Dieter Zetche v Googlu, ki je predstavil svoj samovozeči avtomobil, ne vidi tekmeca. Foto: Google
Dieter Zetche v Googlu, ki je predstavil svoj samovozeči avtomobil, ne vidi tekmeca. Foto: Google

Tehnološka, predvsem računalniška podjetja, kot je medmrežni velikan Google, ne bodo postali velikoserijski proizvajalci avtomobilov, meni direktor Mercedesa Diether Zetche.
Dieter Zetche ob tem dodaja, da Google lahko vnese nekaj vznemirjenja med avtomobilske proizvajalce, predvsem zaradi velikega vpliva, ki ga kaže na razvoj visokih tehnologij, kot sta programska oprema in samodejna vožnja, ki se prebijata v ospredje avtomobilske industrije.
Google želi razumeti voznike
Prav zato se avtomobilisti že nekaj let povezujejo s podjetji v Silicijevi dolini. Naslednje generacije vozil bodo za svoje delovanje potrebovale napredno programsko opremo in senzorje, kar zna zelo premešati razmere na zelo tradicionalnem avtomobilskem trgu.
O Googlu, ki je lani predstavil napredni samovozeči avtomobil, Zetche pravi, da želi ameriški velikan s svojim projektom poskušati bolje razumeti, kako vozniki uporabljajo vozila, in ne zato, da bi tudi sam postal avtomobilski proizvajalec.
"Google in podobni niso prvič poskusili izdelati avtomobila," pravi Zetsche in dodaja, da je Google avtomobile proučeval kot prostor, kjer ljudje preživljajo svoj čas, tako kot doma ali v pisarni.
"To moramo poskušati razumeti in nato sami najti mejo, do katere smo tekmeci in do katere smo odvisni eden od drugega," pravi prvi mož Mercedesa, pri katerem posvečajo velik poudarek na nadzor podatkov tako pri samovozečih avtomobilih, kot drugih vozilih.
"Ko pri Mercedesu govorimo o visoki varnosti, to ne velja za zaščito pred prometnimi nesrečami, pač pa to pomeni varnost osebnih podatkov. Da bi to dosegli, moramo ohraniti nadzor. Tega ne moremo storiti, če podatke v svoji bazi zbira Google," še pravi Zetche.