Avtomobilnost

Poudarki

  • Najmočnejši serijski ferrari
  • Poganja ga atmosferski V12 z 800 "konji"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 14 glasov Ocenite to novico!
false
Model 812 superfast je prvi ferrari odet v posebno rdečo barvo Rosso settanta anni, ki so jo ustvarili ob praznovanju 70. obletnice podjetja. Foto: Ferrari

Sorodne novice

Dodaj v

Najmočnejši serijski ferrari vseh časov

Novi ferrari s klasičnim V12 motorjem
17. februar 2017 ob 17:55,
zadnji poseg: 17. februar 2017 ob 17:57
Maranello - MMC RTV SLO

Rdeči iz Maranella so razkrili naslednika modela F12. Namenili so mu 6,5-litrski V12 z 800 »konji« ter ga poimenovali 812 superfast. Na ogled bo že čez nekaj tednov Ženevi.

Čeprav gre za evolucijo modela F12, novinec prinaša spremembe in napredek prav na vseh področjih. Atmosferski V12 so povečali na 6,5 litra prostornine in iz njega iztisnili 588 kilovatov (800 KM) pri 8.500 vrtljajih na minuto ter 718 Nm navora pri 7.000 vrtljajih. Nadgradili so tudi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki zdaj prestavlja še hitreje. To zadostuje za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 2,9 sekunde in končno hitrost 340 kilometrov na uro.

Podoben, a drugačen
Čeprav je silhueta avtomobila enaka kot pri modelu F12, je karoserija v celoti oblikovana na novo. Spredaj se ob poznanih podolgovatih žarometih na motornem pokrovu nahajata vstopnika za hladen zrak, na mišičastih zadnjih blatnikih pa opazimo reži, ki skrbita za boljšo aerodinamiko. Zadek je namesto dveh dobil štiri malce manjše, bolj tradicionalne okrogle žaromete. Tu poleg usmerjevalnika zraka izstopajo še štiri močno poudarjene izpušne cevi.

Superfast je prvi ferrari z električnim volanskim servo ojačevalnikom, ki deluje v kombinaciji s sistemom za nadzorovano drsenje skozi ovinke side slip control. Tu pa je tudi navidezno skrajšana medosna razdalja oziroma štirikolesno krmiljenje, poznano iz modela F12tdf.

Notranjost je povzeta po modelu F12, a z nekaj novimi elementi na armaturni plošči in z novim volanskim obročem deluje še bolj športno.

Nova zverina z večno dvanajstvaljno klasiko pod pokrovom bo glavna zvezda Ferrarijevega razstavnega prostora na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.

Martin Macarol
false
Prijavi napako
Komentarji
Lombardo
# 17.02.2017 ob 18:21
i tata bi sine...
ps11
# 18.02.2017 ob 08:58
Interior je top.
štajerc64
# 17.02.2017 ob 22:33
Cena ?
Sitnica!
reneny
# 17.02.2017 ob 21:20
Jah italjani znajo;kaj ces
21.12.2012
# 17.02.2017 ob 20:31
Lep lep. Tega bi pa še sam mel v garaži. Samo ne vem, kam naj dam pol aktualnega.
tocco
# 17.02.2017 ob 19:54
Lepi je naslednik berlinete
kotzi
# 19.02.2017 ob 18:43
ja italjani so ze spoznal da se pac morajo osredotocit na izdelke z veliko dodano vrednostjo..ferrari, maserati, lamorghini...jeep...to delajo.pa se nekaj alf ter fiatov...aja pr nm pa se kr tvingote delamo...joj
izo
# 19.02.2017 ob 10:49
Dizajn so povzeli po laferrari

ja verjetno je bil isti dizajnerski tim zraven, kaj praviš? sicer pa popolnoma drug koncept avta, če začnemo pri osnovi, kam sploh porinejo motor ipd..
vnk
# 17.02.2017 ob 21:03
Notranjost, kjer preživiš večino časa pa... no ja, za večino nas nepomembna, ker ga ne bomo imeli, torej važno da zgleda lepo od zunaj. :D
tocco
# 17.02.2017 ob 19:54
Dizajn so povzeli po laferrari
izo
# 17.02.2017 ob 18:34
se vidi, da so američani zraven, ki bi iz ferarijev radi naredili corveto ali mustang..
izo
# 19.02.2017 ob 23:16
ja italjani so ze spoznal da se pac morajo osredotocit na izdelke z veliko dodano vrednostjo..ferrari, maserati, lamorghini...jeep...to delajo.pa se nekaj alf ter fiatov...aja pr nm pa se kr tvingote delamo...joj

fiat je pogrnil, podobno kot gm, da pa boiroaniaj največja, so zadavo združili lol in dali komaddirat kavbojcem. ferrari je kot odvod fiata padel v isto usod, to dizajn in usmeritev novih modelov lepo dokazuje..
maserati nucca stare oz predelane ferarijeve motorje, torej smo tu nekje, lamborghini ima vag pod komando, če še ne veš. za jeep fiat dela dizle, ki so pogrnili na tistem najbolj mizerno, in bi morali biti prvi na tarči, če se gremo čarovnice. ko potems lišiš izjave prva moža fiata, ne veš ali bi se režal-
tvingote pa naj kr lepo delajo, če ni drugega..
bjn
# 18.02.2017 ob 08:47
Taki parametri so znani za moj gumiradel. Pa še rdeč, grdi in neuporabni.
Pri veliki hitrosti ponuja invadinosti 100%.
Luka Novak
# 18.02.2017 ob 06:53
Najmočnejši serijski ferrari vseh časov

Na Nürburgringu čase F12 dosega Giulia, konkurenca iz soseščine pa s primerljivo konjenico več kot pol minute boljše čase, torej je čas za zamenjavo.

Vprašanje je ali bodo 60 PS več in ostale spremembe dovolj, da se bo novinec uvrstil v skupino "pod 7 min" ob bok VW oz. predstavnika VW skupine (Porsche 918 in Lamborghini Aventador).
mxgansi
# 17.02.2017 ob 18:18
Včasih je Ferrari izdeloval zares lepe avtomobile v količinsko zelo majhnih serijah. Ime SUPERFAST so povzeli po modelu 500 Superfast, ki je bil gosposki avtomobil s 4 sedeži, izdelan pa je bil v le 37 primerkih. Razkošni lepotec iz .60 let prejšnjega stoletja je nekaj, kar bi Ferrari moral delati. Ampak, očitno več zaslužijo s super-športnimi vozili.
d(-_-)b
# 17.02.2017 ob 18:07
Zeh ...
Kazalo