Toyotini inženirji so se pri snovanju osmega hiluxa posvetovali s številnimi lastniki aktualnega modela. Foto: Toyota
Toyotini inženirji so se pri snovanju osmega hiluxa posvetovali s številnimi lastniki aktualnega modela. Foto: Toyota

Toyota je predstavila osmo generacijo svojega globalno uspešnega modela poltovornjaka (pick-upa) hilux.
Od prve predstavitve leta 1968 so Japonci v več kot 180 državah po vsem svetu prodali že več kot 16 milijonov hiluxov. Prodaja novega modela se bo začela v naslednjih mesecih.
Pri Toyoti pravijo, da gre za čisto nov model. V primerjavi z aktualnim modelom je daljši za 70 milimetrov in širši za 20 milimetrov, medtem ko so na nekaterih delih strešno linijo nekoliko znižali. Opremljen je z glavnimi in dnevnimi LED-svetili.
Oblikovalci so spremenili prednji in zadnji odbijač ter razširili prednje in zadnje blatnike. Na vrata tovornega dela so namestili kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, ki je del standardne opreme hiluxa. Namenili so mu 16-, 17- ali 18-palčna lahka platišča.
Založen z modernimi pripomočki
Notranji arhitekti so se pri snovanju zgledovali po aktualnih potniški športnih terencih te znamke. Osrednji del zaseda multimedijski sistem z zaslonom na dotik, voznik lahko izbira tudi med različnimi režimi vožnje. Dražji paketi opreme vključujejo usnje in LCD-informacijski zaslon, ki je umeščen med merilnik hitrosti in merilnik vrtljajev.
Odvisno od trga prodaje so pri Toyoti pripravili dve dizelski in dve bencinski motorni različici. Šibkejši dizel je 2,4-litrski štirivaljnik s 118 kilovatov moči in 400 Nm navora, močnejši pa novi 2,8-litrski turbodizel s 130 kilovatov moči in 450 Nm navora.
2,7-litrski atmosferski štirivaljni bencinski motor razvije 122 kilovatov moči, 4,0-litrski šestvaljnik pa 207 kilovatov moči. Menjalnika sta šeststopenjski ročni in šeststopenjski samodejni.
Pri Toyoti trdijo, da lahko za seboj vleče prikolico z maso največ 3.500 kilogramov, tovorni del se lahko obteži z maso 1.240 kilogramov.