Dirkaške gene izdajajo sprednji in zadnji usmernik zraka, stranske obrobe, zajetnejši zadnji odbijač z velikim ustjem izpušne cevi. Foto: Opel
Dirkaške gene izdajajo sprednji in zadnji usmernik zraka, stranske obrobe, zajetnejši zadnji odbijač z velikim ustjem izpušne cevi. Foto: Opel

V Rüsselsheimu so dinamičnemu malčku namenili 1,4­litrski prisilno polnjen bencinski motor z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in 220 Nm navora. V primerjavi z enako prostornim atmosferskim motorjem ima turbo agregat za 50 odstotkov več moči in 70 odstotkov več navora. Moč na pogonski kolesi prenaša šeststopenjski ročni menjalnik. Z mesta do 100 km/h pospeši v 8,5 sekunde, najvišja hitrost je 200 km/h.

Za več vozne dinamike so mu dodali podvozje s posebnimi nastavitvami in učinkovit zavorni sistem OPC S, ter zelo neposreden volanski sistem. Dvojno, nenehno spreminjajoče se fazno variabilno odpiranje ventilov in turbinski polnilnik integriran v izpušni sistem, zmanjšuje maso in veča kompaktnost zgradbe.

Športno podobo na cesti poudarjajo 18­palčna platišča s pnevmatikami velikosti 225/35 R 18. Dodatno prepoznavnost pa so mu zagotovili z zatemnjenimi dnevnimi lučmi z LED diodami spredaj in zadaj. Za streho so na izbiro štiri barve, ob desetih izbranih barvah zunanjosti. Kupci pa bo lahko izbirali tudi med štirimi izvedbami prednjih sedežev.

Poseben dizajn, ki so ga poimenovali Red 'n' Roll, v kabini vključuje rdeče in črne dodatke na usnjenem volanskem obroču, prestavni ročici in ročici ročne zavore. Zagreti dirkači si lahko izberejo strop v karirastem črno-belem vzorcu ciljne zastave.