Družabna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 24 glasov Ocenite to novico!
13. žur z razlogom je pomagal mladim do zaposlitev. Donacije obiskovalcev so tako prijeli zaposlitveni klubi za mlade. Pod akcijo #dobermuv pa so organizatorji objavili razpis za prve zaposlitve mladih v 14 podjetjih. Foto: Jernej Kokol
Umek se je vrnil v Tivoli in stresal zbrane z mešanico samplov zimzelenih uspešnic (I Say a Little Prayer do Beat It) do vključevanja novejših samplov tudi Paula Kalkbrennerja. Foto: Jernej Kokol
Umek
Umek se po ljubljanskem nastopu vrača na Ibizo in nato naprej proti Japonski in ZDA. Foto: Jernej Kokol
Prvič je pred Umekom nastopil njegov kolega Mike Vale. Foto: Jernej Kokol
Umek in Jonas
V zaodrju se je Umeku pridružil tudi Jonas Žnidaršič - tokrat v vlogi novinarja. Foto: Jernej Kokol
Park Tivoli v zgodnjih večernih urah. Foto: Jernej Kokol

Dodaj v

Umekove dobre poteze sredi Tivolija in slabša dejanja tistih pred vhodom

13. Žur z razlogom privabil večtisočglavo množico
31. avgust 2014 ob 10:40,
zadnji poseg: 31. avgust 2014 ob 11:06
Ljubljana - MMC RTV SLO

Didžej Umek se je vrnil v park Tivoli in desetič pomagal širiti idejo Žura z razlogom. Idejo, na katero slabo luč še naprej mečejo tisti, za katere je dogodek le izgovor za pijančevanje pred vhodom.

Okolica Tivolija se je sinoči spremenila v poligon za mlade, ki jih v veliki večini že jutri čaka vrnitev v šolske klopi. 13. izvedba Žura z razlogom je tudi tokrat odprla svoja vrata ob petih popoldne, toda na ogrevanju z Mikom Valejem so bili navzoči le redki navdušenci elektronske glasbe.

"Mislim, da je čas, da pride poleg mene še nekdo drug, da odvrti glasbo. In ni boljšega, kot je Mike Vale, zato ker sva prijatelja in se ujameva v glasbi - kar je očitno, saj izdajava skupaj veliko singlov -, si pomagava, bodriva drug drugega in rasteva skupaj," je med njegovim nastopom za MMC pojasnjeval v zaodrju Umek.

Tudi sinoči so obiskovalci morali plačati en evro za vstopnino z namenom - letos so šle donacije na račun zaposlitvenih klubov za mlade. Toda še preden se je okoli desete ure prizorišče napolnilo, so okolico zasedli mladi "romarji" s polnimi vrečkami najrazličnejših alkoholnih pijač. Po podatkih organizatorjev se jih je zbralo okoli 15.000 obiskovalcev.

Peripetija iz lanskega leta, ko je ameriško veleposlaništvo v Ljubljani svarilo o nevarnostnih na Žuru z razlogom, je zanj že stvar preteklosti, ob kateri se rad nasmeji. "Sem že pozabil na to (smeh). Lansko leto je bilo zanimivo. Saj je bila včeraj bomba v središču mesta in še jaz sem bil poleg! Hecam se, ni bila bomba, bila je torba, ki so jo razstrelili v trenutku, ko sem bil poleg in je počilo. Ne vem, kako se na to že včeraj nisem spomnil," je razlagal v smehu.

Edino bombardiranje, ki je bilo prisotno po sedmi uri, ko je na oder stopil Umek, je prihajalo iz zvočnikov. Fotr, kot ga kličejo mnogi, je hipnotiziral zbrane na travnatem plesišču s svojo mešanico tehna in housa, oz. njemu ljubega "tech housa". Prav ta kombinacija bo osrednja nit njegovega novega albuma Rhythmia, ki bo izšel jutri in predstavlja njegov klubski pogled na dogajanje po svetu.

Leto dosežkov za Umeka
Umekov 10. Žur z razlogom, kjer spomini segajo od skandiranja njegovega imena do 'razoranega' parka Tivoli zaradi dežja in 15.000 dežnikov pod odrom, je prišel v letu nagrad in postavljanju mejnikov. Potem ko je bil maja razglašen za najboljšega didžeja tehno/tech housa na svetu, se je pred dnevi uvrstil na četrto mesto lestvice najbolje prodajanih izvajalcev vseh časov najpopularnejše glasbene trgovine na spletu za elektronsko glasbo Beatport.

"Še sam nisem pričakoval tega dosežka. Videl sem pri Marku Knightu, da sem pristal na lestvici Beatporta. Klical sem v pisarno in rekel, naj ugibajo, na katerem mestu sem pristal. Njihov odgovor je bil, da okoli 20. in 25. mesta - kar se je tudi meni zdelo logično, " se je spominjal Umek in pripomnil v smehu, da ga kljub tem dosežkom na lestvici revije Forbes še dolgo ne bo med največjimi zaslužkarji med didžeji.

Rezultat na lestvici Beatporta je za didžeja potrditev, da je z ekipo delal dobro vsa ta leta. "Ključen trenutek pa se mi zdi, ko sem prešel z 'vinilov' na digitalno tehnologijo. In Beatport je najpomembnejši medij za nas didžeje v digitalnem svetu in rezultat se pozna. Naredil sem veliko hitov, ki so pristali na prvem mestu. In še preden se je začel zvezdniški val v EDM-glasbi, sem že dosegel visoko številko v prodaji. Mislim, da je to odraz tega," je pojasnil Umek za MMC.

Umek spet na svetovne odre
Po nastopu na Žuru z razlogom, ki je pomagal mladim do zaposlitev, ga čakata nastopa na Ibizi in prvi japonski izvedbi festivala Ultra. Velik ljubitelj košarke pa bo ostal okrajšan spremljanja tekem na svetovnem prvenstvu, saj ima ravno tisti konec tedna, ko se bo mudil v Španiji, nastop. Do konca leta pa sledi še turneja po Združenih državah Amerike.

Več utrinkov s 13. izvedbe Žur z razlogom si lahko pogledate spodaj.

Klavdija Kopina, Jernej Kokol
Umek
Umek
Umek
Prijavi napako
Komentarji
slopri
# 31.08.2014 ob 11:55
@cairns
Ja, tudi jaz preferiram muziko z resničnimi instrumenti, ampak po pravici povedano mi greste taki kot si ti že pošteno na jetra. Elektronika je tudi muzika, kjer je potreben talent in če je dobra, je zelo poslušljiva. Lahko ne maraš elektronike, ampak ne govori kaj je in kaj ni muzika. Izpadeš kot 936 let star nostalgik.
freerideslo
# 31.08.2014 ob 11:55
frozen pingvin 2

# 31.08.2014 ob 11:35
Prijavi neprimerno vsebino pijano mladoletnike zapret v iztreznitvene celice, staršem pa globo..!
+3
-0
Točno tako. Samo mladoletnike! Takoj, ko bodo stari 18 let, pa naj bodo svobodni. Mislim da je to tista prava vzgoja. Mogoče si v sorodu s Primcem.
@bamfi
# 31.08.2014 ob 11:29
Aha fotka 11 policija uhvatila pijane mladoletnike. Nič novega na takih žurih.
fassbinder
# 31.08.2014 ob 12:02
Freeride, je obilo takih Primcev pri nas. Nazadnjastva na pretek. Pa sploh nisem fan te muzike. Ampak eni komentatorji so... ;)
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:00
Le kaj bi depresivni Slovenci, če ne bi novice o popolnoma vsakem javnem druženju spremenili v depresijo in moraliziranje? Kaj točno je namen tega, razen že klasičnega zgražanja nad drugimi? V tujini ga pijejo še bolj, pa nikomur na kraj pameti ne pade, da bi to bila glavna novica dogodka.

marsikatera severo in zahodna evropska država ima prepoved popivanja za vse v javnosti, pa niso nič v sorodu s primcem. mi smo pač balkan.

Razen nekaterih mest v Španiji in Italiji tega nima nihče v EU. Zakaj bi sploh prepovedoval nekaj, kar ne povzroča škode (ti bi rad prepovedal pitje kot dejanje, ne pa negativnih posledic)? Ker imajo tako ponekod v ZDA? Ali ker puščajo smeti? Potem pač kaznuj to, da so pustili smeti (obstaja kup zakonov o tem).
slopri
# 31.08.2014 ob 13:07
@frozen pingvin 2
Ja, ilegalno je v javnosti piti na Norveškem, Poljskem in v RUSIJI. A se ti zdi, da kaj pomaga haha.
skriti
# 31.08.2014 ob 12:39
Mene pa pr (skoraj) vseh dj-ih najbolj motijo svetleče japke - a jim častijo te pc-je, da jih tako izpostavljajo al je to samo kao kul?
7up
# 31.08.2014 ob 13:20
Glede na slike deluje vse skupaj pretty boring.

Spominja na zastonj prireditve, ki so jih organizirali študenstki servisi,..
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:16
@slopri
ampak 95% ljudi se vedno lepo obnaša, zato je potrebno kaznovati samo odklonsko vedenje. Namesto da kaznuješ tudi tiste, ki se primerno obnašajo, se usmeriš samo na tistih 5%, ki delajo težave. V Sloveniji sicer nerazumljen koncept.
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:03
vidim da ne znaš brati. sem kdaj omenil prepoved popivanja? celo za sem..! tako da tvoj komentar se očitno ne naša na mojega.

Ne, sploh nisi tega napisal. Še represijo si izpostavil. Ti bi rad prepovedal neko obnašanje, ker ti ni všeč. Ne zato, ker ti povzroča škodo, ampak ker ti ni všeč. Pa sploh ne vem, zakaj bi tebe skrbelo, na kak način se nekdo zabava. A je tako težko pustiti ljudem svobodo?
ice_devil
# 31.08.2014 ob 11:58
Dost dolgočasn zgleda vse tole.
slopri
# 31.08.2014 ob 13:12
In drogiranje z vsakimi vrstami drog bi moralo biti dovoljeno, ker s svojim telesom lahko človek počne kar hoče. Dejanja, ki sledijo uporabi drog, bi morala pa biti kaznovana.
P!nk
# 31.08.2014 ob 12:05
Ljudi je bilo ogromno, nas rejverjev pa bore malo. Mislim, da je tole vse skupaj zgubilo namen.
ishgilliath
# 31.08.2014 ob 15:05
maher
Včeraj je bil teror zvočni, danes nas terorizirajo amaterski kolesarji, jutri se pa pripravite na naval teroristične mladeži in njihovih staršev ob prvem šolskem dnevu. Težko je življenje v mestu, ni kaj...
Ne resno. Upam da ti bo uspelo prebroditi krizo povzročeno z včerajšnimi ekscesi! (moj "rejvarski" nasvet: malo ekstazija, pa bo svet takoj lepše izgledal!)
Pa prosim tudi za malo uvidevnosti do drugih občutljivih oseb: nehaj uporabljati izraze kot so rave in avantgarda za opisovanje stvari ki to (definitivno) niso...
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:08
@justineM
baje so tudi Avstrija, Švica, Nemčija, Francija, Danska, Finska itd. Balkan. Če še nisi ugotovil, kako deluje naš narod - poišči neko državo, ki ima neko prepoved in izpostavljaj, kako imajo vsi to, samo da bi v tej naši državi lahko čim prej uvedel še eno novo dodatno prepoved. Ker Slovenci so obsedeni s tem, da lahko na drugega kažejo, kaj dela narobe.
čik
# 31.08.2014 ob 13:00
elektronika
oliva
# 31.08.2014 ob 13:23
Pa sej je na vsaki (vaški) veselici total alkota.
To nima zveze z Umekom, elektroniko, celo katerokoli glasbo; to je pač slovenska folklora.
No ne samo slovenska.

Meni je všeč elektronika, kot tudi številne druge glasbene zvrsti (razen soula in še česa oz. vsake muzke, ki je narejena na vokalu oz. je vokal v ospredju).

@čik je dal Jarra, je pa še svašta bilo; Tangerine dream itd, Kraftverk, Daf...
Že marsikateri rock je imel veliko elektronike in psihadelike, carski bendi, kot so Pink Floydi itd.

Jaz na Umeka nekako nikoli ne pridem, čeprav imam vsako leto namen.
No včeraj sem bila in ni bilo slabo, samo je bila muzka recimo na tonski (meni) ful boljša kot potem zvečer.
Kot vedno je bila v glavnem mladina in ful varnostnikov, ki so ti svetili z baterijo v oko.
Tako da sâmo vzdušje (cel event) mi zato ni bilo tako kul.
Res se je ful pilo, se mi pa zdi, da celo manj kot prejšnja leta, tudi končalo se je prej in hitro vse potihnilo.
Tudi se niso vso noč valile horde glasnih pijanih (kot katero drugo leto)...
Ostalo pa je seveda ful smeti - samo so ful pridni in je naslednjega dne že vse tipi topi.
Zdi se mi tdui, da je bla mal manjša jakost, da ni bilo tako glasno kot prejšnja leta.
In končno enkrat da je bilo lepo vreme.
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:11
@frozen pingvin 2
kaki butast proti argument. S prehitro vožnjo ogrožaš druge. S samim pitjem nekih točno določenih tekočin pa ne (še enkrat, ti bi rad prepovedal pitje). Če spijem Coca-Colo ali jegra, za tebe ni nobene razlike.

Vse možne negativne posledice preveč popitega jegra, pa lahko kaznuješ že po sedaj veljavni zakonodaji - od kričanja, pretepanja, skakanja po cesti, metanja smeti itd. Ampak tebe ne briga odklonsko obnašanje, tebe samo briga, kako bi vsem uvedel novo prepoved - ne glede na obnašanje.
RokMackon
# 31.08.2014 ob 20:15
kakšna mačka na sliki 1, uf!
slopri
# 31.08.2014 ob 15:08
@maher
Ti govoriš o pismenosti, s pogledom "jaz imam prav, drugačno mnenje ni mnenje ampak napaka". Hrupno onesnaževanje je na enem takem par urnem eventu minimalno (dejstvo). Če govoriš o tem, da ti muzika ni kul in bi raje poslušal Claptona, pa to ni problem ostalih ljudi, ampak tvoj. Ne more se vse obračat po tvojih notah. Ne bit tako ozkogleden in razmisli o tem, da si lahko zmotljiv.
Špula
# 01.09.2014 ob 08:57
@malidelnicar
Hecen si z tole izjavo ''Moder naglasba pa ni vredna omembe (z izjemo nekaterih avtorjev, ki spadajo v zgornjo opredelitev''
Poglej malo širše, pa boš videl da tudi v današnjem času najdeš odlične glasbenike v drugih zvrsteh. Sploh si pa tudi napisal, da ti je všeč kvaliteten rock. Kakšni pa sploh so kriteriji kvalitetne pri glasbi?
MuDeL
# 31.08.2014 ob 20:14
slušalke na koncertu, super ideja... kaj bomo pa z veselicami in cerkvenimi zvonovi naredil? mislim, eni se pa res v use vtaknete. kako le spimo tisti, ki smo doma 500m zračne linije od turna, avtoceste in železnice? eni pa jambrajo zaradi parih koncertov na leto...
ishgilliath
# 31.08.2014 ob 14:20
Vsaj candy raverjev ni vec +

Bolje "candy raverji" kot pa takale gruča pijanih srednješolcev.
Molly >> alkohol!
Skippy
# 31.08.2014 ob 13:50
@justineM
tisto sem se delal norca, ker je pingvin pisal, da je to samo na Balkanu. Če sta Švica in Nemčija Balkan, pa tudi prav.
N4z
# 31.08.2014 ob 13:21
Naj sliki 12 izgleda poklic policista izrazito uradniški.
slopri
# 31.08.2014 ob 13:19
@skippy
Sej to govorim.
slopri
# 31.08.2014 ob 13:10
Alo frozen pingvin 2, kakšni so to primeri? Poglej kje je Severna Koreja, kje smo mi?
justineM
# 31.08.2014 ob 13:04
marsikatera severo in zahodna evropska država ima prepoved popivanja za vse v javnosti, pa niso nič v sorodu s primcem. mi smo pač balkan.

Kaj, to ni omemba? Zakaj pa si to napisal?
Bivši uporabnik
# 31.08.2014 ob 11:11
Umek je legenda. Poklon takemu velikanu elektronske glasbe v svetovnem merilu.
nusare
# 01.09.2014 ob 10:59
Ta Žur z razlogom je totalno zgrešen namen zbiranja kao sredstev v dobrodelne namene. Tole bi lahko na Simobilu izpeljali tudi na drug način, ne pa da uničijo pol parka Tivoli, da se ga mladina zadeva in napije in da imajo celo noč delo zdravniki na Urgenci. Če lahko druga podjetja zbirajo sredstva na bolj kulturen način, ne vem zakaj ne morejo tega tudi na Simobilu. Res katastrofa, ko pogledaš park Tivoli drugi dan. Zelo žalostno, da si takšno podjetje dovoli izpeljati kaj takega!
radop
# 31.08.2014 ob 15:22
Idejo, na katero slabo luč še naprej mečejo tisti, za katere je dogodek le izgovor za pijančevanje pred vhodom.

Haha kakšno luč pa mečejo tisti k so načvakani notr? LOL
Zetes
# 31.08.2014 ob 14:50
Tegale Umeka je pa kar precej skupaj.
justineM
# 31.08.2014 ob 12:53
@frozen pingvin 2

Ja, dajmo čimveč represije uvest, to bo super. Čudovita država bomo, država prepovedi, in potem se bomo vsi lepo pravilno obnašali, nihče ne bo pil, nihče ne bo na drogah.... itd.
frozen pingvin 2
# 31.08.2014 ob 12:03
@freerideslo
mnogo ljubljanskih lokacij (in tudi po sloveniji), urgence, itd, vsaki vikend in tudi med tednom pokažejo, kaj je vaša prava starševska vzgoja..!

naslednji lep primer bo ritem mladosti...

če pač staršem ne gre, naj prevzame država.

pa da ne bo nesporazuma. nič nimam proti temu, da se spije pir ali dva, se ga sem ter tja nacuka, itd. pa četudi mladoletnik. ker pa je edini smisel takih zabav to, da na koncu bruhaš potem si pa frajer v šoli ko razlagaš kok si spil, pa da ne omenjam tega da niti ene plastenke ne pospravi mularija za sabo, potem pa pač naj se že zadevo omeji na celi črti.

ps: marsikatera severo in zahodna evropska država ima prepoved popivanja za vse v javnosti, pa niso nič v sorodu s primcem. mi smo pač balkan.
Fresh_Prince
# 31.08.2014 ob 10:52
Vsaj candy raverjev ni vec +
ljga
# 01.09.2014 ob 09:51
@oliva
veš brez posluha se ne da kr tk pet pa špilat več inštrumentov.. sploh če ne poznaš not.. :)
sonce12
# 31.08.2014 ob 20:48
@mend055 Mah ne izgovarji se zdej z slušalkami, zatežen si, če si iz Tacna, daš rolete do dol, pa okna zapri za tisto noč, pa boš slišal minimalno , oz. motit te nebi smelo, eno noč boš pa že potrpel, da se folk razraja ??? Pa pazi zdele kmal, če se nemotim bo veselica v Tacnu, Gameljah in Črnučah, pa Lahko noč
mend055
# 31.08.2014 ob 20:03
Mah ne samo kritizirat...

Moje ni kritika, temvec samozascita in ozavescanje drugih. Obenem pa se predlog, da se uziva s slusalkami na usesih in ne siliti ljudi k tlacenju zamaskov v usesa. Pa ne se izgovarjati na Evropo, da je tam tudi tako.
Zakaj pa ne bi bila Slovenija znana po tem, da ne dovoli zvocnega nasilja hude vrste za vsa ziva bitja v krogu 10 od sredisca v Tivoliju. Itd.
Pa ne strudlat o turizmu hord in ''pravici'' mladih do - zgolj - uzivanja.
Naj se zaprejo v tovarniske hale, stoziske dvorane in naj tam delujejo med stirimi stenami, talmi in stropom.
No, slusalke za enkratno uporabo so moj predlog. Pa bodo spet nova delovna mesta.
iboregua
# 31.08.2014 ob 15:53
Sem mislil samo bezniti v to fascinacijo s posluhom.

Res pa je, da ga je za izvajanje/nastopanje še kako potrebno razvijati. Vendar vnaprej ni nihče izključen. Bolj te izključijo drugi (ti pa ne boš pel-a, boš samo usta odpiral-a, ker nimaš posluha) - ker se jim ne ljubi ukvarjati s tabo. In, seveda, nekaterih glasba pač ne zanima in ga zato ne razvijajo.
oliva
# 31.08.2014 ob 14:05
@ljga, to nima zveze; sama pojem, igram več instumentov (in skladam glasbo), pa ne poznam not. ;)
justineM
# 31.08.2014 ob 13:16
@skippy

Jaz sem citirala frozen pingvina, tisto v ležečem ni bil moj komentar! Sem proti represiji.
frozen pingvin 2
# 31.08.2014 ob 11:35
pijano mladoletnike zapret v iztreznitvene celice, staršem pa globo..!
slopri
# 01.09.2014 ob 10:37
@cairns
To kar ti poslušaš je poslušljivo edino, če igraš kitaro, bas ali bobne... Tehnično izjemno zahtevno, slišat pa za večino ljudi, če niso aktivni v tej muziki, katastrofalno.
miro789
# 31.08.2014 ob 21:01
Strinjam se z maherjem. Debilno posiljevanje okolice s preglasno (slabo) muziko.
sanauna
# 31.08.2014 ob 19:26
Zur z razlogom,opravicilo oz. razlog za pijancevanje,...res plemenit namen za mladino,..ustvarit pijano mladino za volanom,...poleg je pa se zelezniska proga,..prometni center Ljubljane,... Zur z razlogom naj bo vzor za mladino ne pa ustvarjanje pijane brezposelne mladine!
Špula
# 31.08.2014 ob 16:43
No kar se Umeka tiče je zame najboljši njegov komad še vedno tale https://www.youtube.com/watch?v=oCrl8PWM
2kE, če pomislim da sem bil še relativno mlad takrat ko smo tole v živo poslušali je sedaj že kar stara zadeva, ampak še vedno trga ;)
oliva
# 31.08.2014 ob 15:38
Ja, no o tem bi se dalo debatirat.
Ampak je pa res, da je eno posluh imeti, drugo pa artikulirati želeni ton - recimo z glasom (na instrumentu je lažje).
Skoraj vsakdo bo ugotovil, da je (ko je) nekaj fušanje, ne more pa vsakdo zapeti želenih tonov oz. jih izvabiti iz instrumenta.
iboregua
# 31.08.2014 ob 15:29
oliva, v principu ga imamo vsi :)
janezdolzan
# 31.08.2014 ob 15:27
na sliki 25 prihodnost Slovenije
oliva
# 31.08.2014 ob 15:25
Hehe, @ljga, kako veš? ;))
Kazalo