Novi peugeot 5008 bo uradno predstavljen konec meseca na avtosalonu v Parizu, prodaja se bo pričela spomladi prihodnje leto. Foto: Peugeot
Novi peugeot 5008 bo uradno predstavljen konec meseca na avtosalonu v Parizu, prodaja se bo pričela spomladi prihodnje leto. Foto: Peugeot

Sedem let po predstavitvi modela 5008 so pri Peugeotu najavili njegovega naslednika, ki ga bodo razkrili na avtomobilskem salonu v Parizu. 5008 ni več klasični družinski enoprostorec, ampak križanec.
To je logična poteza, ki jo že udejanja Renault s svojima modeloma espace in scenic, ki sta prav tako doživela preobrazbo iz klasičnih enoprostorcev v križance z večjimi kolesi in večjim odmikom od tal. Športni terenci so v avtomobilskem razredu B in C v Evropi že prevzeli primat.

5008 ima veliko sorodnih genov z modelom 3008, ki bo prav tako javnosti premierno razkrit v Parizu. Narejena sta na prilagodljivi platformi EMP2.
Večji in prostornejši
Druga generacija modela 5008 je v primerjavi s prvo podaljšana za 16,5 centimetra, prav tako jo je kar 11 centimetrov več v širino, medosna razdalja meri zajetnih 2,84 metra. Višina ostaja nespremenjena (1,64 m s strešnimi prtljažnimi drogovi). Ponuja prevoz za do sedem potnikov.
V drugi in tretji vrsti so ločeni sedeži. Sedeže je mogoče nastaviti po dolžini in naklonu, ponujajo tudi možnost preklopa.
Volumen je v primeru odstranitve obeh sedežev v tretji vrsti možno povečati na 1.060 litrov, v vozilu pa je možno prevažati predmete do dolžine 3,2 metra, ko poklopimo naslonjalo sopotnikovega sedeža spredaj.
V ponudbi bodo štirje bencinski in šest dizelskih motorjev.
Zavira sam, integriran tudi skiro
Pri Peugeotu navajajo dolg seznam tehnologij za varnost in udobje. Na primer pnevmatski masažni sistem z osmimi blazinicami v prednjih sedežih, sistem za boljši oprijem advanced grip control s funkcijo za pomoč pri spustu po strmini hill assist descent control (HADC), samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na nevarnost naleta, aktivni opozorilnik o nenamerni prekoračitvi talne črte, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov omejitve hitrosti in priporočanje hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop (samodejni menjalnik), aktivni sistem za nadzor mrtvega kota, parkirni sistem in sistem visio park (pogled 360°).
Tako kot pri modelu 3008 ima lahko tudi 5008 v prtljažnem prostoru integriran zložljiv električni skiro e-Kick ali pa zložljivo električno kolo e-Bike eF01 s prenosnimi polnilnimi postajami.