Znanje študentov so podprli z izkušnjami in materiali v nekaterih specializiranih slovenskih podjetjih. Foto: UM/Henkel
Znanje študentov so podprli z izkušnjami in materiali v nekaterih specializiranih slovenskih podjetjih. Foto: UM/Henkel

Približno trideset študentov je leto dni ustvarjalo izdelek, ki so ga pretekli teden premierno predstavili na prireditvi, kjer sta prve kroge zapeljala tudi dva izkušena voznika relija Miran Stanovnik in Marc Coma. Pri izdelavi formule so uporabili kupljen motor, veliko večino drugih sestavnih delov pa so zasnovali študentje sami. Tako so poskrbeli za računalniške simulacije delovanja sesalnega in izpušnega sistema, testiranje in nastavljanje motorne elektronike na testni mizi, študijo dinamike vožnje in zasnovo mehanizmov vzmetenja, številne trdnostne analize šasije, vzmetenja in pogonskega sklopa ter razvoj elektronskih sistemov, kot so robotiziran sekvenčni menjalnik, variabilni sesalni sistem, sistem za nadzor vrtenja pogonskih koles in štartna elektronika.

Slovenska predstavitev študentske formule pa je bila le uvod v nastope pred javnostjo. Prvo dirkaško preizkušnjo bo namreč študentski izdelek doživel med 2. in 7. avgustom v Hockenheimu, kjer se bo pomeril s številnimi evropskimi vrstniki.

Ekipa je pred nastopom optimistična, navsezadnje tudi zaradi uspešno izpeljane premiere, o kateri je vodja projekta Dino Florjančič povedal: "Svojo prvo vožnjo pred občinstvom je dirkalnik opravil z odliko, zato smo v ekipi s predstavitvijo zelo zadovoljni. Vse je potekalo po načrtu, kar pri prototipnih izdelkih ne gre vedno pričakovati. Vožnja Mirana in Marca je bila izjemno atraktivna. Pričakovali smo, da bosta bolj zadržana, saj sta prvič videla tako stezo kot dirkalnik. Toda dirkač je dirkač, zato je šlo na navdušenje gledalcev takoj na polno."