Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO
Bencinski motor je varčnejši od večkrat nagrajenega litrskega trivaljnika iz fieste, je pa recimo fiesta s svojimi voznimi lastnostmi veliko bolj dinamična, torej bolj vroča kot tokrat preizkušena španka. Foto: Boštnjan Podlogar
Moderna povezljivost je poleg simpatičnosti gotovo ključen adut tudi nove ibize, a ko vanjo sedeš, zaznaš, da je adutov še mnogo več. Foto: Boštjan Podlogar

Pa tudi nasploh je videti, da je Seat končno našel svojo pravo vlogo v tej globalni nemški družbi. Kakšna je ta? No, PR-ovski odgovor pravi, da Seat v koncern privablja mlade in mlade po srcu! Mi to razumemo bolj konkretno: Seat je tista znamka, ki bo prva postregla z najnovejšimi modernimi komunikacijsko zabavnimi napravami, ki jih imajo mladi tako radi.

Moderna povezljivost je poleg simpatičnosti gotovo ključen adut tudi nove ibize, a ko vanjo sedeš, zaznaš, da je adutov še mnogo več. Konec je dobe, ko je bilo v volkswagnih prijetneje sedeti, ibiza zdaj v ničemer ne zaostaja za tehnično enakim polom. In lahko jo pohvalimo, da ne vabi samo s šminko in v našem konkretnem primeru s pudrom, ampak tudi z vsebino. Namreč, notranje mere bodo marsikatero družino presenetile, ko bodo ugotovile, da večjega avta v resnici ne potrebujejo tako zelo nujno.

Pohvalimo tudi bencinski motor, ki je varčnejši od večkrat nagrajenega litrskega trivaljnika iz fieste, je pa recimo fiesta s svojimi voznimi lastnostmi veliko bolj dinamična, torej bolj vroča kot tokrat preizkušena španka.

Kot kažejo lanski rekordni prodajni rezultati, je Seat z novodobno ponudbo končno zadel žebljico na glavico. A preden se po hitrem postopku odpravite v prodajni salon, vedite, da bo izbira morala biti precej subjektivna, kajti očitno so tudi ibizini tekmeci, tisti bližnji sorodniki, v slovenske salone zapeljali z izredno dobrimi cenami in dobrimi opremskimi paketi. Tekma za kupce med najnovejšimi, najmodernejšimi in tudi najboljšimi malčki na trgu se je vsaj tu pri nas v Sloveniji očitno kar močno zaostrila.

Ključni tehnični podatki:

Mere:

- dolžina: 4,1 m
- medosna razdalja: 2,5 m
- obračalni krog: 10,6 m
- prtljažnik: 355 l
- masa: 1140 kg

Pogon:
- 1,0-litrski 4-valjni bencinski motor
- moč: 85 kW
- navor: 200 Nm
- 6-stopenjski ročni menjalnik
- pogon na prednji kolesi
- pnevmatike: 195/55 R16 91V XL
- poraba: 5,3 l/100 km = 6,4 EUR/100 km
- posoda za gorivo: 40 l
- doseg: 754 km
- izpusti CO2: 108g/km

Stroški pri 15.000 km in 5-letni uporabi:
- nakupna cena: 15126 EUR
- stroški finančnega lizinga: 1930 EUR/5 let
- stroški registracije: 4864 EUR/5 let
- stroški vzdrževanja: 873 EUR/5 let
- stroški goriva: 4837 EUR/75.000 km
- strošek 1 kompleta pnevmatik: 520 EUR
- vrednosti po 5 letih po Eurotaxu: 7768 EUR

- stroški skupaj: 345 EUR/mesec