Pri PSA-ju so z novo konstrukcijsko osnovo maso vozil zmanjšali za približno 100 do 150 kilogramov v primerjavi s prejšnjo generacijo vozil. Foto: PSA
Pri PSA-ju so z novo konstrukcijsko osnovo maso vozil zmanjšali za približno 100 do 150 kilogramov v primerjavi s prejšnjo generacijo vozil. Foto: PSA

Citroën jumper in peugeot expert sta zasnovana na novi platformi, ki temelji na modularni konstrukcijski osnovi EMP2. To v primerjavi s prehodnikoma prinaša večjo kompaktnost, zmanjšano maso, nove in bolj učinkovite motorje ter novo varnostno opremo.
Prostoročno odpiranje bočnih vrat
Francozi navajajo, da so bočna drsna vrata opremljena s prostoročnim upravljanjem (odpirajo se s kretnjo noge pod odbijačem), razporeditev kabine z modularno pregrado omogoča prevoz daljših predmetov, sistem active safety brake skrbi za samodejno zaviranje v sili, vozniku je v pomoč kamera za vzvratno vožnjo, na zaslonu na dotik se lahko prikazujejo podatki 3D-navigacije, opremljen je z internetno povezavo.
Nova dostavnika omogočata 1400 kilogramov dovoljene obremenitve. Na voljo sta v treh dolžinah od 4,6 do 5,3 metra in prostornino tovornega prostora od 5,1 do 6,6 kubičnega metra. Z 1,90 metra višine sta prilagojena za mestno uporabo, saj lahko z njima zapeljemo tudi v pokrite garaže.
Na izbiro bodo turbodizelski motorji BlueHDi Euro 6 z močjo od 70 kilovatov in 210 Nm navora do 132 kilovatov in 400 Nm navora. Nov je klasični šeststopenjski samodejni menjalnik (EAT6), ki je kombiniran z najzmogljivejšim motorjem. Na izbiro bosta tudi ročni in robotizirani menjalnik.
Oba modela sta na testnih trčenjih Euro NCAP osvojila največje število zvezdic.