Druga generacija 911 carrere GTS ni bila predstavljena na avtosalonu v Parizu, ampak jo bodo pri Porscheju pokazali na avtosalonu v Los Angelesu. Foto: Porsche
Druga generacija 911 carrere GTS ni bila predstavljena na avtosalonu v Parizu, ampak jo bodo pri Porscheju pokazali na avtosalonu v Los Angelesu. Foto: Porsche

Porsche je predstavil kupe in kabriolet 911 carrere GTS, ki se bo v modelski športni paleti vozil z oznako GTS pridružila boxsterju in caymanu.
Tako kot preostali družinski GTS-modeli je tudi carrera pridobila vozne zmogljivosti. V ponudbi modela 911 bo zapolnila praznino med modelom S in cestnim dirkalnikom GT3.
Prilagodljivo podvozje za več oprijema
Za pogon druge generacije je zadolžen 3,8-litrski šestvaljni motor iz standardne carrere S, ki pa so mu moč povečali na 316 kilovatov. Za bolj dinamičen videz so mu dodali kromirane detajle, v prid vozne dinamike pa sistem PASM, ki omogoča prilagajanje višine vzmetenja za 10 milimetrov, s čimer se zmanjša upor in izboljša stabilnost pri velikih hitrostih.
Večja moč, enake emisije
Tako kupe kot kabriolet bosta na izbiro s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa, poleg ročnega menjalnika bo na voljo tudi samodejni menjalnik z dvojno sklopko.
Ko za prenos moči na kolesa skrbi avtomatika, je pospešek od 0 do 100 km/h pri kupeju štiri sekunde, pri kabrioletu pa 4,2 sekunde. Pri vseh kombinacijah karoserije, motorjev, pogona in menjalnika najvišja hitrost presega 300 km/h. Najvišja je pri kupeju z ročnim menjalnikom in pogonom na zadnji kolesi, ki zmore pospeševati do 306 km/h. Pri Porscheju zagotavljajo, da kljub dodatni moči poraba in emisije ostajajo enake, kot pri modelu carrera S, to pomeni vsaj 202 grama CO2 na prevoženi kilometer.
Izpuh za prepoznaven zvok
Vse različice imajo v opremi biksenonske žaromete, Porschejev sistem prilagodljivih žarometov (PDLS), športni izpušni sistem z zaključki, obarvanimi v črno, ki zagotavlja prepoznaven zvok modelov z oznako GTS. Tako voznik kot sopotnika sedita v športnih sedežih, oblečenih v alkantaro.