Maserati tipo 26B, ki so ga izdelovali med letoma 1927 in 1930, je bil začetnik dolge vrste naslednikov. Foto: Maserati
Maserati tipo 26B, ki so ga izdelovali med letoma 1927 in 1930, je bil začetnik dolge vrste naslednikov. Foto: Maserati

V letu dni nameravajo stoletnici posvetiti številne dogodke, s pomočjo katerih bodo poskrbeli še za dodatno reklamo predvsem na trgih zunaj Evrope, kjer ima italijanska prestižna znamka zelo optimistične načrte. Že nekaj časa je Maserati namreč ena izmed najhitreje rastočih znamk na trgu v Združenih državah Amerike, podobno velja za Kitajsko, kjer se najde dovolj kupcev tudi za najdražje primerke iz ponudbe.

Čeprav je podjetje bratov Maserati - Alfieriju, Ettoreju in Ernestu, ki so podjetje ustanovili, sta se pozneje pridružila še Bindo in Mario – prvi avtomobil tipo 26 izdelalo šele leta 1926, je stoletje od registracije podjetja kot nalašč za tržne dejavnosti in vzbujanje dodatne pozornosti.

Maserati je tako že predstavil posebni stoletni logotip znamke, posebne dogodke napovedujejo za vse večje trge, vrhunec pa naj bi predstavljal tridnevni zbor prek 250 maseratijev sredi septembra 2014 v Modeni, ki bo prihodnje leto v muzeju Enza Ferrarija gostila tudi posebno razstavo, posvečeno stoletnici prestižne znamke.