Avtomobilnost

Poudarki

  • Prostornejši in tehnološko naprednejši
  • Sam bo iskal pot iz zastoja
Za zahtevnejše terene bo novi GLE ponujal tudi reduktor. Foto: Mercedes-Benz

Dodaj v

Obseden s tehnologijo

Mercedes-Benz GLE
13. september 2018 ob 13:01
Stuttgart - MMC RTV SLO

Mercedes je pokazal novo generacijo športnega terenskega vozila z oznako GLE. Ta v primerjavi s predhodnikom poleg nove oblike prinaša večjo medosno razdaljo in kopico tehnoloških sladkorčkov.

Novi GLE ohranja silhueto svojega predhodnika, pri čemer se ponaša z bolj čistimi linijami in gladkimi površinami, ki jih Robert Lešnik namenja vsem novim modelom s trikrako zvezdo. Sprednji del je bolj zaobljen, največjo spremembo v primerjavi s predhodnikom pa predstavljajo bolj zašiljene zadnje luči. Tu so tudi poudarjeni blatniki in velika kolesa, ki lahko merijo od 18 do 22 palcev.

Čisto nova je tudi notranjost. Po zaslugi dodatnih osmih centimetrov v medosju bodo imeli potniki v drugi vrsti 69 milimetrov več prostora za noge in 33 milimetrov več za glave. Armaturna plošča z vodoravno zasnovo gosti dva 31,2-centimetrska zaslona v sklopu novega multimedijskega sistema MBUX. Ta je v primerjavi s tistim, ki smo ga spoznali pri razredu A, dobil 40 novih funkcij, med drugim samodejno nastavitev sedeža glede na postavo voznika, nove aplikacije ter funkcije in prikaze za terensko vožnjo.

Dodatna električna moč
Ob začetku prodaje bo na voljo bencinski model GLE 450 4matic, ki ga poganja vrstni šestvaljnik z 270 kilovati (367 KM) moči in 500 Nm navora. Motor je opremljen z 48-voltnim omrežjem, pri čemer mu lahko funkcija EQ Boost za kratek čas zagotovi dodatnih 16 kilovatov in 250 Nm navora. Bencinskemu šestvajniku se bodo pridružili številni dizelski stroji, vključno s štirivaljnimi ter priključno hibridna različica. Vsi modeli bodo opremljeni s samodejnim devetstopenjskim menjalnikom 9G-tronic ter štirikolesnim pogonom. Pri šestvaljnih in osemvaljnih motorjih bo s paketom offroad na voljo tudi reduktor.

Na voljo bodo tudi praktično vsi asistenčni sistemi, ki si jih lahko trenutno zamislimo, od pametnega prilagodljivega tempomata, prek sistema za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu ter sistema za upravljanje s prikolico, do sistema, ki v primeru zgoščenega prometa in zastojev, sam usmeri avtomobil na manj obremenjen vozni pas.

Novi GLE bo premierno predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu, v prodajne salone pa bo prispel na začetku prihodnjega leta.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
smbu
# 13.09.2018 ob 14:16
So pa še vedno nalimani iPadi, ki pa mi niso všeč.
Matej*.*
# 13.09.2018 ob 14:03
Ne poznam enega, ki bi upal svojega GLE peljati po takem terenu
Kenzu
# 13.09.2018 ob 13:28
se strinjam, zunanjost predvsem zadnje luči vsekakor niso mercedozove in me bolj spominjajo na kakega japonca, notri so se pa malo umaknili iz tipičnega
zapravico
# 15.09.2018 ob 07:58
Notranjost je pa res dobra
zapravico
# 15.09.2018 ob 07:57
Prihaja peugeotov riter,ki bo cenejši in mnogo bolj uporaben
nacho
# 15.09.2018 ob 07:20
Za prevažat surf deske bi imel raje berlingota. :-)
pozitivc
# 13.09.2018 ob 18:39
res so mi grdi vsi mercedesi zadnje cajte.. razn G. ta Lešnik nima mojega okusa...
valcek2010
# 13.09.2018 ob 15:42
te knofe na sredinsi konzoli so imeli avti v 50-60 letih 20 stoletja
Guinness
# 13.09.2018 ob 15:31
zunanjost predvsem zadnje luči vsekakor niso mercedozove in me bolj spominjajo na kakega japonca

Kaksne pa so Mercedesove luci, glede na to, da jih vsakih nekaj let menjajo? Cez par let bodo te luci, ki jih sedaj vgrajujejo v nove modele veljale za Mercedesove luci.
cabbage
# 13.09.2018 ob 14:24
Lep je. Edino tisti iPadi ja....ampak overall mi je všeč.
E24
# 13.09.2018 ob 14:08
Meni se pa ravno zunaj zdi veliko bolj skladen. Všeč mi je, ker ne deluje velik....deluje nekoliko bolj kompakten kot predhodnik. Zunaj torej napredek.
Notri pa? Hmm....okrogli zračniki so zakon in tukaj jih ni. Škoda.
frgo
# 13.09.2018 ob 13:25
zunanji dizajn brezvezen tako kot pri prejšnjem

notranjost pa huda
Kazalo