Glavna trga za Mercedes-Benz razreda S cabrio naj bi bila v primerjavi z limuzino, ki je najbolj priljubljena med kitajskimi vozniki, ZDA in Evropa. Foto: Mercedes-Benz
Glavna trga za Mercedes-Benz razreda S cabrio naj bi bila v primerjavi z limuzino, ki je najbolj priljubljena med kitajskimi vozniki, ZDA in Evropa. Foto: Mercedes-Benz

Pri Mercedesu so lani na avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavili svojo najbolj luksuzno limuzino razred S. Sledil je S coupe, zdaj pa je nared tudi model S cabrio.
Nazadnje je Mercedes-Benz štirisedežni luksuzni kabriolet proizvajal med letoma 1961 in 1971. Takrat so izdelali okoli 10.000 luksuznih kabrioletov.
Ko bo kabriolet razreda S prihodnje leto na voljo kupcem, bo to šesti in zadnji derivat razreda S. Pri Daimlerju so v sporočilu za javnost zapisali, da bo to najprestižnejši in najudobnejši štirisedežni kabriolet na trgu. Kabriolet temelji na razredu S coupe, s katerim si deli 60 odstotkov vseh komponent, z 2,95 metra je enaka tudi medosna razdalja. Druge različice so klasična limuzina in limuzina s podaljšano medosno razdaljo ter luksuzni različici mercedes-maybach S 500 in maybach S 600 pullman.
Udobno tudi v hladnejših jutrih
Kabriolet tudi v dolžino meri enako kot S coupe (5,27 metra), širina je 1,9 metra, višina je 1,42 metra, koeificient zračnega upora je 0,29. Streha se odpre in zapre v 20 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 60 km/h.
Mehka streha je izdelana iz novih materialov, ki so odpornejši na dež in sneg, hkrati pa poskrbijo, da se voda odbija od površine. V Stuttgartu zagotavljajo, da je zvočna zatesnjenost tudi z mehko, troplastno streho stoodstotna. Za udobje pri vožnji z odprto streho je poskrbljeno tudi v hladnejših dneh oziroma jutrih. V vozilo so vgradili sistem aircrap, to je inovativni ščitnik proti vetru, ki se dvigne nad zgornji rob vetrobranskega stekla in usmerja pretok zraka nad glavami potnikov. Sistem airscraft pa skozi odprtine v sedežih in naslonih za glavo usmerja topel zrak navzgor, proti vratu potnikov. Poleg ogrevanih vseh štirih sedežev je ogrevano tudi naslonjalo za roko.
Zmogljiva osemvaljnika
Na začetku bo motorna paleta sestavljena iz 4,7-litrskega V8 twin-turbo motorja s 335 kilovati moči in 700 Nm navora (S500 cabrio) ter 5,5-litrskega V8 twin-turbo motorja s 430 kilovati moči in 900 Nm navora (S63 AMG cabrio). Šibkejši agregat bo sodeloval z devetstopenjskim 9G-tronic samodejnim menjalnikom, za zmogljivejši agregat je predviden sedemstopenjski AMG speedshift menjalnik. Standardno bo na voljo pogon na zadnji par koles, opcijsko pa vsekolesni pogon 4matic.
Mercedes z modelom S cabrio uvaja novo samodejno klimatsko napravo, ki ne glede na to, ali je streha v prtljažniku ali nad glavami potnikov, samodejno zaznava in prilagaja optimalno temperaturo in jakost pihanja zraka, novi head-up zaslon, prilagodljiva prednja svetila, številne že znane asistenčne sisteme za pomoč vozniku ...
Mercedes je leta 2014 prodal 100.000 enot razreda S, IHS Automotive pa predvideva, da bi leta 2017 Nemci utegnili prodati okoli 3.000 kabrioletov razreda S.