Avtomobilnost

Poudarki

  • Aleš Bratož, novi direktor ruskega Avtovaza
  • Funkcijo bi prevzel po vodenju dobavne in proizvodnje verige
Nekdanji prvi mož Revoza naj bi prevzel mesto direktorja ruskega velikana Avtovaz. Foto: Avtovaz

Dodaj v

Slovenec na čelu Lade?

Avtomobilska industrija
9. februar 2018 ob 06:48
Moskva - MMC RTV SLO

Nekdanji direktor Revoza, Aleš Bratož, naj bi prevzel vodenje ruskega velikana Avtovaz.

Nekdanji predsednik uprave Revoza, Aleš Bratož, je po odhodu iz Novega mesta prevzel mesto direktorja Renaultovega obrata Oyak Renault v Turčiji. Tam se je moral med drugim leta 2016 spopasti z veliko stavko proizvodnih delavcev.

Nato se je preselil še dlje na vzhod in prevzel vodenje dobavne in proizvodne verige ruskega avtomobilskega velikana Avtovaz, ki ima med drugim v lasti znamko Lada. To je bila za Bratoža vrnitev v Rusijo, kjer je od leta 2005 do 2008 v Moskvi vodil Renault Rusija.

Na čelo Avtovaza?
Po poročanju ruskih medijev pa naj bi Bratož zdaj prevzel mesto direktorja podjetja Avtovaz, na katerem bi zamenjal Nicolasa Maureja, ki je s prvim januarjem 2018 postal Renaultov prvi mož za regijo Evrazija.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Awesomeness
# 09.02.2018 ob 07:14
Očitno je dovolj sposoben.
Guinness
# 09.02.2018 ob 08:31
Sedaj sem pa pred tezko izbiro: kupit novega Mercedesa v podporo Lesniku ali pa kupit novo Lado v podporo Bratozu
dude
# 09.02.2018 ob 08:06
@J€Z€N
Ker uzivati se da samo doma....
1-2-3
# 09.02.2018 ob 07:18
@sistema Amm geografija ni ravno tvoj predmet izgleda, ker koliko je kaj bolj vzhodno ali zahodno od nas se ne gleda ravno oz. samo po časovnih pasovih. Saj je tudi Maribor vzhodno od Ljubljane pa sta mesti v istem časovnem pasu. Polet tega je pa mesto Toljati, kjer se nahaja sedež AvtoVaza v drugem časovnem pasu kot Turčija, če že hočeš biti strikten glede tvoje definicije Vzhoda ;) Rusija je le malo večja država in je ne moreš spravit v en časovni pas...
bajojoba
# 09.02.2018 ob 06:52
Se pravi od malega Renaulta do megavelike Lade?
nordnung
# 09.02.2018 ob 08:02
Zakaj pa ne....
E24
# 09.02.2018 ob 08:41
@Guinness: Kupi oboje in en je lahko za ženo! (se boš po testni vožnji odločil kateri) :)
AM
# 09.02.2018 ob 07:26
Se strinjam, verjetno je sposoben.
pinkobalinko
# 09.02.2018 ob 08:35

bajojoba je napisal(-a)

Se pravi od malega Renaulta do megavelike Lade?


To so vse rošade znotraj koncerna.
Lukamkg
# 09.02.2018 ob 08:37
Zakaj pa ne, pa srečno.
V_kot
# 09.02.2018 ob 09:16
Dobra novica!
semaino
# 09.02.2018 ob 11:35
Ce bi se vrnil v Slovenijo in prisel v parlament bi pa Moderndorfer, Mesec, Trcek in Violeta kricali nanj, kako oni tudi nekaj vedo in znajo in imajo izkusnje in da on nima pojma, ker zastopa kapital in naj bo raje lepo tiho.

Takle mamo, manj znas "vec veljas".

Cestitke g. Bratoz.
Knez_Kocelj
# 09.02.2018 ob 10:32
Tale Lada Vesta SW sploh ni tako slab avtomobil, kot bi povprečen posameznik v tej dolini Šentflorjanski mislil ko sliši ime Lada. Renault-Nissan koncern je v ruski Avtovaz prinesel veliko novega in svežega. Posebej oblikovalec britanec Steve Mattin, ki je nekoč oblikoval pri Mercedes-Benzu in Volvu ter je oblikoval nove modele Lad (Vesta in X-ray).

https://www.youtube.com/watch?v=AqUs0oRnG-c

Ali pa tale Lada X-Ray, ki je malo izboljšana verzija.

https://www.youtube.com/
watch?v=QuaSYOFqoME


Tukaj si pa oglejte še srbsko verzijo testa Lade Veste

https://www.youtube.com/
watch?v=ISNvew0OKU0
Knez_Kocelj
# 09.02.2018 ob 11:03
@Throll

Šved Bo Andersson, ki je desetletja delal kot eden vodilnih ljudi v različnih avtomobilskih koncernih po Evropi (General Motors, Volvo) je hočeš ali nočeš moral zadolžiti ruski Avtovaz saj je to podjetje bilo v totalnem razsulu. Moral je investirati v nakup nove tehnologije in vložiti denar v razvoj novih modelov Lad. Moral odpustiti zajetno število delavcev, ki so vse od časa Sovjetske zveze bili zaposleni v podjetju Avtovaz in so predstavljali višek. Ne vem ali so ga ravno nagnali iz podjetja. Od kod si ti dobil te informacije ?
Optimist99
# 09.02.2018 ob 12:27
Lada 4x4 urban zgleda na videz kot podaljsana on razsirjena Lada Niva, malce podobno Defenderju... Notranja oprema pa jim precej sepa. 15 let star navadni model landroverja ima boljso opremo kot frisni 4x4.

Vsekakor zanimivo za vse gozdarje, kmete, oz vse obrtnike, ki rabijo 4x4, veliko prostora in malo luksuza.
gozdar1
# 09.02.2018 ob 11:19
@Normandijec
Ker v sloveniji , bi znotraj koncerna razen revoza lahko vodil?
Skippy
# 09.02.2018 ob 11:17
@Normandijec
ja, ker Rusija je simbol poštenosti. :)
marvin42
# 09.02.2018 ob 12:54
Od Lade mi je še najboljša Kinder Lada.
viljemmm
# 09.02.2018 ob 11:55
LADA, hm, a to še laufa. In kaj proizvajajo? Menda ne še vedno avte, ali pač.
mjurma2
# 09.02.2018 ob 11:09
Čestitke.
tedy123
# 09.02.2018 ob 10:35
...no, saj za 8 jurjev niti ni taka katastrofa... http://prntscr.com/ic9sk9
jk11
# 09.02.2018 ob 09:23
Lada Niva > Renault Clio?
vidim
# 10.02.2018 ob 11:09
Na Lade smo malo pozabili, ampak avto brez te elektronske krame je vedno dobrodošel.
henodarling
# 09.02.2018 ob 15:40
Zanimivo da so imeli njegovi sodelavci v Revozu ko je prvic odsel (predenj se je prvic prilizal do direktorskega polozaja v revozu) piknik.

Fejst clovk k zna rito lizat :)

Ja, res zanimivo, on je takole napredoval, sami sposobni sodelavci so pa še kar tam...najbrž še vedno na pikniku!
henodarling
# 09.02.2018 ob 15:34
Guinnessov komentar mi je polepšal dan! :)

Meni tudi. Pa naj bo uspešen še en Slovenec!!!
Optimist99
# 09.02.2018 ob 12:30
Clanek na Zurnalu poroca, da je bilo v 2017 registranih 600 vozil Lada, 4 na novo registrirana. Renault ne bo trzil Lade pri nas, saj ima za to Dacio.
Knez_Kocelj
# 09.02.2018 ob 12:26
@balrog

Lada Niva 4x4 je legendaren avtomobil, ker se vse od svojega spočetja izpred 40 let do danes ni veliko spremenil. To je avtomobil, ki je resnično preprosto narejen, uporaben terenski avto, poceni ter kar je najpomembneje preprost za popravilo in brez nepotrebne elektronike, ki vozniku greni življenje ob okvarah ali v ekstremnih razmerah (mraz, blato, voda...)

Avtovaz največ Lada Niva 4x4 modelov izvozi v tujino, ker ima ta model avtomobila ogromno svojih oboževalcev in fanov po celem svetu. In to iz enega preprostega razloga, ker noben avtomobilski proizvajalec ne dela tako preprostih, trpežnih in klasičnih avtomobilov brez elektronike kot je to Lada Niva.
https://www.youtube.com/
watch?v=TT0CpELeUxE


https://www.youtube.com/
watch?v=h9Gc9aE5I5Y


https://www.youtube.com/
watch?v=3na5jJqL_0I


Zame osebno je tale model čudovit: https://www.youtube.com/
watch?v=97zt4ywy_58


Celo britanska oddaja Fifth Gear je pohvalila Lada Niva 4x4 terenec

https://www.youtube.com/
watch?v=IFx5b5Tpjfc


Seveda pa ima klasična Lada Niva tudi svojega modernega naslednika, ki ima vso potrebno serijsko opremo od: klime, ABS, ESP, električnega pomika stekel, servo volana, računalnika, elektronike...itd.

To moderno Chevrolet Nivo 4x4 proizvaja skupno podjetje GM-AVTOVAZ

https://www.youtube.com/
watch?v=r1KmJJumqCQ


Tukaj pa je novi model Chevrolet Nive druge generacije

https://www.youtube.com/
watch?v=gj1qsoeG0Ps
balrog
# 09.02.2018 ob 12:10
skippy, bolj sem mislil v slogu vw sharan, seat alhambra, ali pa vw tiguan, seat ateca ... v tem smislu generičen Generičen bi pomenil, da ima avto povsem enake lastnosti in kakovost kot "original", le da je znamka Lada in ne Reanault,
Skippy
# 09.02.2018 ob 11:44
@balrog
takšnih generičnih avtomobilov (indijskih, kitajskih) imaš polno na trgu. Nismo mi taki reveži, da bi kupovali takšen klump.
Maksimvs
# 09.02.2018 ob 10:23
Guinnessov komentar mi je polepšal dan! :)
heavyd
# 09.02.2018 ob 09:00
Če je to res bi to lahko bila pomembnejša novica od slovenskega proračuna.
Jean Tonic
# 09.02.2018 ob 08:56
@Guinness
Problem rešen! :)
janezvalva
# 09.02.2018 ob 08:32
vedno isti, samo rotirajo
Knez_Kocelj
# 10.02.2018 ob 09:44
@polit kritik

Primerjaš 20 let stare Lade Nive z novimi modeli, ki imajo pocinkano karoserijo in zaščito proti koroziji in rjavenju (tako kot vsak nov avtomobil). Kar se tiče varnosti ima nova Chevrolet Niva večjo varnost od klasične Lade Nive, saj ima air-bage, teleskopski volan in večjo varnost kletke, tako kot vsak normalen avtomobil.
politik kritik
# 10.02.2018 ob 05:11
Pa se to malenkost sem pozabil. Ruski Amzs je tam okoli leta 2000 testiral varnost Lad Niv. Celo po Ruskih standardih je dobila nič zvezdic. Zasnova Niv pa se od takrat kakopak ni kaj močno spremenila.

Kako hitro pa napredujejo varnostni standardi avtomobilov pa lahko pove Fiat Punto. Leta 2005 je ta avto na varnostnem testu dobil vseh pet zvezdic. Leta 2017 jih je dobil nič. Zasnova avtomobila se od takrat do danes, tako kot pri Nivi ni pomembno spremenila.

Skratka potemtakem, če ima Punto 0 zvezdic, jih ima Niva potem ene -20. Zelo opogumljiv podatek za v gmajno kjer se zlahka skotališ po bregu navzdol.
politik kritik
# 10.02.2018 ob 04:38
Hahaha Lada Niva ja.....

3 stvari so značilne za te avte in sicer v negativnem smislu. To so take stvari ki so nam danes pri avtomobilu povsem samoumevne pa pri Nivi in pri ostalih Ladah še zdaleč niso.

1. Niva v svoji prodajni paleti nima dizelskega motorja. Danes ima to možnost vsak avto, da pa te možnosti nima terenec kot je Niva je pa še bolj čudno. Skratka na Slo. trgu zaradi tega popolnoma pogori, kljub nostalgiji nekaterih.
2. Pije ta zverina 12 do 14 litrov na 100 km, po terenu pa zlahka 20 litrov.
3. Avto rjavi še pa še. Dovolj je že izpostavljenost dežju, kaj šele če ga kje na terenu prisloniš.

Skratka Dacia Sandero je za ta avto Ferrari. Dovolj zgovoren je tudi podatek da je Lada izginila iz vseh "vzhodnoevropskih" trgov razen Rusije in Belorusije. Enkrat pa sem slišal tudi podatek da Rus v vsakem primeru kupi raje 10 let rabljen avto iz Evropskih trgov, kot pa novo Lado. Skratka tudi doma ni cenjen kar kaže izguba Avtovaza.
nvk
# 09.02.2018 ob 16:46
A je v Sloveniji sploh še registrirana kakšna Lada ? Lade Nive so bile res dober avto. Najboljši štirikolesnik za ta denar.

http://www.kreativni-najemi.si/pages/si/nova-vozila/prodaja-novih-vozil/lada.php

Lahko kupiš novo, tam mimo hodim, pa jih vidim zunaj parkirane.
Follow Me
# 09.02.2018 ob 12:38
Če je res tako, naj ladi njivi spemenijo prve luči ku so grde.
TellingTheTruth
# 09.02.2018 ob 10:48
Zanimivo da so imeli njegovi sodelavci v Revozu ko je prvic odsel (predenj se je prvic prilizal do direktorskega polozaja v revozu) piknik.

Fejst clovk k zna rito lizat :)
Throll
# 09.02.2018 ob 10:24
Upam da ne bo končal kot njegov predhodnik Bo Andersson, ki je naredil takšen minus podjetju da so ga nagnali.
Miham
# 09.02.2018 ob 10:16
a bodo zaceli delat moderne elektricne avtomobile ala Tesla?
balrog
# 09.02.2018 ob 11:40
A je v Sloveniji sploh še registrirana kakšna Lada ? Lade Nive so bile res dober avto. Najboljši štirikolesnik za ta denar. Ostalo pa ... Po mojem če naredijo en tak generičen in prostoren družinski enoprostrorec imajo zagotovljeno prodajo tudi v Sloveniji, po sprejemljivi ceni z dovolj bogato osnovno opremo ...
Normandijec
# 09.02.2018 ob 11:09
Bravo gospod Bratož, zopet lep primer: sposobni ljudje odhajajo iz Slovenije. Zakaj? Zato ker poštene ljudi tukaj mine "scat" proti vetru.
Skippy
# 09.02.2018 ob 11:16
Na cesti že dolgo nisem videl nobenega primerka ruskih jajc. In prav je tako.
Hijena
# 09.02.2018 ob 08:42
Upam, da bo obudil model Riva, ki je bil med Slovenci zelo popularen
smr3k4
# 09.02.2018 ob 08:10
Najboljši kadri so dolenjski kadri!
Damoklej
# 09.02.2018 ob 08:25
Še ena povezava slovenske in ruske mafije.
sistema
# 09.02.2018 ob 07:02
Dlje na Vzhod? Vedno sem mislil, da sta Turcija in Moskva v istem časovnem pasu in torej enako Vzhodno od nas.
J€Z€N
# 09.02.2018 ob 08:00
Želja po dobičku in karieri žene te ljudi po svetu lahko bi doma uživali.
Kazalo