Družabna kronika

Poudarki

  • Strasti so se pomirile
  • Langa najbolj zameri strokovni žiriji
  • Med skupino in RTV-jem ni zamer
  • Organizacija Eme je bila odlična
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,7 od 52 glasov Ocenite to novico!
Jože Kontrec
Jože Kontrec po koncu izbora ni mogel skriti razočaranja. Foto: MMC RTV SLO
V telefonskem glasovanju so gledalci in poslušalci Langi, ki se je neposredno uvrstila v finalni večer, od vseh izvajalcev namenili največje število glasov, strokovna žirija pa jim ni namenila niti točke. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Langa se opravičuje za incident

Članu skupine so po koncu Eme popustili živci
4. februar 2009 ob 18:38
Ljubljana - MMC RTV SLO

Po velikem razočaranju na Emi in izrečenih kletvicah člana skupine Jožeta, po koncu izbora, smo za komentar poklicali skupino Langa.

Da spomnimo - Jožetu Kontrecu, članu skupine, ki je na letošnji Emi osvojila največ glasov publike, strokovna komisija pa ji ni namenila niti točke, zaradi česar je namesto pričakovane zmage osvojila šele peto mesto, so po končanem izboru popustili živci. Na hodnikih in v preddverju RTV-ja je tako stresal kletvice in očitke kot npr. "Že lani ste nas zaj... pa letos isto, zdej ste pa Hrvate poslali na Evrosong!".

Videoposnetek incidenta si oglejte na desni spodaj.

Danes so javnosti poslali uradno sporočilo, v katerem se skupina opravičuje za izbruh nezadovoljstva, ki je nastal po koncu izbora: "V takšne nastope vlagamo veliko energije, truda in priprav. Ko dejansko stopiš na oder želiš dati vse od sebe in upaš, da bodo komisija in občinstvo začutili vsaj delček zanosa, ki te vodi, delček želje po uspehu, ki je nujna za prijavo na takšno tekmovanje. Ob dejstvu, da smo občinstvo popolnoma prepričali komisije pa nikakor ne, smo se počutili nemočne. Od tu izvira tudi neprimerna reakcija, ki je včeraj prišla v javnost. Tistim, ki jih je sam dogodek osebno ali na kakšen drugačen način prizadel, se opravičujemo. Resnično nismo želeli škodovati nikomur, ampak čustveno stanje, v katerem se znajde izvajalec v takšnem trenutku, je nepredvidljivo.''

Obenem tudi trdijo, da so ponosni na svoj nastop, zmagovalni zasedbi Quartissimo pa želijo, da se v Moskvi uvrsti čim boljše.

Vsega je kriva žirija
Za komentar iz prve roke smo povprašali drugega člana skupine Miša Kontreca, ki nam je povedal, "da očitki niso leteli proti RTV-ju in Slovencem, ampak proti žiriji - ve se, kdo je sedel v njej". Po njegovem mnenju bi bilo za izbor slovenskega predstavnika za Evrovizijo precej bolje, da bi o potniku odločalo samo ljudstvo, ne pa le nekaj posameznikov v žiriji.

Zavrnil je tudi trditve, ki so se pojavile v nekaterih medijih, da so za nastop porabili več deset tisoč evrov (omenja se celo vsota 75.000 evrov): "Vse to seveda ne drži. V nastop in skladbo smo nekaj vložili, tako kot vsak izvajalec, vendar pa s tem ne mislim na denar. Ob strani nam je stalo kar nekaj ljudi, ki so nam pomagali predvsem z dušo in srcem."

Med RTV-jem in skupino ni zamer
V nekaterih medijih so se pojavile tudi informacije, da je med Lango in RTV-jem nastal spor zaradi česar skupine nekaj časa ne bo mogoče videti na RTV Slovenija. Vodstvo zadnje naj bi pripravljalo celo kazensko ovadbo proti skupini. Tako Kontrec kot urednik projekta Ema 2009 Vanja Vardjan sta nam zatrdila, da nič od tega ne drži. "Strasti so se pomirile, zadeva je urejena," je povedal Vardjan, ki pravi, da zamer ni in da bo Langa seveda še naprej imela možnost nastopa na RTV-ju. Kontrec nam je tudi zaupal, da bodo v nedeljo nastopili v oddaji Spet doma.

Samo Emo ocenjuje Kontrec zelo pozitivno: "Organizacija je bila super, o vseh stvareh smo bili zelo dobro obveščeni." Kljub temu pa jih Ema ne bo več videla.

Jure Rejec

Prijavi napako
Komentarji
wallace
# 06.02.2009 ob 20:11
Pa ta EMA je bila ena velika katastrofa!Že voditelji so bili za en kupček,ki pride iz danke!Totalna katastrofa!!!!
RokecSLO
# 06.02.2009 ob 18:26
Sramota!

Kakorkoli obrnemo, EMA je postala sinonim za besedico - katastrofa!
davidovski
# 06.02.2009 ob 01:53
cigani pa itak znajo samo delati incidente
dominiq
# 05.02.2009 ob 16:49
Cisto prav je povedal.Niti malo se ni zlagal.Upam,da bodo odgovorni za tale nateg z Emo sami dali odpoved.Ce so ljudje.Samo bojim se da niso ljudje,to je problem.Ema je nabolj zalostna glasbena prireditev v Sloveniji,pa naj me kdo preprica,da to ni res.
alliance
# 05.02.2009 ob 11:23
Po toči zvoniti je prepozno.
LujzBeck
# 05.02.2009 ob 11:03
Jebem vam sunac pa je res originalna. :D Vsaka čast.
LujzBeck
# 05.02.2009 ob 11:01
Strinjam se z iluzionistko in ostalimi pred njo, ki so za to, da se lahko z ene tel. številke glasuje samo enkrat. Glede na letošnje leto sem vesel, da smo imeli strokovno komisijo, pa tudi drugače se mi zdi prav, da ne odloča le glas ljudstva. Nekateri namreč glasujejo za priljubljenega jim izvajalca, ne glede na to, kakšna je njegova pesem na EMI.
iluzionistka
# 05.02.2009 ob 10:15
ja, ampak potem pa naj omejijo število možnih glasovanj z 1 tel.številke.v tem primeru je televoting vsaj približno pošten, čeprav tudi lahko nekdo kupi več predplačnišških kartic.
ampak da lahko nekaj 3800 oseb 10 min visi na telefonu in nekomu zagotovi zmago, pa ni glih volja ljudstva.vsaj po mojem skromnem mnenju
m_A_r_J_a_N
# 05.02.2009 ob 09:58
Zakaj pa mora Slovenija imeti "strokovno" žirijo da izbira namesto ljudi?
Ali nismo dovolj pametni da bi sami izbrali?
Po mnenju nekaterih najverjetneje ne!
enacbela
# 05.02.2009 ob 09:28
Jah dejte no, k da ma kdo 70 000€ na razpolago v tej krizi samo za mobi kartice. A ste trapasti, da čisto vsemu nasedete?
Peter F.
# 05.02.2009 ob 09:18
Ja, žirija je kriva, da se je obnašal kot stekela lisica, ves penasto prostaški stresal frustracije po vseh krivih in nekrivih za svoje probleme...
Dej nehaj, da bi tega poslali na Evrovizijo, pa bi tam spušil... sej bi si sramoto po celi Evropi naredili, s kakšnimi podobnimi izgredi. Bog nam pomagaj res, ko že misliš da slovenska estrada ne more pasti še nižje.
Zaza
# 05.02.2009 ob 09:17
Langa je za Emo po nekih podatkih ki jih je objavil Požar vložila 70 000 evrov in s tem denarjem naj bi brata Kontrec plačala svojim (bratom) mobi kartice da bi lahko v nedeljo glasovali za nijh. Meni tudi ne bi bilo vse eno če bi zapravil toliko denarja in ne zmagal.
upnik
# 05.02.2009 ob 09:12
Človk je čist prav povedal!!!
Tolk se kregamo s hrvati pol jih pa pošljemo na Evrovizijo, da nas zastopajo!
V vsem tem je dobro, da se bodo oni osramotli ne pa kak naš dober glasbenik.
Pa s tem, ko govorijo na RTV da ljudastvo odloča o zmagi na Emi ni niti najmanjše resnice v tem ker vedno zmaga tisti, ki bolj podkupi režijo in zato tudi so menjali zadnji dan člane režije!!!
Samo oni odločajo in ne ljudstvo, če bi ljudstvo bi bli bsako leto čisto drugi zmagovalci kot so!
knjiga5
# 05.02.2009 ob 09:09
...vam sunac...

Langa dobila sunac...ostala je na suncu...
knjiga5
# 05.02.2009 ob 09:07
Le kdo je glasoval za Lango?

Vsak Rom je klical 100 krat,kartice za mobitel pa je plačala skupina Langa.
To že vsi vedo.

Zato je bil tako besen,ker sta vrgla veliko denarja za kartice skozi okno.
Žirija le ni tako naivna.

Pesem je pa romski dolgcajt.
knjiga5
# 05.02.2009 ob 09:05
No,Langa je pokazala svoj nivo.

Tudi v Sloveniji bodo nekoč lahko zmagali Romi,a ne s takšnim napadanjem in sramotenjem.

Škoda je narejena za ves romski svet.
So res tak poden???
yoyo9
# 05.02.2009 ob 08:56
Primitivci. Itak...hvala Bogu da so izpadli

nekje sem prebrala, da so baje med cigane razdelili za 70.000€ telefonskih kartic da so glasovali za njih!

bullshit,kaj take govorite no.
K.
# 05.02.2009 ob 08:23
Primitivci. Itak...hvala Bogu da so izpadli

nekje sem prebrala, da so baje med cigane razdelili za 70.000€ telefonskih kartic da so glasovali za njih!
EU2004
# 05.02.2009 ob 06:45
Sam sem šokiran nad spoznanjem, da se lahko z ene telefonske številke glasuje večkrat. To kaže na izključno profitno naravnan "šou", ki polni žepe telefonskim družbam. To je nepošteno in omogoča agresivni manjšini, da izglasuje svoj interes, ne pa splošnega. Če letos ne bi bilo žirije, bi se to zgodilo z zainteresirano skupino, s cigani, ki so v splošni mobilizaciji glasovali za svojo pesem vsak po nekaj desetkrat. Isto se je dogajalo lani.

Glede pesmi pa mislim, da je glede na ostali izbor verjetno res med boljšimi, le pevka bi morala sneti frnikolo z jezika, ker je ni bilo razločiti, kaj poje.
škratolin
# 05.02.2009 ob 06:35
Sicer sem vesel,ker sem pravilno napovedal zmagovalce in tudi to mi je prav,da Langa in Manca ne gredo v Rusijo.
Ampak hkrati pa,če sem čisto iskren,mislim,da se tip ni čisto nič zlagal in da je končno eden,ki je povedal režisrejem EME iz ozadja,kar jim gre.Nihče me ne bo prepričal,da ni bilo vsem jasno,da bo Langa dobila največ glasov ljudstva,zaradi tistega lani in zaradi pesmi,ki gre ljudem v uho.In kako jih najlažje doma pustit?!Ne daš jim nobene točke iz žirije(dajmo bit pošteni,tiste Bjonde se ne morejo merit z njimi)in potem verjameš v to,da bo kdo od izbranih favoritov RTV-ja(žirije),kar sta bila nedvomno Qartisimo in Omar(zasluženo oboji)dobil vsaj 3 točke od gledalcev.Enostavna matematika in kakor vidimo je delovala.Ne bom verjel in ne verjamem,da je bila s strokovnega vidika,skladba Lange,ena izmed dveh najslabših v nedeljskem večeru.Tudi otroci v vrtcu tega ne bi sprejeli kot resnico.Pač,kuhinja je bila,kakor je na EMI praktičo vedno in glede na proračun,ki ga ima ta zadeva,bi jo lahko ukinili.Ampak ja,o čem bi se pa pol pisalo in govorilo.To pa tudi nahrani prenekatera usta,a ne.
Jernej_
# 05.02.2009 ob 02:02
Kako se je razpičko. In prav je tako. Kaj pa nas bodo hrvati zastopali na Eurosongu? Ni dovolj da nam z mejo nagajajo?:)
zx
# 05.02.2009 ob 01:47
''režija'' jim ni dala točke, hahahahahahaha. ***** vam sunac! hahahahahahahahahaha... kak žalostno, pa vseen smešno za crknt
Žoužek
# 05.02.2009 ob 00:17
Jst sm prou veseu za ta izpad, kajti dobili smo novo kletvico no.1, ki se glasi: j.... vam sunac!!! :))))) Zelo posrečeno ;)
prešeren
# 05.02.2009 ob 00:08
HVALA

BOGU

ZA

STROKOVNO

KOMISIJO!!!!

Evrosong pač sega malo dlje od domačega dvorišča Mance in bratov Kontrec. Tudi Quartissimo niso skočili kaj dosti čez plot, a v tej konkurenci.......
dvdryder
# 05.02.2009 ob 00:02
hvala boga za komisijo:D
kušnimenarit
# 04.02.2009 ob 23:37
NE RABI SE OPRAVIČEVAT TO JE BLA IN JE SRAMOTA ZA RTV !
iluzionistka
# 04.02.2009 ob 23:23
pri ouartissimo vokal ravno ni v ospredju, ker je takšen tudi namenpesmi. meni so zelo všeč, menim pa, da je Langi oz. vsaj temu razgretežu potrebno prepovedati nastopanje na RTV.nekomu lahko popustijo živci, ampak tako obnašanje.me zanima, kaj b bilo, če bi nekdo na javni RTV tako preklinjal cigane, jim pošiljal v P*M ........bi se hoitro oglasili kakšni varuhii njihovih pravic..

samo telefonsko glasovanje pa ne vodi nikamor.nekdo lahko enostavno naroči večjemu številu oseb, naj tistih 10 min neprestano kličejo za njega in jim plača tel.račun.ob današnji tehnologiji je enak rezutat mogoče verjetno doseči še kako enostavneje.in če lahko v 1 minuti pokličeš 6x, je to od 1 osebe 60 glasov v 10 min.torej bi langa potrebovala 3800 oseb, ki bi žrtvovale 10 min svojega dragocenega časa. in potem dobimo "glas ljudstva", ki pa ga predstavlja manj kot 4.000 ljudi, ki navdušeno glasuje za svojega kandidata.

JA, ŠE KAKO NAM JE POTREBNA STROKOVNA ŽIRIJA
SHAPE
# 04.02.2009 ob 22:47
LANGA je zakon, se vsaj besedilo da razumeti.

Ce pa mi kdo zna povedati, oziroma napisati kaj poje hrvatica pri quartisimu je pa car, ker jaz jo ne razumem NIC.

Be aware that my English is perfect!

Jao, EMA in Slovenia......
ametelk1
# 04.02.2009 ob 22:37
langa je še zmeraj boljša od kvarta,kermi spoštujemo CIGANE . cigani to je beseda lepa boljša od rom.LANGA VI STE ZAKON.Slovenska pop scena se lahko skrije.SAŠI POJDI NA KOLENA.........
komponist SV
# 04.02.2009 ob 22:35
Komisija MORA biti, ker mora nekdo vsaj navidez skrbeti za kvaliteto.
Če bi poslušali samo publiko, bi morda poslali Čuke na Eurosong. Ti pa so tako slabo peli, da me je bilo kar sram. Tudi Langa in Manca Špik se pevsko nikakor niso ujeli.
Mimogrede, pritožujejo se, da pošiljamo Hrvate na Eurosong. A nihče pa ni imel nič proti, da bi Irci lani Slovenko skoraj poslali na Eurosong????
Vztrajni Volk
# 04.02.2009 ob 22:09
Počasi!
Meni je bil veliko bolj všeč njihova lanska skladba, dasiravno je izražala balkanski melos. In mi je žal da folk ni videl dlje od lastnega daljinca in njih poslal v Beograd. Oto Pestner je tudi Rom in koliko dobrega je naredil za Slovenijo. Ne vseh Romov v isti koš metat. Tudi med nami "civili" , kot nas kličejo Romi so pošteni ljudje in lopovi.
Ma najbolj mi je žal, da ni bilo "jagode na vrh torte". Če samo spomnim na Neisho, na Kreslina, na Mežka, Šifrerja, Domicelja, Severo, Gala in Galeristov, zakaj ne Terrafolka, ipd...Potem nas gotovo ne bi zastopala Hrvatica na Pesmi evrovizije.
t_o_m_i_x
# 04.02.2009 ob 21:57
Tale Ema je podn od podna, pa še konkretnega škandala ne znate sproducirat, res bedno.
Smith14
# 04.02.2009 ob 21:55
Vseeno zna boljše slovensko kot nekateri tukaj :D
populist
# 04.02.2009 ob 21:46
GENIALNO,

da nam Hrvatice hodijo pet v Slovenijo, in to zelo dobre mačke. Kot kaže, vseeno pri nas najdejo dovolj velikih razlogov, da nas cenijo in spoštujejo. In prav je tako! Jaz sem za vsako Hrvatico takšnega žametnega glasu in lepe podobe, ki bo prišla v Slovenijo iskati tisto, kar jo bo osrečilo bolj kot doma.

Mislim, da bo to definitivno poboljšalo odnose med sosedi. Slovenke so znane uživačice na HR morju, kot kaže pa se bodo Hrvatice bolj seznanile s slovensko kulturno itd srenjo. Hm, vsak pač išče tisto, kar doma ne dobi. Pri nas je morja malo, na Hrvaškem pa....

Skratka, Hrvatice, dobro mi došle u Sloveniji. Upam, da bomo tesno sodelovali in poželi vse radosti našega skupnega druženja. In prosim, pridite tudi će ne znate peti tako dobro....

Kar pa se ciganov tiče - super reklama tale jeb..ti mat... zadeva. Samo da se je objavilo. So bili dobri, zato pa se bodo dobro prodajali v Sloveniji. V EU je takšnih kar nekaj, tako da so v vsakem primeru v Sloveniji že zmagali, EU pa lahko počaka.

To je WIN-WIN situacija. Mi Hrvatice, cigani Slovenijo.
nalus
# 04.02.2009 ob 21:46
Ne vem zakaj govorite, da nas bodo zastopali hrvati. A ni samo pevka hrvatica? Ostali člani Quartissima so Slovenci. Čisto nič vam ni prav, al je komisija al je ni, če ne zmaga nekdo po vašem okusu je že kuhinja. Kuhinja ste vi in mediji. Namesto, da bi zaželi srečo zmagovalcu, znate samo pljuvat. Go Quartissimo!!!
buuu
# 04.02.2009 ob 21:41
Moje mišljenje o "strokovni" komisiji: če pesem, pod katero se podpiše večkrat nagrajeni, cenjeni in uspešni pisatelj in pesnik Feri Lainšček, od komisije ne dobi niti točke, se ponudita dve možnosti - ali je Lainšček zanič ali pa je komisija zanič. Kaj pravite?
Sci-fi
# 04.02.2009 ob 21:39
Če bi pel za dušo in srce, potem ne bi tako reagiral na razplet glasovanja, za katerega je vedel, pod kakšnimi pogoji bo potekalo. Sicer je pa pač tako, da so cigani milorečeno vročekrvni in ni čudno, da se jih civili rajši ognemo, ker nikoli ne vemo, ali bomo imeli opravka s civiliziranim, ali pa neciviliziranim ciganom. Drugače menim, da je njihova skladba bila kar ok, najboljša pa nikakor ne, spada v rubriko že prevečkrat slišano.
Acinho
# 04.02.2009 ob 21:32
VITAMIN me pa zanima kako potem gledaš dejstvo da je bila ta KULTIVIRANA PRIREDITEV lani organiziriana v OSRČJU PRIMITIVNEGA BALKANA, glavnem mestu SRBIJE, BEOGRADU in to najbolje organizirana do sedaj?????
rako
# 04.02.2009 ob 21:18
Vsi mate dvojna merila ker so cigani ... Ko pa jelinčič prek ciganov govori (grde stvari, ki so včasih lahko hujše od kletvic) pa ste vsi za njega ...

Aja pa cigane spoštujem. Morda se kdo sprašuje zakaj ne pišem romi. Romi za sebe govorijo ka so cigane, zato jim tudi pravim cigani :D
rako
# 04.02.2009 ob 21:15
4. olli (04.02.2009 || 18:54:34) [Prijavi neprimerno vsebino]
langa- probajte v bosni ali romuniji!!! kako nas bi lahko zastopal nekdo ki še govort slovensko ne zna!

AJA??? Zdajšna pevka te skupine, ki nas bo zastopala pa zna slovenko ne HAHAHAHA
Micesar
# 04.02.2009 ob 21:12
4. olli (04.02.2009 || 18:54:34) [Prijavi neprimerno vsebino]
langa- probajte v bosni ali romuniji!!! kako nas bi lahko zastopal nekdo ki še govort slovensko ne zna!

se strinjam s tabo sm tista punca od kvartisima tud ne govori slovensko, tako da očitno to ni kriterij! tako da na izbor za miss katerekoli kategorije lahko tud pošljemo tujko!
prider
# 04.02.2009 ob 21:11
Lepo se je vedelo, da ima komisija 50% in glasovanje 50%. Tako, da je to, kar se je zgodilo, pač tudi praktično izvedljivo in ne samo teoretično.
Tako se je zgodilo tudi na Emi 2004, ko je Natalija Verboten dobila 12 točk pri glasovanju in 0 točk pri žiriji.
Enako pri Emi 2006 ko je Saša Lendero z Mandoline zmagala v glasovanju preko mobilnih in stacionarnih telefonov, od žirije pa dobila 0 točk.
Še linka:
/ema/content.php?id=31351
http://www.klub-ogae.si/ema2006.htm

Tako da, nič ni nemogoče, oziroma je vse mogoče.
agram
# 04.02.2009 ob 20:52
Lange nisu mogle pobjediti iz diplomatskih razloga.
Manca bi morala na Eurosongu nastupati sama jer Lange vjerojatno nisu još na popisu građana a možda nemaju niti dokumente.
Šteta, a pjesma i izvođači su po volji naroda , autohtoni ,izvorni, te bi u ovom trenutku daleko najbolje predstavljali novu kulturu i običaje Slovenije.
lojzi1
# 04.02.2009 ob 20:46
saj evrovizije sploh ni že vrsto let bila je nekje do devedesetih od takrat naprej pa še je samo maškarada ter pornografija razgaljanje ter tulenje na odru ja to je evrovizija in nevem od kdaj bližnji vzhod spada v evropo
rdeča lajna
# 04.02.2009 ob 20:41
V čem je pa keč. A ne gredo Hrvati?
čamil
# 04.02.2009 ob 20:37
čist prav je povedal

ta ema in evrovizija je eno veliko sranje, samo sebi namen, da se razni RTV-jevski insajderji kao anžej dežan sforsirajo na evrovizijo in kasirajo naš davkoplačevalski denar, pa neke karmen stavec pa take, ko je vse naprej zmenjeno, kdo bo šel od te nastavljene žirije...

najbolš so naredil avstrijce, ki so se nehal udeleževat evrovizije.
yoyo9
# 04.02.2009 ob 20:35
e moji bogi slovenci.Sam seb bil 28 let sosed obema in dober prijatelj z mišotom in tudi jaz imam ženo ki je neromkinja in tudi njej je žal de se nekaj opravičujejo zaradi resnice ki jo je povedal.Pa kaj zdaj če je žiriji jebal mater,saj je itak poznan po tem da rad fuka.In kaj je tukaj narobe,če ima človek rad sex:D Bravo Jože..Vsa slovenija bo glasovala za vas in vseeno ne boste šli na eurosong ker ste pač romi,ampak ne dajte se in pište še naprej dobre komade
muzicar
# 04.02.2009 ob 20:30
jebem vam sunac,zmagali so!!!Najbolj izvirna slo kletvica z violinskim pridihom!!!Sunac jim j.....
Real Madrid
# 04.02.2009 ob 20:11
sploh nevem zakj se opravičujejo... saj pa je povedal ČISTO RESNICO !!!!!!!!1
A1
# 04.02.2009 ob 19:55
Z "jebem vam sunac" so zmagali! :-))))))))))
gta
# 04.02.2009 ob 19:55
uchris točno. vedno se govorijo o strpnosti do ciganov tisti, ki živijo 500 km stran od njih. naj si jih vzamejo na vrt, pa da vidimo...
uchris
# 04.02.2009 ob 19:55
Ja, ja...cigani so želeli izkoristit Obamanijo, langa so ciganske mesije, ampak njihov problem v socializaciji se skriva v njih, so cigani, ki so povsem vredu in so se prilagodili našemu načinu življenja, pa kljub vsemu niso pozabili kdo so, potem so pa cigani, ki ne obiskujejo šol, potem zapadejo v kriminal, gradijo na črno, na koncu so pa s strani "človekoljubov" predstavljeni , kot največje žrtve sistema, zanimivo, da potem neromi, ki so kriminlaci, niso predstavljeni, kot žrtve sistema, ker tudi ti so imeli težave s socializacijo, kot človek, ne pa kot Slovenec, belec, črnec...itd..ta večna dvojna merila in potuha marginalnim skupinam.
Untamle
# 04.02.2009 ob 19:48
In potem se ljudje vprašajo, zakaj jih ne maramo. Godi se jim krivica, strašanska krivica...

In a ne gre za glasbo, za šov? Očitno je da so se prišli dokazat - da lahko zmagajo. Ker imajo ogromno podporo "svojih". Pa nas je hvalabogu rešila žirija. In ne verjamem da so dovolj zreli da so nastopili zadnjič.
Gorenc1
# 04.02.2009 ob 19:48
Najbrž si je ogledal njihov nastop na emi in ugotovil, kako grozovito so fušali. Bo pa država plačala položnice za elektriko, da ne bo prevelike izgube zaradi organiziranega televotinga.
uchris
# 04.02.2009 ob 19:42
Pero29, če bi jaz je.bal mater ciganom pred tv-jem, bi bil kazensko ovaden, bi se že dogajala Trenja na temo nestrpnosti...itd... ne kar nekaj na pamet govcorit.
Čuki so bili na drugem mestu po televoutingu, pa tudi od žirije niso dobili nobene točke, pa si morda slišal katerega od Čukov, da bi komu hebal mater?
Dragi moj, lahko ti farbaš pamet žabarom, ko vidijo cigana samo na tv, jaz sem 20 let živel v njihovi bližini.
Cigan se ti bo ta trenutek dobrikal, naslednji trenutek pa že imaš nož v hrbtu.
pero29
# 04.02.2009 ob 19:37
aja še nekaj sem pozabil...
je vsaj povedal tisto kar je hotel in je bil iskren, in ne kot nekateri, ki pred kamero govorijo eno, za kamero pa drugo...

in kot, da vi nikoli ne preklinjate... hah
pero29
# 04.02.2009 ob 19:36
zavedni8 ti si primitivec, a ti nikoli ne preklinjaš, saj bi tudi ti bil razočaran, če bi ti javnost namenila največ glasov, komisija, v kateri so sedeli tujci pa niti ene...
tak, da nebi dosti o primitivcih, ker jožeka osebno poznam in je zlo dober človek, ki je za razliko od nekaterih Slovencev, vsaj pošten...
primitivci ste tisti, ki ne veste, kako razočaranje je, ko te to doleti
Muf
# 04.02.2009 ob 19:31
Haj bolan nemoj pred kamerom... nije ti ovo top lista nadrealista.
jopca
# 04.02.2009 ob 19:30
Samo ste pa res čudaki, tukaj pljuvate po njih, vbistvu ste jim pa vsi vi dajal glasove...

Ukiniti to Emo, je čista kuhinja in bedarija.
power
# 04.02.2009 ob 19:25
nimtae se je kej opravičevati...čist prav ste naredili........
dzik
# 04.02.2009 ob 19:24
Joze...
dzik
# 04.02.2009 ob 19:24
Pa te je cisti slovenec... kak pa da ne zna govorit slovensko... Morda je poliglot:)))
EverThine
# 04.02.2009 ob 19:22
A hrvat pa polzna slovensko govort?:D
mmjjkk
# 04.02.2009 ob 19:16
zavedni8 - za tebe je to grozljivo preklinjanje, ker še to nisi slišal. Ti si verjetno slišal samo tristo kosmatih in še to v Ljubljani.
uchris
# 04.02.2009 ob 19:16
ah ja, misliš, da je prav povedal?Čemu s epa potem opravičuje?lol
nek6
# 04.02.2009 ob 19:13
Prav je povedov.Čestitke za pogum...
seene
# 04.02.2009 ob 19:13
Dobro kaj je normaln? Smo hrvate poslal na eurosong ja...in kaj če bi njih? Bi nas pa cigani predstauljali... Pa nimam nič prot enim al pa drugim, hočem samo rečt, da bi bla ista pašta, če bi šla langa gor.
Vitamin
# 04.02.2009 ob 19:04
Vsi dobro vemo, kdo je glasoval za skupino Langa, večinoma balkanski priseljenci v Sloveniji, ki jih je po neuradnih obenah že pol miljona in več samo zato, da parirajo Slovencem.

Kar se tiče same kolture obnašanja člana skupine: Jožeta Kontreca je pa totalno primitivna in hvala bogu, da take skupine nismo poslali na kultivirano prireditev Evrosong. Glede na to, da že vse svoje življenje živi v Sloveniji ne zna Slovensko govorit? Sramota brez primere!
rooocky
# 04.02.2009 ob 19:01
najprej se navadi slovensku govort in potem govori koga nej mi slovenci na eurosong pošiljamo
cicmen
# 04.02.2009 ob 18:58
In tak primitivec naj bi nas zastopal, hvala lepa.
olli
# 04.02.2009 ob 18:54
langa- probajte v bosni ali romuniji!!! kako nas bi lahko zastopal nekdo ki še govort slovensko ne zna!
zavedni8
# 04.02.2009 ob 18:48
Grozljivo je preklinjal.

Zakaj ste na youtubu brisali te posnetke? Mar javnost ne sme videti kako primitivni so ti ljudje?
Joža te poboža
# 04.02.2009 ob 18:45
Prav je povedal!
Ruski Voz
# 04.02.2009 ob 18:42
Posle je*anja nema kajanja.
Kazalo