Poleg velike trapezoidne maske s strukturo satovja, dinamičnega sprednjega spojlerja in bočnih obrob, elementa zadnjega difuzorja v barvi karoserije ter velikega zadnjega strešnega spojlerja so za fiesto ST200 značilna še rdeča zavorna sedla. Foto: Ford
Poleg velike trapezoidne maske s strukturo satovja, dinamičnega sprednjega spojlerja in bočnih obrob, elementa zadnjega difuzorja v barvi karoserije ter velikega zadnjega strešnega spojlerja so za fiesto ST200 značilna še rdeča zavorna sedla. Foto: Ford

Ford je leta 1976 izdelal prvo fiesto. 40 let pozneje bo tudi v Evropo pripeljal fiesto ST200, ki je najzmogljivejša fiesta do zdaj in je nastala v športnem oddelku Ford Performance.
V primerjavi s fiesto ST ima model fiesta ST200 izboljšan 1,6-litrski bencinski motor, ki razvije za 10 odstotkov večjo moč (147 kilovatov), z 290 Nm je za 20 odstotkov večji tudi navor. Dodatnih 11 kilovatov moči in 30 Nm navora je s kratkotrajnim povečanjem polnilnega tlaka (overboost) na voljo za do 20 sekund.
Pospešek od 0 do 100 km/h je 6,7 sekunde. Fiesto ST200 so inženirji opremili z izboljšanim vzmetenjem, zavorami in krmiljenjem, prilagodili so tudi prestavna razmerja menjalnika. Končno prestavno razmerje 4,06 – skrajšano je iz 3,82 pri fiesti ST – dodatno izboljša pospeševanje v posameznih prestavah. Od 50 do 100 km/h tako fiesta ST200 v četrti prestavi pospeši v 5,2 sekunde. Največja hitrost je 230 km/h.
Edinstvena barva in dodatki
Zadnja torzijska gred, pri kateri je nagibna togost večja za 27 odstotkov, in sprednje prečno vodilo s povečanim premerom (z 19 na 21 mm) omogočata prilagoditev blažilnikov za boljše prevzemanje udarcev. Tako kot fiesta ST je tudi fiesta ST200 za 15 milimetrov bliže cestišču od standardne fieste. Vozno dinamiko podpirajo izboljšani nadzor vektorjev navora (eTVC) in trije načini elektronskega nadzora stabilnosti (ESC). Sistem eTVC v ovinkih zavira notranje sprednje kolo, da izboljša oprijem in zmanjša podkrmiljenje, ne da bi vplival na hitrost. ESC omogoča poln obseg posegov sistema, način s širšim zdrsom in popoln izklop sistema ESC.
Posebnost je edinstvena barva „storm grey“, s posebnimi mat črnimi strojno obdelanimi 17-palčnimi platišči iz lahke zlitine in posebnimi poudarki notranjosti.
Notranja oprema vključuje unikatno delno usnjeno oblazinjenje sprednjih sedežev Recaro v ogljeno črni barvi s srebrnimi šivi in varnostni pasovi. Na osvetljenih oblogah pragov je logotip ST200. Vstavki iz ogljikovih vlaken v armaturni plošči, stopalke in prestavna ročica iz zlitine ter za različico ST specifičen volan prispevajo k posebnemu vzdušju v notranjosti, ki jo krasijo kontrasti temnih materialov in stropne obloge s srebrnimi šivi.