Novi scenic in grand scenic (s petimi ali sedmimi sedeži) bosta na prodaj pred koncem leta 2016. Foto: Renault
Novi scenic in grand scenic (s petimi ali sedmimi sedeži) bosta na prodaj pred koncem leta 2016. Foto: Renault

Po krajšem scenicu, predstavljenem marca v Ženevi, je prišel na vrsto za predstavitev na spletu še večji grand scenic. Tako kot manjši brat ima serijska 20-palčna platišča in videz križanca. Uradno bo javnosti predstavljen septembra na domačem avtomobilskem salonu v Parizu.
Grand scenic s petimi ali sedmimi sedeži dopolnjuje ponudbo scenica s petimi sedeži. V primerjavi s predhodnikom je daljši, daljša je medosna razdalja, manjši so previsi.
V primerjavi s scenicom, ki ima vodoravno postavljene zadnje luči, ima večji brat zadnje luči postavljene pokončno, s trirazsežnostnim videzom. Za doplačilo je na izbiro nepomična panoramska steklena streha.
Serijsko je obut v zanimiva 20-palčna kolesa. Pri Renaultu mirijo pred morebitnimi dodatnimi stroški za lastnike in pojasnjujejo, da imajo platišča zmerno širino (195 mm) in pomenijo pristno tehnološko in oblikovno novost. Pnevmatike imajo 107 milimetrov visoko bočnico, kar je toliko kot 17-palčne pnevmatike Scénica 3 in prispevajo k boljšim voznim lastnostim vozila. Posebnost grand scenica je še dvobarvna karoserija.
Sedeži se spuščajo s pritiskom na stikalo
V potovalni kabini je lahko pet ali sedem sedežev. Naslon sovoznikovega sedeža je možno prevrniti naprej in s tem pridobiti prostor za prevoz do 2,85 metra dolgih predmetov. Sedeži v drugi vrsti so v vseh različicah vzdolžno pomični in razdeljeni v razmerju 1/3 – 2/3. Sistem zlaganja sedežev "one touch" omogoča, da se z le enim pritiskom na zaslon multimedijske naprave ali na gumb v prtljažniku sproži samodejno zlaganje zadnjih sedežev in s tem pridobi povečan prtljažni prostor z ravnim dnom.
Grand scenic je v primerjavi s klasičnim scenicom daljši za 24 centimetrov. Ob najbolj nazaj pomaknjenih sedežih druge vrste ima prtljažnik različice s petimi sedeži prostornino 765 litrov, kar je 40 litrov več od predhodnika.
Napredne tehnologije in pogonske sklope si deli s krajšim scenicom. To pomeni, da ima pomoč za ohranjanje voznega pasu, opozorilnik za zaznano utrujenost, prilagodljiv radarski tempomat, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, aktiven sistem pomoči pri zaviranju v sili, barvni head-up projekcijski zaslon, sistem z 8,7-palčno multimedijsko tablico R-LINK 2 ...
Novinec je na voljo s petimi dizelskimi motorji, med katerimi je tudi elektrificirani dizelski pogonski sklop hybrid assist, in z dvema bencinskima motorjema. Tehnologija hybrid assist vključuje električni generator in akumulator z napetostjo 48 V deluje tako, da med upočasnjevanjem povrača energijo, vgrajeni elektromotor pa pomaga motorju z notranjim zgorevanjem med pospeševanji.