Mokka X povzema nove oblikovalske smernice znamke. Foto: Opel
Mokka X povzema nove oblikovalske smernice znamke. Foto: Opel

Z oznako X bo Opel označeval svojo ponudbo crossover modelov. Mokka X povzema nove oblikovalske smernice znamke. Sprednjo masko dopolnjujeta letvi v obliki krila, motiv kril pa je izražen tudi z dnevnimi lučmi v sprednjih žarometih. Opel je mokki X namenil sistem prilagodljivih sprednjih LED žarometov, ne pa tudi matrične LED tehnologije, ki jo poznamo v astri. Po vzoru dnevnih luči so z motivom dvojne lamele prenovljene tudi zadnje luči.

Prilagodljivi žarometi ponujajo devet različnih programov, med katerimi je zanimiv turistični način, ki bo uporaben pri potovanju v države, kjer promet poteka po levem voznem pasu. Žarometi bodo vozniku dodatno osvetlili tudi ovinke in odcepe. Poseben program je namenjen urbanim okoljem, kjer žarometi uporabljajo funkcijo varčevanja z energijo, ko vozilo čaka pred semaforjem.

V mokki X bo posodobljen sistem Opel Eye z novo kamero. Izboljšana ločljivost in procesna moč nove kamere bosta v pomoč asistenčnim sistemom, kot so sistemu prepoznavanja prometnih znakov, opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnik na prekratko varnostno razdaljo in opozorilnik na nevarnost naleta.

Pod motornim pokrovom že znana tehnika. Kupci bodo lahko izbirali med 1,4-litrskim turbobencinskim motorjem s sto dvanajst kilovati moči, ki ga poznamo že pri astri in 1,6-litrskim dizelskim "šepetajočim" motorjem v dveh različicah, z enainosemdeset in sto kilovati moči. Turbobencinski agregat bo moč preko šeststopenjskega avtomatskega menjalnika prenašal na obe osi prilagodljivega vsekolesnega pogona. V optimalnih pogojih bo prenos navora potekal izključno na sprednji kolesni par. Pogon bo lahko na zadnjo os prenesel največ polovico navora.

Po novi astri povzeta notranjost se osredotoča na sedem ali osem palčni zaslon občutljiv na dotik, ki je del posodobljenega sistema infotainment. Opel se s to potezo poslavlja od množice tipk na osrednji plošči.