Nissan je nadgradil zverinski športni terenec juke-R. Foto: Nissan
Nissan je nadgradil zverinski športni terenec juke-R. Foto: Nissan

Nissan je leta 2011 presenetil in v križanca juke vgradil motor in podvozje svojega legendarnega športnega modela GT-R. Vozilo je poimenoval juke-R. Zdaj so predstavili njegovega naslednika in ga poimenovali juke-R 2.0.
Z nadgradnjo je juke-R 2.0 še zmogljivejši od svojega predhodnika. Javnost je športnega križanca spoznala na tradicionalnem festivalu hitrosti v Goodwoodu, v Veliki Britaniji, kjer so zbrani najbolj športni novi super avtomobili in stara vozila, ki so se vpisala med avtomobilske legende.
Nissan je za volan posedel kar Janna Mardenborougha, dirkača, ki je sodeloval na legendarni dirki 24 ur Le Mansa in je diplomant Nissanove akademije GT.
Do 440 kilovatov moči
Juke-R 2.0 je zasnovan na prenovljenem modelu juke, ki je bil predstavljen leta 2014. 3,8-litrski V6 twin-turbo pogonski agregat doseže do 440 kilovatov moči in 652 Nm navora. Za primerjavo, agregat v prvem juku-R, je razvil 362 kilovatov moči. Pri Nissanu so ohranili znamenito črno matirano barvo, obenem pa je še bolj mišičast in drznejši kot njegov predhodnik.
Gareth Dunsmore, izvršni vodja za trženjsko komuniciranje za Nissan Evropa, je povedal: "Juke-R je postal znamenit super športni terenec. Predstavitev zadnjega modela vozila juke lansko leto je bila samoumevna predhodna stopnja za nadgradnjo prvotnega vozila juke-R, ki smo ga dodatno ojačali in oblikovali še bolj drzno. Sestavili smo ga iz najboljših nissanovih delov."
Z zmogljivim vozilom Nissan najavlja praznovanje pete obletnice vozila juke, ki je bilo v Evropi predstavljeno leta 2010, od takrat pa so prodali 600.000 vozil. Juke-R 2.0 je le prototipno vozilo, njegovega predhodnika je Nissan izdelal v omejeni seriji.