Tovorna ploščad je opremljena z Nissanovimi inovacijami v obliki tovornega sistema C-vodil. Lastniki vozila bodo z vodili na predelni steni zadnje kabine in stranicah ploščadi imeli na voljo popolno prilagodljivost pri zavarovanju občutljivega tovora. Foto: Nissan
Tovorna ploščad je opremljena z Nissanovimi inovacijami v obliki tovornega sistema C-vodil. Lastniki vozila bodo z vodili na predelni steni zadnje kabine in stranicah ploščadi imeli na voljo popolno prilagodljivost pri zavarovanju občutljivega tovora. Foto: Nissan

Nissan je novo generacijo svojega poltovornjaka (pick-upa) navara predstavil že junija 2014, evropska različica NP300 navara pa bo premierno predstavljena sredi septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Vozilo, ki je znano po bogati zgodovini robustne zasnove in terenskih zmogljivosti, odlikuje modernejši videz. Tako kot narekujejo smernice lahkih dostavnikov in drugih poltovornjakov, je potovalni prostor vse bolj podoben osebnim vozilom.
Zgleduje se po športnih terencih
Potovalna kabina je prekrita z boljšimi materiali, armaturna plošča je oblikovana povsem na novo, sprednji sedeži z oporo za hrbtenico so bili zasnovani s tehnologijo po navdihu Nase. Paket tehnologij je sestavljen iz sistema za nadzor okolice, kot je kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, sistema za zaviranje v sili (FEB), regulatorja hitrosti, sistema za nadzor spusta po klancu (HDC), sistema za pomoč pri speljevanju v klanec (HSA), enote NissanConnect in diodnih žarometov.
Več udobja, izboljšana vodljivost
Novi model je popolnoma posodobljena različica prejšnje generacije, z robustnim in močnim podvozjem, ki uvaja kopico novih strukturnih rešitev za boljšo vodljivost in praktičnost. Novost je petvodilni sistem zadnje obese za izvedbo z dvojno kabino, s čimer so izboljšali udobje med vožnjo in vodljivost, hkrati pa je 20 kilogramov lažji od prejšnje različice z listnato vzmetjo.
Izvedba s podaljšano kabino ima izboljšano različico listnate vzmeti, ki je bila vgrajena v prejšnjem modelu. Nova listnata vzmet je sedem kilogramov lažja od prejšnje različice, pri izvedenki s podaljšano kabino ji to omogoča 3,1-odstotno izboljšanje prevoznega kota zadnjih koles in znatno zmanjšanje ravni hrupa na cesti.
Zdaj z dvema turbinama
V motorni ponudbi je nov 2,3-litrski motor dCi, ki je po navedbah Nissana za 24 odstotkov učinkovitejši od enote, ki jo je zamenjal. Najbolje opremljena različica, ki je na voljo v dveh izvedenkah, s 118 kilovatov moči in 140 kilovatov moči, prvič v svoj segment uvaja tehnologijo z dvema turbopolnilnikoma. S tem znižuje stroške uporabe in emisije CO2.
Model najnovejše generacije bo na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom in možnostjo šeststopenjskega ročnega menjalnika ali sedemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Nissan pri navari uvaja garancijo, ki traja pet let, oziroma do prevoženih 160.000 kilometrov.