Oplova prihodnost je elektrificirana. Foto: Opel
Oplova prihodnost je elektrificirana. Foto: Opel

Novi električni malček, ki se bo najverjetneje imenoval ecorsa, bo prispel takoj po izvedbi z notranjim izgorevanjem. Ta bo predstavljena prihodnje leto.

Glede na to, da Opel zdaj sodi pod okrilje skupine PSA ter da tudi Peugeot želi predstaviti model 208 z ničelnimi izpusti, si bosta nemški in francoski malček za zmanjšanje stroškov delila veliko sestavnih delov.

Prvi priključni hibrid
Na drugi strani bo grandland X prvi priključni hibrid nemške znamke. Pričakujemo ga prihodnje leto, imel pa bo enak pogonski sklop kot peugeot 3008 hybrid4. Zadnji je bil predstavljen na letošnjem avtomobilskem salonu v Parizu, poganja pa ga 1,6-litrski turbobencinski motor v kombinaciji z dvema elektromotorjema, kar mu zagotavlja 221 kilovatov (300 KM) moči. En elektromotor je nameščen na zadnji osi, drugi pa spredaj v sklopu osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Ta kombinacija omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,5 sekunde, zahvaljujoč bateriji s kapaciteto 13,2 kilovatne ure pa lahko brez škodljivih izpustov prevozi 50 kilometrov.

Že leta 2020 bo Opel v okviru načrta, s katerim želi do leta 2024 ponuditi elektrificirano različico vsakega modela, predstavil dve novi elektrificirani vozili. Poleg tega bodo že ta mesec v tovarni v Namibiji začeli proizvajati grandland X za afriški trg ter s tem razširili svoje delovanje zunaj Evrope.

Ob tem direktor znamke, Michael Lohscheller zagotavlja, da bo Opel ostal “nemška” znamka, Vauxhall, s katero nastopa na Otoku, pa “britanska”.