Med najmlajšo in najstarejšo corso je tri desetletja razlike. Foto: Opel
Med najmlajšo in najstarejšo corso je tri desetletja razlike. Foto: Opel

V treh desetletjih so namreč izdelali in prodali približno 12 milijonov primerkov, v okviru skupine GM pa še dodatnih osem milijonov različnih izpeljank pod drugimi blagovnimi znamkami. Do leta 1982 je bil najmanjši Oplov model na trgu kadett, ki je v različici kadett D iz leta 1979 meril v dolžino 3,98 metra. S corso A, ki je merila v dolžino 3,62 pa so na trgu ponudili dostopnejše in kompaktnejše vozilo v hitro rastočem tržnem razredu.

Drugi najbolj iskan Oplov model
Širokemu krogu kupcev zanimiv in cenovno dostopen model se je hitro uveljavil na trgu in v treh desetletjih si je corsa priborila položaj enega izmed najbolj priljubljenih Oplovih modelov. Trenutno corsa predstavlja več kot 28 odstotkov Oplove prodaje avtomobilov, kar jo uvršča na drugo mesto za večjo sestro astro. Kupcem pa ponujajo dve karoserijski različici, trivratno in petvratno, ter pestro ponudbo opreme in pogonskih agregatov.

Prav ponudbi opreme in naprednih motorjev pa pri Oplu pripisujejo velik del zaslug za uspeh modela na trgu. Čeprav sodi med cenovno dostopnejše in najmanjše modele na trgu, so si namreč prizadevali, da bi kupcem ponudili veliko opreme in motorje, ki hkrati zagotavljajo varčnost, manjše obremenjevanje okolja in zmogljivosti.

Različica OPC za motorno najzahtevnejše
Prisluhnili pa so tudi željam motorno zahtevnejših uporabnikov in že leta 1987 ponudili za tedanje čase in razred nadvse zmogljivo različico GSi z 1,6-litrskim motorjem z močjo 100 KM. Od leta 2011 dalje pa je na voljo tudi najzmogljivejša različica do zdaj corsa OPC Nürburgring edition, ki jo poganja 1,6-litrski motor z največjo močjo 155 kilovatov (210 KM) in navorom 250 Nm.