Avtomobilnost

Poudarki

  • Volkswagen napovedal konec motorjev z notranjim zgorevanjem
  • Zadnja generacija klasičnih motorjev pride leta 2026
Pol letu 2050 bodo vozila z bencinskimi in dizelskimi motorji na voljo le v regijah, kjer bo elektrifikacijo oviralo pomanjkanje infrastrukture. Foto: Volkswagen

Dodaj v

Naslednja generacija Volkswagnovih bencinskih in dizelskih motorjev bo zadnja

Elektrifikacija
5. december 2018 ob 08:47
Wolfsburg - MMC RTV SLO

Volkswagen ima zelo jasne načrte glede elektrifikacije svojih modelov in to vključuje postopno, a popolno ukinitev motorjev z notranjim zgorevanjem. Naslednja generacija le-teh bo zadnja.

Kot poroča Bloomberg, bo Volkswagen postopoma prešel na proizvodnjo popolnoma električnih vozil. Čeprav se to ne bo zgodilo nenadno, je zdaj jasno, da se bo zgodilo že v bližnji prihodnosti. Naslednja generacija Volkswagnovih bencinskih in dizelskih motorjev, ki bo nared leta 2026, bo zadnja in bo pomenila konec ene dobe.

Po besedah Volkwagnovega glavnega stratega, Michaela Josta bodo postopoma zmanjšali število motorjev na notranje zgorevanje na minimum. Dodal je, da njihovi inženirji trenutno razvijajo zadnjo generacijo platforme za vozila, ki niso nevtralna glede izpustov ogljikovega dioksida.

Postopek elektrifikacije skupine že poteka in se bo pospešil s prihodom serijske različice koncepta I.D. Ta se bo imenoval I. D. neo in bo nared proti koncu prihodnjega leta.

Ponekod tudi po letu 2050
Po prihodu družine modelov I. D. modeli z motorji z notranjim zgorevanjem ne bodo kar izginili, pri čemer bodo vse bolj elektrificirani. Jost napoveduje, da bi lahko bila vozila z bencinskimi in dizelskimi motorji na določenih trgih v razvoju na voljo še po letu 2050, predvsem zaradi pomanjkanja infrastrukture za prehod na električno mobilnost.

Novi podatki o Volkswagnovih “električnih” načrtih sledijo Audijevi napovedi, da bo do leta 2023 vložil 14 milijard evrov v elektrifikacijo, digitalizacijo in tehnologijo za avtonomno vožnjo. Sredstva bodo namenili razvoju različnih do okolja prijaznih modelov, pri čemer bo znamka iz Ingolstadta do leta 2025 ponujala že 20 elektrificiranih modelov, od katerih bo kar polovica popolnoma električnih.

Kljub velikemu vlaganju Audi pri elektrifikaciji sodeluje tudi z drugimi znamkami znotraj koncerna. S Porschejem razvija platformo Premium Architecture Electrification (PPE), ki bo namenjena večjim električnim vozilom, medtem ko bodo manjši modeli, kot je kombilimuzina e-tron, zasnovani na Volkswagnovi platformi MEB.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Krtomir
# 05.12.2018 ob 08:58
Zaradi električnih avtomobilov nas bo še bolela glava, ker so povezani z hujšim onesnaženjem kot te z motorjem z notranjim izgorevanjem, samo da so te problemi malo bolj oddaljeni, še kakšnih 30 let.
E24
# 05.12.2018 ob 10:28
Fani elektrike povejte mi tole:
Katero večjo blokovsko naselje v Ljubljani bo leta 2030 pripravljeno na to, da ob 19h pride 500 avtomobilov, ki jih je potrebno napolniti do 6h zjutraj?
Flegica
# 05.12.2018 ob 10:51
Meni osebno je električni avto isto kot bitcoin-zadeva teoretično zgleda na daleč ok potem pa ko je treba malo živeti v realnosti pa vidiš da je stvar trenutno popolnoma neuporabna. Neuporabna v smislu da prehiteva samega sebe. Če kdo trdi da je možno elektrificirati večino prometa v 20 letih očitno za zajtrk namesto kave rukne mal LSD-ja!!! In tuki eni o novih metodah pridobivanja elektrike?!? Kere pa so te metode? Fuzija mogoče? Ker veter in sonce si lahko v rit vtaknete če hočete imeti stabilno omrežje. Realno bi že svetovne probleme zelo zmanjšal če bi jedli meso enkrat tedensko-to je realna rešitev brez odrekanja z ogromnim učinkom na pa da problem rešujemo z še večjim problemom
alah
# 05.12.2018 ob 09:09
V Nemčiji že pospešeno obujajo termoelektrarne in rudnike slabega premoga, da bodo zadostili vsem potrebam po elektrifikaciji...
totijosipborz
# 05.12.2018 ob 09:09
Yeah, sure. Nakladancija.
EkoAvtoMoto2018
# 05.12.2018 ob 09:23
Tudi Macron je imel načrte, potem pa se je (Hvala Bogu) zgodilo ljudstvo.
grenadir
# 05.12.2018 ob 09:11
Tu je toliko nedorečenosti, da glava boli.... Kljub temu MSM forsirajo te el. avtomobile, skoraj vsak dan....Še dobro, da je elektrika izvor in ne samo prenosnik energije...... Aja, ups..
electbit
# 05.12.2018 ob 09:57
V bistvu zadevo pri Volkswagnu še olepšujejo, prehod na e-mobilnost bo še hitrejši. in to na popolnoma električna vozila, hibridi v tej zgodbi so zgolj slepo črevo. Drži pa, da kdor od proizvajalcev ne bo sledil temu trendu, da ga čez desetletje ne bo več med večjimi proizvajalci vozil. Razlog je pa Kitajska in če pri borznem trgovanju velja, da ko kihne Amerika sledi temu celotni svet, bo pri avtomobilski industriji tako, kot bodo smernice zastavili Kitajci.
Drugače pa, ko enkrat voziš EV, ti ne pade več na pamet, da bi še kdaj kupil ICE.
Postulat
# 05.12.2018 ob 16:17
Obsesija s prehodom na el vozila je cista hipokrizija ki se jo gre zahod brez obzira na okoljski efekt ki ga prinasa tranzicija iz klasicnih motorjev na el. motorje. Potrjeno je, da v celotni dobi obstoja porabi vec energije in sploh ima vevji negativen vpliv na okolje proizvodnja el vozil v primerjavi s klasicnimi vozili ki se jih da prakticno 100% reciklirati. Si predstavljate ogromna skladisca v drzavah tretjega sveta z odpadnimi litijskimi baterijami kot se ze dogaja enako glede jedrskih odpadkov? Mi zahodnjaki polni sami sebe bomo vozili "eco" vozila medtem ko bo preostanek 80% sveta fural nase odpadne avtomobile in potem bomo jasno zvalili krivdo na indijo, kitajsko... za to strasno onesnazevanje... se nadaljuje
jankoP
# 05.12.2018 ob 14:39
Poznavalci tu so trdili, da Musk ne bo spremenil avto industrije...VW je to priznal še veliko prej kot si je kdo lahko to predstavljal. Če gremo gledat moje napovedi tu, stare 2-3 leta, in spodaj komentarje kako sem zmešan, sem bil najbrž še premalo optimističen.
Ja, ICE motorji bojo še dolgo, kot bojo še dolgo dvotaktni motorji. Ampak nihče si jih ne bo želel. Še v kosilnici imaš raje 4 taktnega, če ga ni treba nosit na hrbtu.
džeko
# 05.12.2018 ob 13:02
Ma ja da ne, pejte nekam s temi el. avti.....jaz bom ostal na nafti. Danes, pa el. avti vozite kot posranci.....še z biciklom sm hitrejši.
bad brains
# 05.12.2018 ob 12:30
Musk je zmagal. Evropejci hočeš ali nočeš morajo vlagati miljarde v elektrifikacijo voznega parka. Še enkrat, Musk je zmagal in ima 10 let prednosti pred konkurenco.
kingeston
# 05.12.2018 ob 11:55
Nekateri preslikavate trenutno stanje eletro avtomobilov za desetletje ali dva naprej, kar je napaka. Se spomnite npr. kako so zgledali mobiteli okrog leta 2000?

se morda spomniš kako je izgledal avto 70 let nazaj?
isto kot sedaj...

primerjava z mobitelom je tako bedarija
Guinness
# 05.12.2018 ob 11:52
Fani elektrike povejte mi tole:
Katero večjo blokovsko naselje v Ljubljani bo leta 2030 pripravljeno na to, da ob 19h pride 500 avtomobilov, ki jih je potrebno napolniti do 6h zjutraj?


Vprasanje kako bo zgledalo polnjenje avtomobila leta 2030. Zagotovo pa precej drugace kot sedaj.

Nekateri preslikavate trenutno stanje eletro avtomobilov za desetletje ali dva naprej, kar je napaka. Se spomnite npr. kako so zgledali mobiteli okrog leta 2000?
pozitivc
# 05.12.2018 ob 10:25
če pogledate nek množici kar dostopen električni avto izpred 10 let ( peugeot ion) in pa današnji ( nissan leaf), vidte kakšen napredek se je zgodil in jasno je kam vse pelja.
dude
# 05.12.2018 ob 09:16
@Krtomir
Seveda nisi prilimal nobene znanstvene studije, ki bi potrjevala tvoje domneve...
(v resnici se motis)

@alah
Kaksen dokaz za tvojo trditev? Ti ne verjamem.
Binder Dandet
# 07.12.2018 ob 06:48
"pač ustrezno število parkplacov z polnilno postajo bo treba zagotovit."

Točno to. Pač. Ena postaja pa skoraj kot ena stanovanjska enota glede porabe, ko je avto priključen. Omrežje pripravljeno že danes.:)
HOR
# 06.12.2018 ob 18:35
Ali kakor bi rekel Macron prosto po Marie Antoinette: "Če nimajo za dizel pa si naj kupijo električne avtomobile...
Le, da tudi njega to lahko stane glave, sicer politične, pa vendar...
Guinness
# 05.12.2018 ob 12:12
se morda spomniš kako je izgledal avto 70 let nazaj?
isto kot sedaj...

primerjava z mobitelom je tako bedarija


Seveda, vse je isto, le da lahko stekla sedaj eletronsko premikas...

Mobitel je primer kako dalec lahko pride tehnologija v zelo kratkem casu. Leta 2000 se nobenemu niti sanjalo ni, kaj vse bos lahko pocel z to napravo danes...
Hijena
# 05.12.2018 ob 12:08
VW bo postal pravi ljudski avto, saj brez državne pomoči ob takšni strategiji ne bo preživel
Guinness
# 05.12.2018 ob 09:48
Zaradi električnih avtomobilov nas bo še bolela glava, ker so povezani z hujšim onesnaženjem kot te z motorjem z notranjim izgorevanjem

V Nemčiji že pospešeno obujajo termoelektrarne in rudnike slabega premoga, da bodo zadostili vsem potrebam po elektrifikaciji...

Na podrocju pridobivanja elektricne energije se tudi napreduje in se dogajajo velike spremembe. Viri oz. delez virov bo cez 10 ali 20 let bodo precej drugacen kot je danes.

Tudi elektricni avtomobili bodo takrat precej drugacni kot danes, ko smo se vedno v zgodnji fazi razvoja. Je pa ob pogledu na razvojne programe prakticno vseh velikih igralcov v avtoindustriji povsem jasno, da gremo v prihodnosti na elektricne avtomobile.
HOR
# 06.12.2018 ob 19:03
@dude
# 05.12.2018 ob 09:16

@alah (# 05.12.2018 ob 09:09)
Kaksen dokaz za tvojo trditev? Ti ne verjamem.

TE Dateln
Več lignita
HOR
# 06.12.2018 ob 18:25
S temi elektro vozili bo še fajn kurcšlus...
slovenskisin
# 05.12.2018 ob 12:19
Povsem jasno je, da ne boš avtomobila takrat polnil doma, ampak bodo vzpostavili nek sistem menjave baterij.
kotzi
# 05.12.2018 ob 10:32
kaj se sekirate...pa dejmo mi proizvajat avte k bodo na bencin...dizel..pa je...kaj jokate...naredte znamko..pa jih delajte.,...s mamo oh in ah znanje slovenci a ne
Binder Dandet
# 05.12.2018 ob 09:28
No, to pa je že bolj podobno avtom iz Demolition man, kjer ga odmrznejo v letu 2032.:)
ZRC
# 05.12.2018 ob 09:24
Tale tretja rdeča kišta ne izgleda slabo. Prav nasprotno, izgleda precej dobro. Malo sicer potegne na X6, a dobro ...
HOR
# 06.12.2018 ob 18:38
"...Naslednja generacija Volkswagnovih bencinskih in dizelskih motorjev bo zadnja..."

Zarečenega kruha se največ poje...
pozitivc
# 06.12.2018 ob 07:33
@E24

povprečn uporabnik bo enkrat na tednen priključil avto čez noč na 7KW polnilnici. in ne vem zakaj bi bil to problem v blokovskem naselju. pač ustrezno število parkplacov z polnilno postajo bo treba zagotovit.
kingeston
# 05.12.2018 ob 11:54
ko bo na voljo veliko brezplačne električne energije bo vse možno. tudi čiščenje zraka in se bo ogljik v trdni obliki odlagal.

do takrat pa...
Kazalo