Zaradi večje medosne razdalje ima nova micra eno prostornejših notranjosti v razredu. Foto:
Zaradi večje medosne razdalje ima nova micra eno prostornejših notranjosti v razredu. Foto:

Nissan je novo micro zasnoval predvsem za evropski trg, kjer kraljujejo kombilimuzine in kjer poleg drugih lastnosti veliko šteje tudi oblika avtomobila. Zato so malčico oblikovali v slogu drugih novejših hišnih modelov z zanimivimi detajli, kot so maska v obliki črke V, "lebdeča" streha in kljuka na zadnjih vratih, ki se skriva v stebričku.

V notranjosti novinka prinaša nižji položaj sedenja, izboljšano nastavljivost volanskega obroča in voznikovega sedeža ter - po zaslugi povečane medosne razdalje - tudi eno prostornejših kabin v razredu. Za povečanje udobja med vožnjo so izboljšali zvočno zatesnjenost ter aerodinamičnost karoserije, pri čemer količnik zračnega upora znaša le 0,29.

Varna in povezana
Veliko pozornosti so namenili varnostni opremi, ki poleg poznanega sistema kamer za pogled okoli vozila (around view monitor) med drugim vključuje tudi sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem peščev. Za multimedijske vsebine bodo skrbeli 17,8-centimetrski (7-palčni) barvni zaslon, navigacija ter povezljivost s sistemom apple carplay. Posebej pa velja omeniti zvočni sistem znamke Bose z zvočniki tudi v vzglavniku voznikovega sedeža.

Sprva bosta za novo micro na voljo 0,9-litrski bencinski prisilno polnjeni trivaljnik in 1,5-litrski štirivaljni turbodizel z enako močjo 66 kilovatov (90 KM). Čez čas se jima bo pridružil še litrski atmosferski motor s 54 kilovati (73 KM). V evropske prodajne salone bo prispela marca prihodnje leto.