Avtomobilnost

Poudarki

  • Zasnovan je na Mercedesovem F1 dirkalniku W08
  • Hibridni sklop razvije več kot tisoč "konjev"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.5 od 6 glasov Ocenite to novico!
false
Project one od 0 do 200 km/h potrebuje le šest sekund. Foto: Mercedes-Benz

Dodaj v

To je Mercedesov cestni avtomobil s tehniko formule 1

Mercedes-AMG project one
12. september 2017 ob 06:08
Stuttgart - MMC RTV SLO

Tik pred premiero na avtomobilskem salonu v Frankfurtu je Mercedes svetu pokazal svoj hiperšportni model s tehniko dirkalnika formule 1. Hibridni sklop s turbobencinskim motorjem in štirimi elektromotorji zmore več kot tisoč »konjev«, končna hitrost presega 350 km/h.

Mercedes-AMG je v preteklih tednih razkril kar nekaj podatkov o zelo posebnem modelu, ki si je izposodil tehniko pri Mercedesovem dirkalniku formule 1 W08. Vedeli smo torej, da ga poganja hibridni sklop z 1,6-litrskim turbobencinskim V6 motorjem v kombinaciji s štirimi elektromotorji, ki skupaj zmorejo več kot tisoč »konjev«. Zdaj pa vemo tudi, da elektromotorja spredaj in eden na motorju razvijejo po 120 kilovatov (163 KM), četrti, na turbopolnilniku pa 90 kilovatov (122 KM). Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek robotiziranega, osemstopenjskega menjalnika z možnostjo pretikanja z obvolanskima ročicama. Hibridni sklop omogoča tudi do 25 kilometrov vožnje zgolj na elektriko, sistem pa deluje pod napetostjo 800 voltov.

Vedeli smo, da končna hitrost avtomobila presega 350 kilometrov na uro, še bolj impresiven pa je podatek o pospešku, ki pravi, da od 0 do 200 kilometrov na uro potrebuje le šest sekund.

Ne odpoveduje se udobju
V notranjosti takoj pade v oči na spodnjem in zgornjem delu prisekan volanski obroč, na katerem najdemo stikala za upravljanje voznih načinov, nastavitve vzmetenja in LED-zaslon. Armaturno ploščo sestavljata 25,4-centimetrska (10-palčna) zaslona, za udobje pa skrbita klimatska naprava in električni pomik stekel. Ker avtomobil nima zadnjega stekla, ima vgrajeno tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.

Za project one je treba odšteti 2,27 milijona evrov, pri čemer naj bi bilo vseh 275 primerkov, kolikor jih bodo izdelali, že prodanih.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
severnik
# 12.09.2017 ob 07:37
Za project one je treba odšteti 2,27 milijona evrov, pri čemer naj bi bilo vseh 275 primerkov, kolikor jih bodo izdelali, že prodanih.

Če so vse prodali, ne morem odšteti 2,27 mio € za razprodan predmet. Napiše se, cena je bila...
stevieg8
# 12.09.2017 ob 08:37
A isofix ma?
zapravico
# 12.09.2017 ob 07:28
Tale bi pa bil glih taprav za v službo čez center ljubljane ob 8h zjutraj
Luka Novak
# 12.09.2017 ob 13:18
@Borut1974

Nič niste napisali, če ga lahko zavarujem kasko pri nas.

Pokasirat je najmanjši problem, boljše vprašanje kdo si upa (MB-AMG Project One zavarovat pri slovenskih zavarovalnicah).
Do Brasil
# 12.09.2017 ob 08:55
Dobro to za recikliranje in preizkusanje novosti F1 tehnologije: steklo se jim bo 624 milijonov!
Scheko0313
# 13.09.2017 ob 06:49
Edino kar je zanimivo je to da ko je Ford v svojga GT-ja dal 2,3l motor so se vsi zgražal...
Pol pa da AMG not 1,6l pa je vse ok :D

Drugače pa hud stroj ni kaj...
ronzi
# 12.09.2017 ob 20:24
Ti si tui debil,dejansko je to road legal formula 1.......kaki močnejši elektromotorji neki....
Borut1974
# 12.09.2017 ob 11:47
Nič niste napisali, če ga lahko zavarujem kasko pri nas.
tulumba
# 12.09.2017 ob 10:43
Strešne sani, kljuka.....?! Hec. Strupen, čeprav oblikovno noben presežek. Tehnološko pa živjo! Za po Lublan bi ga moral taxirat, da imaš par avtobusnih špur praznih. Pa pokozlane zice, pa potrgane obloge.....
izo
# 14.09.2017 ob 00:02
pa dobro, da je v sivi, ker če bi ga dali v črno, bi bil čisti batmobil, lol..
izo
# 14.09.2017 ob 00:00
luka, govorim o čisto praktičnem problemu vozit tak avto na javnih cestah ipd. to je v osnovi dirkalnih za na stezo, plain and simple. sej mogoče so mu dali kakšen milimiter več višine od tal ipd, ampak verjetno se razumemo, kaj hočem povedat. tudi če prideš od bajte na cesto, boš pa zahajal prvega ležega položaja s tistim grilom spredaj ipd. je prav močno geldat to, ko se po kakšne robniku ipd drsajo z lambiji ipd, kaj šele s tem.
no, sej katarci si vrjetno tudi temu naredijo primerne ceste, kam drugam pa itak to najbrž ne bo šlo, razen v marketing ali pod plahto..
Luka Novak
# 13.09.2017 ob 17:52
@izo

me pa zanima, kako s tem prideš kam več kot od dovoza k hiši, kjer zajahaš prvi robnik..

Za tipičnega lastnika je rešit takšne težave malenkost oz. drobiž ali so težave že rešene pred nakupom avta takega ranga ali celo ob nakupu nepremičnine. Tudi pri bistveno nižjih cenovnih razredih – v Sloveniji imaš primere, ko ljudje kupijo normalno, nič kaj pretirano stanovanje zraven pa del garažnih prostorov z individualnim dostopom oz. samo zase (npr. dva, tri .. avtomobile za vsak dan + nekaj starodobnikov + nekaj prostora za vsak slučaj).
izo
# 13.09.2017 ob 15:46
Pozitivc koengsig ima motor brez odmične gredi in prenos brez menjalnika no nekaj podobnega.

ima odmično gred oz sklopko. le-ta je aktivirana v času pospeševanja (ali pa vsaj na začetku pospeševanja), ko se preko hidravličnega konverterta "zdrsuje" obrate koles in obrate motorja in hkrati postopoma veča pritisk na gnano gred zaradi samega dizajna. ko potrebe za tem ni več, sklopka "zaklene" na direktni pogon mimo konverterja, ki recimo deluje kot neke vrste brezstopenjski menjalnik.
vsaj tako si st to razlagam in mi ni toliko jasno, v čem vsi vidijo neko čudežno tehnolgijo ipd, če je znana že od dosti prej (tudi recimo nekateri diferenciali -subaru, tudi kakšni športni avtomobili ipd- delujejo na podoben način ). je pa res uporabljena na kreativni način
izo
# 13.09.2017 ob 15:19
od 0 do 200 kilometrov na uro potrebuje le šest sekund.

to je impresivno, če seveda drži v praksi..
izo
# 13.09.2017 ob 15:18
O zmogljivostih bodo najbolj zgovorni Nürburgring časi in časi drugih stez.

tole je več kot očitno narejeno za zadeve, kot so nordšlife ipd in verjetno bo padel rekord (vsaj za recimo temu serijski avtomobil), tistega porša bo očitno težko kdaj do dohitel, tudi zaradi sprememb proge ipd.
me pa zanima, kako s tem prideš kam več kot od dovoza k hiši, kjer zajahaš prvi robnik..
tocco
# 12.09.2017 ob 21:37
Pozitivc koengsig ima motor brez odmične gredi in prenos brez menjalnika no nekaj podobnega.
pozitivc
# 12.09.2017 ob 18:38
Hud, ni kJ! samo namesto menjalnika bi lahko vgradili močnejše elektromotorje, kot je to storil Koeningseeg
mpudi
# 12.09.2017 ob 15:55
Kaj pa varnost pešcev?
neutrino
# 12.09.2017 ob 15:15
Meni je prav všeč. Edino tisti zračnik na strehi mi ne paše. (Ja, ja vem ... ful pomaga k aerodinamiki...)
tocco
# 12.09.2017 ob 09:02
Mclaren f1 gtr spredi malo?
Luka Novak
# 12.09.2017 ob 06:58
O zmogljivostih bodo najbolj zgovorni Nürburgring časi in časi drugih stez.

Bugatti Chiron (oz. Juan Pablo Montoya) mu je pravkar postavil svež izziv - rekord 0-400 km/h v 41,96 sek oz 3,111 km. Oba pa imata tudi izziv izboljšanja aktualnega Guinnessovega rekorda najhitrejšega serijskega avtomobila, ki je v lasti drugega Buattija (Veyron 431 km/h).
Kazalo