Avtomobilnost

Poudarki

  • Dva digitalna zaslona
  • Večji in prostornejši od predhodnika
Peugeot 3008
Novi peugeot 3008 bo uradno javnosti predstavljen na septembrskem avtomobilskem salonu v Parizu. Prodaja se bo začela oktobra. Foto: Peugeot

Dodaj v

Peugeot predstavil novi 3008

Nova generacija
24. maj 2016 ob 06:39
Pariz - MMC RTV SLO

Peugeot je doma, v Parizu, razkril novo generacijo kompaktnega športnega terenca 3008, ki bo na trgu konkuriral modelom, kot so nissan qashqai in prihajajoča seat ateca.

Premierno v modelu 3008 Peugeot predstavlja naslednjo generacijo peugeota i-cockpita. Gre za novo zasnovo potovalne kabine, ki vključuje napredno ambientalno osvetlitev, 12,3-palčni digitalni zaslon za voznika in ločen 8-palčni digitalni zaslon na dotik, ki je del novega zabavno-informacijskega sistema.

Športni terenec je narejen na prilagodljivi platformi EMP2, ki jo za svoje najnovejše modele uporabljata Peugeot in Citroën. Zaradi tega je 100 kilogramov lažji od svojega predhodnika.

Novinec v dolžino meri 4,45 metra, medosna razdalja je 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku. To pomeni več udobja za potnike v potovalni kabini in tudi za prtljago v zadku vozila. Prtljažnik v meri 520 litrov, 90 litrov več od modela, ki se bo poslovil.

Veliko pomoči za voznika
Kupci bodo lahko izbirali med dvema turbobencinskima in štirimi turbodizelskimi motorji ter šeststopenjskim ročnim in samodejnim menjalnikom. Na bencinski strani je osnovni 1,2-litrski PureTech motor s 96 kilovati moči, zmogljivejša izbira bo 1,6-litrski THP-motor s 121 kilovati moči. Na dizelski strani bo na izbiro 1,6-litrski BlueHDI motor s 73 kilovati moči oziroma 88 kilovati moči, ter 2,0-litrski BlueHDI motor s 110 kilovati moči oziroma 132 kilovati moči.

Peugeot bo pri modelu 3008 ponudil prednja sedeža s funkcijo masaže, veliko panoramsko streho, glasovno ukazovanje, brezžično polnjenje telefona, sistem advanced grip control s petimi režimi delovanja (normalno, sneg, blato, pesek in izklop ESP). Od aktivnih asistenčnih sistemov za zdaj omenjajo sistem za zaviranje v sili, opozorilo na varnostno razdaljo, prilagodljive žaromete, radarski tempomat s funkcijo ustavitve, samodejno parkiranje in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu.

Gregor Prebil
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Prijavi napako
Komentarji
mojcd
# 24.05.2016 ob 11:22
Pa kaj so vsi obsedeni s temi strlecimi ekrani????
kučkučki
# 24.05.2016 ob 21:57
še dobro, da pri nemcih ni potrebno obnavljat turbin..................................
........................................
..................................... :) drugače pa končno malo inovativne notranjosti primerne za leto 2016, kajti pri vseh avtih gre za klasiko, ki je že 20 let ista. edino škoda, da so pri tej 3008 opustili analogne števce.
Dixon
# 24.05.2016 ob 20:27
Renojev 2.0 dci je dokazano neuničljiv

Frgo ti si humorist :D Katerikoli lastnik Renaultovega diza bi ti znal marsikaj povedat o "zanesljivosti" teh motorjev. Ne poznam lastnika, ki bi si še želel to znamko, sploh če je imel njihov famozni dci.
frgo
# 24.05.2016 ob 11:03
Predvsem pa francoze če že bom kupoval samo bencinarje saj dieselna še niso nardil, da bi zdržal brez obnove pumpe, turbine ali menjave ojničnih ležajev preko 200.000 km!

Renojev 2.0 dci je dokazano neuničljiv
pjure
# 26.05.2016 ob 10:35
mi imamo dizla 1.5dci, ze 8 let in pol pa dela brez problemov, pa avto uporabljamo tako za intenzivno mestno voznjo, 10 min v eno smer, kot za daljse relacije.
Luka Novak
# 24.05.2016 ob 12:04
@izi07


Predvsem pa francoze če že bom kupoval samo bencinarje saj dieselna še niso nardil, da bi zdržal brez obnove pumpe, turbine ali menjave ojničnih ležajev preko 200.000 km!


Z ojničnimi ležaji imajo težave tudi npr. Honde (2,2 l dizel), zanesljiv Francoz je 2,0 HDI.

Pri novih (Euro 6) počakajmo, da naklepajo več km.
Brez imena
# 24.05.2016 ob 15:12
Preprosto Peugeot - preprosto grd.
Luka Novak
# 24.05.2016 ob 11:57
@frgo

Renojev 2.0 dci je dokazano neuničljiv

.. za tiste, ki z njim nimajo opravka.

O težavah bi se dalo pisat romane.

Sreča v nesreči so cenovno dokaj ugodne rešitve (predvsem glede na Azijce).
izi07
# 24.05.2016 ob 09:39
Zelo podoben Land Roverju, srednja konzola zavzame preveč prostora, vsaj na slikah pa tudi armatura izgleda narejena iz poceni plastike kakor tisti prvi korejci Kia Sephia ali pa Pride! Elektronika me ne fascinira ker po moje je bolje da jo je manj kot preveč.Še vedno sem nezadovoljen s paleto bencinskih motorjev, ki so v teh časih že varčnejši predvsem pa veliko čistejši kot diesel motorji in še in še bi lahko našteval. Predvsem pa francoze če že bom kupoval samo bencinarje saj dieselna še niso nardil, da bi zdržal brez obnove pumpe, turbine ali menjave ojničnih ležajev preko 200.000 km!
KozarecVode
# 24.05.2016 ob 09:01
Športni terenc? Izgleda bolj kot vozilo za prevažanje prašičev.
Peugeot
link
Vsi ne želijo voziti športnih terencev
22
20. marec 2018 ob 05:54 Peugeotov produktni direktor Laurent Blanchet je lani spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi potrdil načrte za limuzino segmenta D ter povedal, da se bo le-ta uvrščala med glavne igralce in ...
Več novic ...
Kazalo