Zadnje vzmetenje z integralnim členom prispeva k udobnejši vožnji, saj ohrani bočno togost za izboljšano krmiljenje in vodenje. S to zasnovo, ki pri udarcu ob grbino omogoča pomik kolesa dlje nazaj, sta opremljena tudi nova mondeo in S-MAX. Foto: Ford
Zadnje vzmetenje z integralnim členom prispeva k udobnejši vožnji, saj ohrani bočno togost za izboljšano krmiljenje in vodenje. S to zasnovo, ki pri udarcu ob grbino omogoča pomik kolesa dlje nazaj, sta opremljena tudi nova mondeo in S-MAX. Foto: Ford

Pri Fordu so razkrili novo generacijo velikega sedemsedežnega enoprostorca galaxy - še bolj praktično različico enoprostorca S-max, s katerim si delita platformo.
Vitki žarometi sodijo med prepoznavne poudarke najnovejšega Fordovega oblikovalskega jezika, dizajn zaznamujejo še povišana linija pod okni in velika zastekljena površina. Opremljen je lahko s pomičnim panoramskim strešnim oknom.
Zlaganje sedežev s pritiskom na gumb
Razporeditev sedežev ali prostora za prtljago je preprostejša kot pri vseh predhodnikih. Nadzorna plošča v prtljažniku omogoča plosko zlaganje vseh petih sedežev v drugi in tretji vrsti s preprostim pritiskom na gumb. Prvič v tem segmentu lahko z nadzorno ploščo sedeže v tretji vrsti tudi samodejno dvignete. Novi sistem za upravljanje prtljage zagotavlja še 20 litrov skritega prostora pod dnom prtljažnika in pomoč pri prevozu daljših predmetov.
Za lažji vstop potnikov v vozilo sedeži v drugi vrsti delujejo s funkcijo "easy-entry" – naslonjalo se nagne in sedež se pomakne naprej –, tla pa so poglobljena. Še več prostora v notranjosti so zagotovili s posebno tehnologijo za izdelavo tanjših sedežev z oporo, sedeži so lahko dodatno opremljeni z masažno funkcijo, ki so jo razvili v sodelovanju z zdravniki.
Hitrost prilagaja prometnim znakom
Galaxy je prvič na voljo z električnim nastavljanjem višine in globine volana, ki je lahko ogrevan. Vozniku so v pomoč številni sistemi, ki sta jih uvedla mondeo in focus, nekatere pa si bo delil z S-maxom. Parkirni asistent s samodejnim vrtenjem volana pomaga vozilo parkirati bočno in pod kotom, pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta voznika opozori na vozila, ki bodo v kratkem prečkala njegovo pot. Med tehnologijami za pomoč vozniku so tudi sistem za nadzor mrtvih kotov, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na zapuščanje voznega pasu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in nadzor voznikove zbranosti.
Multimedijski sistem sync 2 vključuje pomoč v sili, ki v primeru nezgode potnike v vozilu neposredno poveže z lokalno reševalno službo, pri tem pa uporabi ustrezen jezik glede na trenutno regijo. Za odpiranje ali zapiranje dvižnih vrat s prostoročnim pomikom zadošča zamah z nogo pod zadnjim odbijačem. Za doplačilo je lahko namesto običajnega sklopa merilnikov pred voznikom 10-palčni digitalni zaslon z animiranim merilnikom hitrosti in števcem vrtljajev v analognem slogu. Med dodatki je nov omejevalnik hitrosti, ki s kamero spremlja prometne znake in prilagaja hitrost zakonskim omejitvam in tako vozniku samodejno pomaga, da se izogne kaznim za prehitro vožnjo.
Nov zmogljiv turbodizel
Galaxy je med prvimi vozili, ki so na voljo s tehnologijo Fordovega prilagodljivega krmiljenja. Ta olajša manevriranje sedemsedežnika v mestu in zagotovi večjo natančnost volana pri avtocestnih hitrostih. Električni servovolan omogoča tudi izravnavo navora krmiljenja in aktivno odpravljanje sunkov za vožnjo brez neželenih odzivov, sil in tresljajev.
Novinec bo na voljo z novim 2,0-litrskim dizelskim bi-turbo motorjem TDCi s 154 kilovati moči, z izboljšano odzivnostjo in 450 Nm navora od 2000 vrtljajev v minuti. Fordov nadgrajeni 2,0-litrski dizelski motor TDCi z enim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo lopatic je na voljo z močjo 88, 110 in 132 kilovatov, izdelan pa je z novim ohišjem, novo glavo valjev in spremenjeno zasnovo vbrizgavanja goriva ter sistemom za naknadno obdelavo izpušnih plinov z zaporo NOx, ki omogoča uporabo revnejše zmesi in čistejše izpuste. V paleti bencinskih motorjev sta tudi novi 1,5-litrski EcoBoost s 118 kilovati moči in 2,0-litrski EcoBoost s 176 kilovati moči. Vsi motorji izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6.