Glasba

Poudarki

  • Intervju: Mladen Patajac, Simple Events
  • O glavnih razlogih, zakaj v Sloveniji ni več koncertov
  • Nezainteresiranost sponzorjev, neprimerne koncertne dvorane/stadioni
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 45 glasov Ocenite to novico!
Killersi bodo jutri 'krstili' Stožice, ki jih imajo mnogi kar za zaklete. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Guns`n`Roses
Patajac se je pogajal tudi za koncert Guns 'n' Roses v Ljubljani za letošnjo jesen, a imel tudi za to velike težave pri finančni konstrukciji projekta. Nazadnje so Gunsi tako ali tako svojo načrtovano turnejo prestavili.
       Sicer je več faktorjev, ki so povezani med seboj, je pa popolna nezainteresiranost in nesodelovanje sponzorjev med večjimi vzroki. Zagotovo pa je to unikum le v Sloveniji.       
 O sponzorjih kot krivcih številka 1
       Najbolj si želim videti v Sloveniji novi stadion in areno. Aja, to nista benda!       
 O tem, koga si želi videti v Sloveniji
Mobitel naj bi po nekaterih virih za svoj 'brandirani' koncert odštel kar pol milijona evrov. Organizatorji lahko le sanjajo o takšnih sponzorskih vsotah. Foto: MMC RTV SLO
V zvezi z Madonno na Stožicah je še cel kup neznank. Foto: EPA
Med zadnjimi svetovno uveljavljenimi imeni, ki so le prišle v Slovennijo, je tudi Macy Gray. A koliko smo pred koncertom slišali njenih komadov na radijskih postajah? Foto: MMC RTV SLO/Ksenja Tratnik
       Bolj kot Killersi me veliko bolj ''skrbi'' razplet in posledice Madonne. Ker so povsem druge igre v ozadju, drugi interesi, in iz tega koncerta ter ''modus operandi''. katerega določeni ljudje izvajajo, utegne Slovenija potegniti zares kratko.       
 O skrbeh v zvezi z Madonno
       Bojim se, da močno izgubljamo glasbeno identiteto, ki smo jo imeli v nekdanji državi, ko smo Slovenci veljali za avantgardo, rokerje. Tu pa ste v veliki večini krivi mediji.       
 O glasbenem okusu Slovencev
       Najhuje je, da se na neki stopnji, lokalni ali državni, gospodarski ali politični zamisel zelo podpira, ko pa je potrebno preiti h konkretnim potezam, od vseh teh obljub ni nič.       
 O možnosti rock festivala v Sloveniji
       Moderna arena, ki sledi najnovejšim standardom. Brez tega koncertne scene v klasičnem smislu, kot je trenutno v Evropi, pri nas ne bo. Konec vsega. Manjši koncerti sicer še bodo, vse drugo pa bo zaobšlo Slovenijo. Odstranjeni bomo iz t. i. ''tour route mapa''.       
 O prvem pogoju za koncerte
       Mobitel in koncertna scena bi z bolj smotrno uporabo ter delitvijo teh sredstev imela neprimerno večji učinek. Če bi se ta pol milijona razdelilo med tri slovenske promoterje, ki še vztrajamo ter poskušamo delati s tujimi zvezdniki po 100.000 evrov, bi sponzor imel skozi celo leto zares veliko reklamo, Slovenija pa veliko več koncertov.       
 Kako bi lahko pametneje porabili strošek Killersov
Takole naj bi bil videti obljubljeni novi Športni park Stožice, na katerega organizatorji koncertov polagajo vse upe.
       Še zelo daleč smo, kot je ponekod v tujini, ko zadostuje, da se organizator ''pojavi'' v banki le s pogodbo z nekim velikim imenom in banka sama prepozna posel ter mu asistira pri zaključevanju finančne konstrukcije.       
 O slovenski nenaprednosti
       Pred leti smo se neizmerno zabavali, ko smo organizatorji koncertov prejemali odgovor enega izmed naših mobilnih operaterjev ''obiskovalci koncerta niso naša ciljna publika''. Narobe svet! To je povsem enako, kot če bi neki pivovar v Nemčiji dejal, da jih ne zanima biti prisoten na Rock am Park, ker ti ljudje niso njihova ciljna publika!       
 O tem, da obiskovalci koncertov niso cilna publika sponzorjev

Dodaj v

Gunsi, Britney, Pussycats v SLO - skoraj

Ali kako slovenski fenomen nesponzoriranja uničuje koncertno sceno
6. junij 2009 ob 08:47
Ljubljana - MMC RTV SLO

Nekaj res velikih glasbenih imen je bilo v zadnjem času pripravljenih nastopiti v Sloveniji in tako izboljšati pregovorno mizerno sceno. A se je na zadnji stopnji pogajanj zataknilo. Kje in zakaj?

Britney Spears, Green Day in trenutno izjemno vroči Kings of Leon so bili na mizi, za Pussycat Dolls je bil datum v Ljubljani celo že določen, pogajanja z Guns n' Roses pa so bila na zadnji stopnji.

A na koncu se je zgodilo to, kar se vedno zgodi pri potencialnih koncertih v Sloveniji – a) ni denarja in b) ni ustrezne dvorane, razlaga dan pred koncertom Killersov Mladen Patajac iz Simple Events, eden od samo še treh koncertnih organizatorjev, ki vztrajajo pri nas.

Začnimo pri dvorani – Hala Tivoli je dotrajana in kot taka popolnoma neprimerna za kakšne resne koncerte. Stadiona (še?) nimamo. Glasbeni organizatorji vse upe zdaj polagajo na obljubljeni športni park Stožice. A tudi z njim ni rečeno, da bo problem rešen. Zatakne se namreč pri denarju oz. pomanjkanju le-tega. "Nesodelovanje oz. nezainteresiranost sponzorjev je poglavitni razlog za mizerno koncertno sceno v Sloveniji in upam si trditi, da je ta problem edinstven v Sloveniji," razlaga Patajac.

Sponzorjev festivalska publika ne zanima?!
In jutrišnji t. i. brandiran Mobitelov koncert Killersov na Stožicah razkriva ves absurd te težave – projekt naj bi našega največjega mobilnega operaterja stal okoli pol milijona evrov, taisti Mobitel pa vztrajno zavrača organizatorje koncertov, ko ga prosijo za sponzoriranje. "Če bi ta sredstva razdelil med slovenske promoterje, ki še vztrajamo in poskušamo delati s tujimi zvezdniki po 100,000 EUR, bi sponzor imel zares veliko reklamo in v Sloveniji bi skozi celo leto imeli veliko veliko več koncertov," meni Patajac.

A interesa ni – češ da koncertna publika ni njihova ciljna publika, pravijo. Tako za Britney kot za Pussycat Dolls sploh ni bilo odgovorov na sponzorsko povpraševanje. Menedžment teh glasbenikov nato čaka na finančno konstrukcijo, ta pa brez sponzorjev kljub morebitnim obetom dobre prodaje kart preprosto ne obstaja. Patajac malce resignirano: "Kar sicer, odkrito povedano, meni (več) ne predstavlja problem - vsakokrat, ko se začnem pogajati in dogovarjati za kakega izvajalca in ko se oddajajo ponudbe, moje države nimam v mislim, ne razmišljam o tem, da bi LJ dal v ponudbo. Se pač zavedam realnosti!"

Krivi tudi mediji
Realnost pa je tudi, da je nekdaj glasbeno progresivna, alternativna (rockerska, če hočete) Slovenija v zadnjih letih popolnoma podlegla komercializaciji in najbolj širokemu okusu, zato imajo koncertni organizatorji še dodatno težavo, ko si želijo promocije koncerta. Mediji z radiem na čelu se namreč trmasto držijo forsiranja glasbenikov, ki ustrezajo "raji", izumrli so celo glasbeni uredniki, tako nujni za obstoj kakovostne glasbe na radiih.

Patajac tako opaža, da po vseh evropskih državah, vključno z balkanskimi, mediji samoiniciativno reklamirajo koncerte, medtem ko je samo v Sloveniji pa treba malodane prositi medije za napovedi. Kdo tu nosi največji delež krivde, kaj bi spremenil novi stadion in ali je sploh kaj upanja za Slovenijo, v spodnjem intervjuju.


Pravite, da je glavni vzrok za mizerno stanje koncertov velikih izvajalcev pri nas nezainteresiranost sponzorjev. Je to prav posebnost Slovenije ali na podobne težave naletite še v kateri drugi državi?
Sicer je več faktorjev, ki so povezani med seboj, je pa popolna nezainteresiranost in nesodelovanje sponzorjev med večjimi vzroki. Zagotovo pa je to unikum le v Sloveniji. Le malo je treba pobrskati po internetu, in se hitro ugotovi, da so vsaj v 90 odstotkih koncerti in festivali po Evropi pod sponzorstvom multinacionalk ali pa tamkajšnjih vodilnih podjetij. Prednjačijo mobilni in telekomunikacijski operaterji, pivovarne ter industrija pijač, banke, zavarovalnice, velike avtohiše.

Pogajali ste se z Britney, Pussycat Dolls, Kings of Leon ... Verjamem, da Kingsi pri nas (še) ne bi mogli napolniti stadiona, morda celo Tivolija ne, ampak težko verjamem, da podjetja ne bi bila zainteresirana za tako veliko ime, kot je denimo Britney, ki bi jo šli mnogi gledat že zgolj iz firbca ...
Zgrešeno je postaviti sponzorstvo le v kontekst, 'koliko ljudi bi šlo nekoga gledat'. Brez dvoma je tudi to merilo, toda glavni smoter sodelovanja neke blagovne znamke ali podjetja pri koncertni dejavnosti je, da se sponzor reklamira in oglašuje poleg velikih zvezdnikov in skupaj z imenom izvajalca podjetje doseže večji učinek na trgu. Pred leti smo se neizmerno zabavali, ko smo večinoma vsi organizatorji koncertov pri nas, ki delamo le s tujimi glasbeniki, prejemali odgovor enega izmed naših mobilnih operaterjev ''obiskovalci koncerta niso naša ciljna publi ka''. Narobe svet! To je povsem enako, kot če bi neki pivovar v Nemčiji dejal, da jih ne zanima biti prisoten na Rock am Park, ker ti ljudje niso njihova ciljna publika!

Bi novi stadion res rešil zadeve? Če sponzorjev ne zanima financiranje nasploh ...
Stadion in dvorana, moderna arena, ki sledi najnovejšim standardom, tako za šport kot tudi za koncerte ter prireditve drugih zvrsti. Brez tega koncertne scene v klasičnem smislu, kot je trenutno v Evropi, pri nas ne bo. Konec vsega. Manjši koncerti sicer še bodo, klubski in v Križankah, vse drugo pa bo zaobšlo Slovenijo. Odstranjeni bomo iz t. i. ''tour route mapa'' – Slovenijo bodo velika imena le prepotovala. Hala Tivoli je dala svoje. Dvorana je postala enostavno neprimerna. Iz tehničnega pogleda, pa tudi zaradi udobja obiskovalcev, glasbenikov in osebja, ki ga spremlja na turneji. Se pa malo bojim, da se bo pri dvorani spregledalo v današnjih časih pomemben element, ustrezna strešna konstrukcija, ki omogoča obešanje opreme – t. i. fly.

Kar pa zadeva sponzorje, moram se vrniti na trenutno 'in' zadevo, projekt, ki ga močno podpira, forsira in financira naš največji mobilni operater - The Killers; omenja se znesek kakih pol milijona evrov za cel projekt. Super, na prvo žogo! Nisem pa edini, ki zagovarja stališče, da bi sam Mobitel in predvsem koncertna scena pri nas, s pametnejšo in bolj smotrno uporabo ter delitvijo teh sredstev imela neprimerno večji učinek. Da se hipotetično taka sredstva razdelijo med 3 ali 5 slovenske promoterje, ki še vztrajamo ter poskušamo delati s tujimi zvezdniki, po 100.000 EUR, bi sponzor imel skozi celo leto zares veliko reklamo, Slovenija pa veliko več koncertov, od velikih imen (iz. t. i. A List acts) pa do manjših. Zavedam se, da je to iluzija, toda upanje umira zadnje! Tako da povezava med novim stadionom/dvorano in sponzorji ima neke skupne točke. In zares se utegne zgoditi, da bo morda celo novi Športni Park Stožice sameval, v kontekstu tistega, kar bi objektivno lahko dal slovenski koncertni sceni in publiki. Ampak, p očakajmo in dejmo se presenetiti.

Poleg omenjenega, kje sploh vidite rešitev? Navsezadnje so velika imena nekoč že prihajala v Slovenijo (Bob Dylan, Nirvana, Metallica, Lou Reed ...)
Žal pri nas, v finančnih institucijah, naša dejavnost ni prepoznana kot gospodarska dejavnost. Drži tudi, da za kaj takega doslej pri nas ni bilo tradicije (skozi neko obdobje večje število koncertov). Torej se zdi, kot da smo v začaranem krogu. Prav vsi slovenski organizatorji imajo zelo težek dostop do virov financiranja koncertov oziroma plačevanja izvajalcev. Še zelo daleč smo, kot je ponekod v tujini, ko zadostuje, da se organizator ''pojavi'' v banki le s pogodbo z nekim velikim imenom in banka sama prepozna posel (da bo na koncertu zagotovo vsaj 7.000, 12.000 ljudi) ter mu asistira pri zaključevanju finančne konstrukcije. Vem tudi za primere, ko se je naredil neke vrste 'sponzorsko-interesni pool', v katerem so sodelovali tako podjetja kot finančne instuitucije skupaj z mestom (regijo) s ciljem in jasno izraženim interesom, da se začnejo dogajati kakovostni koncerti kot obogatitev že obstoječe ponudbe ali pa kot nadgradnja.

Kakšne so možnosti, da bi Slovenija v bližnji prihodnosti dobila kak rock festival, kot jih imajo prav vse okoliške države (Nova Rock v Avstriji, Heineken v Italiji, Sziget na Madžarskem, VipIn na Hrvaškem)?

Mislim, da je to utopija. Iz prej omenjenih razlogov, drugi pa je teoretičen, namreč mnogi so mišljenja, da pri nas ni dovolj kritične mase, da bi presegli 12.000-15.000 obiskovalcev. Sam sicer ne mislim povsem tako, drži pa, da moram pri nas operirati z dvema milijonoma ljudi, od tega je morda 20.000 potencialnih kupcev kart. A za festival vseeno veljajo neki drugi standardi, in sam se nagibam, da je sicer mogoče pri nas imeti tudi okoli 40.000 ljudi na nekem koncertu oz. eventu, če ne morebiti tudi kaj več. Iz držav neposredno okoli Slovenije, pa tudi iz radija 500+ kilometrov in navsezadnje iz zahodne Evrope in Velike Britanije.

A ključno je poleg programsko močnega festivala, z zares vsaj dvema velikima imenoma, zelo huda in široko zastavljena promocija in vse to je spet povezano s sponzorji, financami. No, to kljub vsemu in z nekaj izjemami (denimo Metallica) niso enormne vsote, da bi se komu zvrtelo v glavi; mnogokrat namreč sama taka imena ''potegnejo'' prodajo že mesece pred dogodkom in je nato dosti lažje izpeljati veliko oglaševalsko kampanjo, tudi po celi Evropi. 2-3 leti sem poskušal postaviti festival. Nekaj zelo dobrih, primernih lokacij je na voljo, med drugimi Športno letališče Levec pri Celju, a nekje 2007 se je ta zamisel povsem opustila. Najhuje je, da se na neki stopnji, lokalni ali državni, gospodarski ali politični zamisel zelo podpira, ko pa je treba preiti h konkretnim potezam, od vseh teh obljub ni nič. In agenti skupin tega ne razumejo, pravzaprav jih sploh ne zanima. Zakaj bi jih, iz Evrope imajo toliko ponudb, da se zaradi Slovenije zares sploh ne sekirajo in o njej razmišljajo.

So imeli izvajalci, s katerimi ste se pogajali, kakšne izrecne zadržke proti koncertiranju v Sloveniji? So slišali kakšno "slabo reklamo" od drugih kolegov?
Ne. Proti Sloveniji sploh ne. Nepisano pravilo, resna šala je, da ''če plačaš bend, igra tudi v tvoji dnevni sobi'' (mi v žargonu rečemo na stranišču)! Obenem 100-odstotno drži, da Slovenci, kar se tiče organizacije, sposobnosti pripraviti koncert, znanja in predanosti pri delu ,niti malo ne zaostajamo za drugimi državami v Evropi. Na ravni Angležev pa še nismo. V 15 letih sem res veliko naših ljudi imel priložnost plasirati na mnoge koncerte zunaj Slovenije in doslej niti enkrat ni bilo najmanjše pripombe na račun dela in sploh obnašanja osebja. Na koncertu Bon Jovija na Dunaju 2001 je direktor Produkcije dejal, da take ekipe (86 ljudi za demontažo zvoka, luči ter konstrukcije), kot je bila naša, ni imel na celi turneji v Evropi. Edino negativnost, ki sem jo doživel v kontekstu Slovenije, je, da mi je agent pred 3 leti naravnost dejal ''ne moremo delati v hali Tivoli, ni teorije, da delamo ta m, ker je neprimerna''. In prav te dneve tuhtam, ali temu agentu spet pošljem ponudbo za Ljubljano, za isto skupino. A že vem, da mi bo povsem enako odgovoril; če je bilo pred tremi leti osnova ''we fly'', je po treh letih vsa ta tehnika in tehnologija še toliko bolj šla naprej. In v Tivoliju je nemogoče obešati opremo. In spet bo en dober bend zaobšel Ljubljano, Slovenijo. Se mi kar dozdeva, da pa bo v Zagrebu in v Beogradu. Green Day zadeva. Za drugo leto pa že vemo, kdo vse bo koncertiral v Evropi. In skorajda že molimo, da zares župan Janković zgradi, kar je namenjen v Ljubljani.

Kakšen okus imajo Slovenci za glasbo - vemo, da tu svoje koncerte razprodajo, denimo Rebelde. Smo res narod slabega okusa, ki niti ne bi znali ceniti, če bi vam uspelo pripeljati, denimo, kakšne Kings of Leon?
Rebelde res niso merilo, kajti to je proizvod televizije, instant izdelek. Obenem pa je populacija, ki je odšla na ta fenomen, povsem neprimerljiva za kakršne koli analize in zaključke. Večina tiste populacije bo koncertno dejavna šele čez 2-3 leta in do tedaj je vprašanje, kako se bo ta publika glasbeno razvila, izobrazila. Bolj relevanten vzorec je t. i. turbo folk scena/populacija. Tu se kaže osnovna glasbena izobrazba, in ključno vprašanje je, koliko te publike, ki gre na take koncerte, nato kupi vstopnico tudi za urbano, pop-rock glasbo. Se pa res bojim, da močno izgubljamo glasbeno identiteto, ki smo jo imeli v nekdanji državi, ko smo Slovenci veljali za avantgardo, rokerje (in kar je podzvrsti). Tu pa ste v veliki večini krivi mediji s prevladujočo vlogo radijskih postaj, sledijo pa jim tiskani mediji. Si lahko predstavljate, da je danes na svetu morda nekaj milijonov pesmi od na tisoče izvajalcev, na naših radijskih postajah pa se vrtijo eni in isti komadi? Neverjetno! In nato teoretično, neki ali taisti urednik ali novinar/voditelj zaprosi za akreditacijo za kak koncert, češ, saj smo vrteli tega izvajalca.

Primer: lani je v Ljubljani koncertiral Iggy Pop s Stoogesi. Skorajda prositi je bilo treba nekatere postaje (medije), da podprejo koncert, da ga napovejo … Zanimivo in dovolj zgovorno samo po sebi, veliko več se je Iggyja omenjalo in pisalo o njem ter predvajalo njegove pesmi, ko je koncert že zdavnaj minil zaradi smrti Rona Ashetona – torej kaže, da je medijem primarna negativna/žalostna novica! In zanimivo, v zadnjem obdobju zelo pogosto slišim Candy ali pa The Passenger! Pred samim k oncertom skorajda nič. K nam prihajajo Lenny (medtem je koncert že odpovedal, op. a.), Sinead O'Connor, Simply Red, David Byrne. Se je zasledilo povečano predvajanje njihovih pesmi? Kdaj se kdo spomni, da je nazadnje slišal American Women, Nothing Compares To U ali Something Got Me Started, da Talking Heads niti ne omenjam. In najpomembneje, ti moderatorji na žalost ne znajo nič povedati o tem izvajalcu, o tej pesmi, kaj pomeni in kak vpliv je imel v popularni rock-pop muziki! In potem se čudimo in sprašujemo, ali smo Slovenci narod s slabim glasbenim okusom!

Kaj napovedujete tako reklamiranemu koncertu Killersov? Večino kart je Mobitel podelil, večina ljudi pozna le Human, precej jih je tudi v samem Mobitelovem dokumentarnem filmčku o pripravah na koncert priznalo, da gredo na koncert le zato, "ker bo pijanka" in "ker so dobili zastonj karte".
Prav zaradi takih oznak je pristop Mobitela h koncertu zgrešen. Torej, ali naj bo zastonj ali pa naj je redni, komercialni koncert. Zastonj za vse ljudi v Sloveniji in tujini, brez kakršnih koli omejevanj za vstopnice. Zanimivo bo videti, koliko ljudi bo dejansko prišlo na koncert iz vse te množice razdeljenih vstopnic. Nekdo, ki kupi vstopnico, se bo potrudil, da res tudi pride na koncert. Iz samega Mobitela sem tudi že slišal, da si nekateri želijo lepega vremena, da ne bi slučajno nato bilo slabo vreme izgovor zaradi manjšega obiska. Killersi so sicer zanimiva skupina, trenutno med boljšimi, a so še kar daleč od velikih in pomembnih bendov. Mislim, da če bi bili v Sloveniji kot običajen, komercialen koncert, da bi napolnili Križanke, morebiti imajo kapaciteto za velik Tivoli. Z redno, običajno ceno vstopnic med 35 in 40, tja do 50 evrov.

Kakšne posledice konkretno ima tak brandiran koncert za vas kot organizatorje koncertov?
Upam, da ne slabih. V osnovi ''corporate events'' ali ''branded shows'' niso nič napačnega. Na urejenih tržiščih. Pri nas, ki smo daleč od tega, pa je druga pesem. Prvo vprašanje, ki se mi je porajalo, je bilo, kako naj sam, ali pa Igor Vidmar, ali pa Tomaž Purkart gremo na ta isti trg z našimi koncerti in '' zahtevamo'' od tega istega občinstva 40, 50 evrov za karto, ko pa jih nekdo deli okoli ali pa jih prodaja po 21 evrov?! A vseeno je pozitivno, da se nekaj takega zgodi. Morda bo zares ta projekt kaj malega premaknil pri podjetjih glede sponzoriranja koncertov, na splošno pa, tak tip koncerta nekih slabih posledic na trgu, kot je trenutno naše, ne more bistveno pustiti. Je pa vseeno anomalija, da koncerta ne dela organizator koncertov. V Sloveniji smo žal ostali le še trije, in upam, da Vidmar namerava organizirati še kak koncert. V primerjavi s Killersi me veliko bolj ''skrbi'' razplet in posledice Madonne. Ker so povsem druge igre v ozadju, drugi interesi, in iz tega koncerta ter ''modus operandi'', katerega določeni ljudje izvajajo, utegne Slovenija potegniti zares kratko. Vem in brez dvoma trdim, da pravim organizatorjem s tem, ko so se odločili za Madonno v Ljubljani, Slovenija kot taka in njeno tržišče sploh ni v interesu. A to je predolga zgodba, na katere delni razplet je potrebno počakati do konca julija.

Koga bi si, denimo, vi želeli videti v Sloveniji na koncertu?
Najbolj si želim videti v Sloveniji novi stadion in areno. Aja, to nista benda! Mnoge bi si želel. Želim si, da Ljubljana (Slovenija) spet pride na redni seznam postaj turnej. In čeprav sem rokersko usmerjen, me ne bi prav nič motilo, če bi tudi Kylie ali Christina Aguilera prišli k nam, kot tudi ne na primer AC/DC, Aerosmith, Metallica, največja želja pa mi je videti v Ljubljani na odru Erica Claptona. To bi bilo za prste polizat!

Kaja Sajovic
kaja.sajovic@rtvslo.si

Prijavi napako
Komentarji
aleera
# 10.07.2009 ob 22:01
KINGS OF LEON in GREEN DAY pa kaaaaaaaaaaaaaaaaaj vam ni jasnoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooo omg kaj ste zapravli pa da ostalih ne omenjam :( omggggggggg
brotnjak
# 03.07.2009 ob 12:00
ne da se mi tok brati
loccioini
# 17.06.2009 ob 12:28
Odličen intervju, se podpišem 100%
Outsiderka
# 16.06.2009 ob 13:16
sej, važn da majo gnar za turneje big foot mamo, dan d, in za organiziranje t.i. koncertov raznih atomik harmonik njim podobnih.

aha, pa za lepo breno in ceco se tut najde., ko so takooo popularne in z eno nogo v grobu
.. tipično za nas, Slovence...
madmusic
# 10.06.2009 ob 15:15
green day letos zagotovo ne bo k nam. za drugo leto pa tudi nič kaj dobro ne kaže, vsaj zaenkrat ne.
BorutMaja
# 09.06.2009 ob 14:01
Green Day morajo nastopati v Sloveniji. Z veseljem jih bom šel pogledat, ne glede na to, koliko bo karta stala.
Tudi Britney bi verjetno šel, ampak, njeni koncerti (z moje strani) so katastrofalni, vse na playback ... To lahko poslušam doma.
Na YouTubu sem gledal koncerte od Green Day in so res dobri, skoraj pri vsakem komadu ki ga zaigrajo, je slišati, da skoraj ni razlike med kvaliteto.
Za madonno že imam dve karti. Killerse nisva hotela iti gledat, ker jih sploh nič ne poznava, razen Human.

Pop pevci (razen Madonne) odpadejo, ker vsi pojejo na playback.
Upam, da se bo Madonnin koncert posrečil, sicer ne pričakujem nekega ekstra koncerta, da bi se vsi veselili zraven kot ne vem kaj. Gre za majhen koncert, s katerim se Madonna želi predvsem "pokazati" slovencem.
Crnobog
# 09.06.2009 ob 12:30
Folk, Mötley Crüe so poleg Milana(Gods of Metal) tud v Münchnu v nedeljo (14.6). To bo celo samostojni koncert, kar je za moje pojme precej bolje kot festival.

Girls, Girls, Girls ;)!!!!!
madmusic
# 09.06.2009 ob 11:00
@alenkap; malo se je ustrelilo mimo, kaj ? Bi rekel kar hudo mimo !
1. mobitel + pristop so plačali kar lepo provizijo eni tuji firmi ki je bukirala Killerse. Konkretno švicarjem. Kar za tiste, ki so in smo v koncertnem poslu kdaj delali pomeni eno samo - mobitel jih ni pripeljal, ker sta mobitel + pristop za agente skupin popolna neznanka, jih ne poznajo (v tem konkretnem primeru je agent iz zda, iz wma agencije) in niti mobitelu, niti pristopu ne zaupajo. Mobitel in pristop sta jih organizirala. In v članku je dobro razvidno da je to tudi cool!
2. ali to pomeni da bo mobitel zdaj delal koncerte v sloveniji ? Če je odg DA pol je to mega. Bo to pomenilo da bo mobitel naredil kak velik koncert že npr. jeseni (okt/nov) v hali tivoli ? Pa naslednjega decembra, pa dalje kakega marca in konc aprila ? Mogoče ac dc ali aerosmith v začetku junija ? in še in še ... Bojim pa se da ne bodo. In lajtmotiv razgovora in članka je ZAKAJ JE PRI NAS TAKO MALO KONCERTOV. Alenka, treba prebrat članek, ne pa v prazno nakladat. 3. hm, zdi se da smo le mi v sloveniji pametnejši od samega papeža - zakaj le vsepovsod po svetu velike firme, multinacionalke, stotine blagovnih znam "SILI" da so prisotni pri koncertih ? ker so poleg npr. BON JOVI ali SPRINGSTEENA, ... neopazni ?!? :-)

"medregionalne tekmovalnosti" - wtf pa to pomeni ??? In kaj to pomeni v povezavi s tem da bi "zaradi tega imeli dobrih koncertov koliko hočeš" ?
Žal sem vse bolj prepričan da bomo počasi počasi imeli pri nas vse manj koncertov. Vsaj tako se zdi, in tako podatke na žalost dobivam iz krogov tistih, ki se ukvarjajo s koncerti.
Ker tipa poznam, včeraj sva se tudi videla in rekla sva kako na to temu + ostala dogajanja trenutno pri nas, ... in pokazal mi je kup sms-ov ki jih je dobil od folka ki dela pri koncertih in kr verjemi, prav vsi se strinjajo z vsem rečenim, ocenjenim, zapisanim.
Vem pa zelo dobro, da je realno stanje še kaj slabše, ker vsega vsega pa le ni povedal za potrebe članka. In spet ponavljam, utegne se zgoditi, da bo naša koncertna scena šla kar navzdol.
sam še vedno upam da ne. upanje zares umira zadnje, a ne :-) !
alenkap
# 09.06.2009 ob 02:00
Ah, dajte, dajte, gospod Mladen ... Pa kaj, če Mobitel brendira in si omisli čisto svoje koncerte? Saj ne potrebujejo nekih "reklam" na koncertih, ki jih prirejajo druge agencije, če lahko sami pripeljejo kogar hočejo ... Med množico oglasov na velikih koncertih, kjer bi imeli "dobro reklamo", kot pravite, pa je pokrovitelj bolj neopazen. S potezo "Killers" so si naredili res odlično reklamo; prvič kaj takšnega v Sloveniji - bi morali videti vse te "Itak" napise ... Si pač lahko privoščijo in žal pač tako je ... Kruha in iger v recesiji. Kot v starem Rimu. ;) Ampak - koncert je bil pa dober!

Mislim tudi, da je koncertnih prizorišč v Sloveniji dovolj, samo malce "medregionalne" tekmovalnosti bi se morali znebiti, pa bi imeli dobrih koncertov kolikor hočeš. ;)
prim00z
# 08.06.2009 ob 18:24
vse imamo, sam zainteresiranih ljudi ne očitno bodo - kot vse do sedaj - slovenci 10 let za svetom ugotovili da se da tudi s tem fajn služit.
glede prostorov pa: Štuk, Križanke, Cvetličarna, Ljudski vrt. tukaj se da izvesti koncerte vseh dimenzij.
madmusic
# 08.06.2009 ob 14:43
@ markoS: kaj več dat za bende ?!? A ti sploh veš kake cifre so za koncerte bendov ? Je tebi jasno, da za en koncer, npr. v velikem tivoliju je cena vsaj od 75 t evrov pa tja do 200 - 250 tisoč ! Dej, ne streljaj ...
In če ti še kaj ni jasno, tip ma čisto prav - pri nas se zelo težko zaključi finančna konstrukcija, in te bende je treba plačat vnaprej. Še predno gredo karte v prodajo mora biti bend delno ali pa včasih v celoti plačan. Od česa pa - sponzorjev ni, prodaja je pri nas relativno počasna, in vsem organizatorjem ne preostane drugo kot da poiščejo denar pri investitorjih, tudi na sivem trgu ali pa da vložijo svoj denar, seveda pod pogojem če ga lahko.

In ne primerjaj please kf in siddharto z današnjimi cenami in kart in bendov ! To je kot noč in dan ... si lahko predstavljaš koncert npr. Metallice ali pa ac dc pri nas pa da je karta 25 evrov ?!! Dream it.
karta mora bit vsaj okoli 45 če nev še kaj več evrov, verjam pa in ti dam prav da bi se vseno zbralo od 30 tisoč folka dalje.

za festivale pa je najbrž mislil kot rock festival široke glazbene usmeritve - MC je mega zadeva, a je metalsko orientirana, in je skorajda nemogoče da bi npr. Metallica ali maidni Spliknot prišli v Tolmin.

Otočec pa, veš kaj - ko bo Kek začel voditi dobra tuja imena, pol naj bo to bil festival. Vse te naše bende lahko skozi celo leto vidim skorajda v vsakem kraju - poleti ponekod če je dež se tudi lahko valjam v blatu :-)
madmusic
# 08.06.2009 ob 14:30
travma; saj maš prav ... obenem pa, dej naštej vsaj 3 solidne dvorane ali na sploh koncertna prizorišča - stadione pa da niso v LJ ? OK, v MB pa CE sta stadiona. Sam sem omenil tistega v Izoli. In dalje ... ? Dobra dvorana je v KP. In kje še ? In poskusi se dat v glavo organizatorja - razmišljat z nejgovimi očmi ! Dobiš nek bend, katerega cifra je lepa ki jo je treba plačat ... in kam ga boš dal ? V Hrastnik ? Slovenj Gradec ? Kranj ? Novo gorico ali n. mesto ?
madmusic
# 08.06.2009 ob 14:21
@ ted: seveda sta stadiona v CE in MB. S tem da je predvsem MB-ski malček "težek" za koncerte - in pri tem mislim na koncerte z velikimi produkcijami, da se razumemo - ker ni dostopa na travo. Obenem pa, že ko je fuzbal je panika s parkingi, pol mesta okoli ljudskega vrta je zabasanega z avti, ulice zaprte, ... zamisli si kako bi blo šele da se zlije na nek hud koncert kakih 25 t ljudi :-) !
CE-ski pa je čuden - zaradi tribune tik za dvorano. ker je kockast gre oder lahko le v 16-m prostor, kar takoj pomeni da je skorajda 25 m dolžine travnika neuporabno, obenem pa sta tudi obe glavni tribuni dokaj neuporabni.
Stadion v izoli npr., je dober za koncerte. Ko so bli maidni je bil oder ćist izzven trave in sta obe tribuni lahko polni + folk v parterju.
Rebecca
# 08.06.2009 ob 10:41
Grem pa tudi na Tiesta, na razstavišče, pa je velik fant, kar se tiče njegovoega poklica in ni videti nobenih težav. Tudi fanov ima očitno dovolj.
Rebecca
# 08.06.2009 ob 10:36
Meni nič ne fali če ni koncertov teh kvazi glasbenikov kot je Madonna in ostalih egotripkov za keš. Hodim na koncerte Glasbenikov, npr. festival GodiBodi v Ljubljani, je bil navdušujoče poln in zeeelo dober. Ampak večina, vključno z ministrstvom za kulturo ne ceni, ne prepozna glasbe oz. posluša z očmi ali interesi.
slaytanic
# 08.06.2009 ob 09:39
še 24 dni do METALCAMP 09
maaaarrrjaaaannn
ALLOVE
# 07.06.2009 ob 14:12
ALLOVE se čist strinjam s tabo, ker imava identičen okus...dam glavo stran, če pridejo gnr, bonjovi in cooper bo zadeva razprodana...motley crue bi bol pasu kak tivoli, ker niso tok skomercializirani kar je prou...igrajo pa konec meseca u milanu!dejstvo pa je da smo se čist pobalkaniziral, čeprou so tut tm dobri bendi:riblja čorba, bajaga, jinx.kar se tiče tehničarjev je pa ta muska brezvezna,itak so vsi na tabletah ker zadeve ne morš drugač prežvet...predelave so pa obup...se spomnim ene izmed prvih od scooterja (vsaj mislim) rebel yell...mislem da je to za kozlat...če bi biu jst billy idol bi ga tožu!!!

Ja, sem moral zbirati med Sprigsteenom in Motle Crue, pa je potem kocka padal na Bossa :).
Drugač pa tud meni ni jasno, zakaj ji Idol ni tožo. Pa še hujše pridejo: mularija misli, da je pesem Poison v originalu od unih Groove Coverage ali kaj neki že so..... Zmeri ko kakšne takšne kozlarije slišim me kar pri srcu stisne, pa unega, ki to izjavi bi poslala k Jack Blacku v School of Rock :)
geeek
# 07.06.2009 ob 11:28
To sem tud jast zvedu da pridejo Dream Theater v Lj. Zakon!!!
Mogoče sem jih zadnjih par let mal spustzil na stran, sam to grem pa ziher gledat!
Aja, pa dober članek...
model
# 07.06.2009 ob 11:23
ALLOVE se čist strinjam s tabo, ker imava identičen okus...dam glavo stran, če pridejo gnr, bonjovi in cooper bo zadeva razprodana...motley crue bi bol pasu kak tivoli, ker niso tok skomercializirani kar je prou...igrajo pa konec meseca u milanu!dejstvo pa je da smo se čist pobalkaniziral, čeprou so tut tm dobri bendi:riblja čorba, bajaga, jinx.kar se tiče tehničarjev je pa ta muska brezvezna,itak so vsi na tabletah ker zadeve ne morš drugač prežvet...predelave so pa obup...se spomnim ene izmed prvih od scooterja (vsaj mislim) rebel yell...mislem da je to za kozlat...če bi biu jst billy idol bi ga tožu!!!
MarkoS.
# 07.06.2009 ob 10:55
treba je v glavah teh organizatorjev spremenit nekaj!! ko bojo pripravljeni malce več dat za bende, reklamo itd., pol bojo tud uspehi!! ne gre to tak, da hočejo veliko zaslužt pa nč dat!! ciljna publika v SLO sploh ni problem! če so lahk razni kelly family in siddharta nopolnili bežigrajsko podrtijo do konca, pol je jasn da je folka dost, ki bi pršli poslušat! do takrat bomo pa hodl v avstrijo na koncerte

aja, glede festivalov se pa kar fejst moti: v Sloveniji imamo kar nekaj le teh (Metalcamp, Rock Otočec in kar nekaj manjših do par tisoč folka...) Metalcamp postaja celo eden izmed bolj poznanih v Evropi, ki raste iz leta v leto! čeprav vas večina ne pozna niti 5 bendov ki tam nastopajo, je to raj za metalce! tudi obiskovalcev iz tujine je vsak let večji delež. zmeraj jim uspe prpelat največje bende na metalski sceni, ki drgač brez problema v tujini sami napolnijo manjše stadione in razne dvorane!

o raznih DJ-jih pa sploh ne mislim nč komentirat, ker niso vredni...
jamamoto
# 07.06.2009 ob 10:48
Slovenijo so komunisti načrtno pobalkanili. Ljubljana je pa še posebej v zadnjih letih pod Zoranom Jankovićem postala svetovna prestolnica jugo balkanske glasbe...

Ni treba veliko filozofirat. To je edini pravi vzrok, zakaj pri nas ni zanimanja za rock koncerte...
travma1
# 07.06.2009 ob 10:47
Tako kot so že nekateri prej napisali....zakaj za vraga mora biti vse v Ljubljani. Imamo dobre stadione po celi Sloveniji, ne obstaja samo Hala Tivoli in Stožice in Križanke. Res........tudi vi organizatorji bi lahko malo bolj široko razmišljali, da pa le imamo kakšen drug prostor za koncert.
lyla
# 07.06.2009 ob 10:19
eni res nimajo pojma kaj blebetajo ja, ALLOVE se podpišem pod tvoj komentar!

ob enem pa še tkole misel in namig avtorci članka, da še te vode mal razišče...mladi bandi v sloveniji, mislm žalost od žalosti k vidš kok se mladi trudijo za nič. definitivno vredno se poglobit v to. kako težko je kot prvo pridt do špila, kjer lahko da igraš za potne stroške (al pa tud to ne), če hočš posnet plato te živ ku*** ne vzame (ker Dalas in ostali majo pač vodilne konje in jih boli, profit je pač profit ane), če izdaš kot samozaložba si nakoplješ en lep minus in ko organiziraš špil ti večinski delež pobere en gnili (da ne rečem še kaj drugega) SAZAS. temu bi nekdo mogu nardit konc!! :s
ropotula
# 07.06.2009 ob 08:17
Ah,sprijaznit se bomo morali,da moramo v druge države iti poslušat dobro glasbo,ker doma itak nikol ne bomo nič imeli....no ja seveda imeli bomo razne rejverje in Mile Kitiće....!!
ALLOVE
# 06.06.2009 ob 21:26
Nevem zakaj vsi nekaj nabijate za neke "kao" rock-legende za polovico katerih sploh še slišal nisem - sicer nisem neki ravno ljubitelj rocka, sem pa toliko glasbeno podučen da vem za tiste glavne skupine..nemorete pa pričakovat da bodo sedaj kar vsi navalili v Slovenijo ki že itak koncertno ni nevemkako privlačna..sicer iz moje "branže" prihaja v kratkem Tiesto, pa tudi v Mariboru se je spomladi kar dogajalo - Axwell, Ron Caroll, Electronic Carnival...ampak to pač niso koncerti za 10k ljudi ampak max. 1000, 1500, ki pa se v glavnem izvajajo v klubih...

Žalostno če se nisi slišal za te skupine.... a si siguren, da spremljaš medije?
Drugač glede tvojih DJ pa to: v 90% ne vrtijo avtorske glasbe ampak svoje utc utc priredbe, kar pa je za bruhat. Kar lasje se mi dvignejo ko slišim kakšno klubsko verzijo kakšne dobre rock pesmi. To smatram enostavno kot posilstvo dobre glasbe. Sicer pa DJ itak ne smatram kot glasbenike, saj praktično ne znajo, ne pet, ne igrat na kakšen instrument. Vsak, ki ima malo posluha, se lahk malo z to mešalno mizo in računalnikom poigra in naredi butasto priredbo prvotno zelo dobre skladbe. Potem pa se na te kao glasbene prireditve zganjajo trume maškar z pink-oranžno-črno-turkizno-zelenimi lasmi.
No pa, da bomo korektni - načeloma nimam nič proti nobeni zvrsti muzike, dokler mi je dejansko ni potrebno poslušati. Ampak: če imate vi svoje (svetovno znane?) DJ-je, če imajo vsi ostali dosti Balkan in Slovenija koncertov, mi HOČEMO tudi svetovno znane rokerje! Kje so potem Motley Crue, Cooper, Springsteen, U2, Bon Jovi, AC/DC, GNR, Green day in podobni? Temu bi jaz rekla diskriminacija.....
xes
# 06.06.2009 ob 19:43
Staley: Ravno na cvetlicarno sem ciljal s tistimi smrdljivimi predelanimi skladisci.. pa se popolnoma neakusticna je, kapaciteta pa je 650 ljudi (poglej na njihovo stran) vendar se strinjam, da prepogosto notri natlacijo skoraj 1000 ljudi, da potem se do tistih 5 pisoarjev ne mores prit v 10 minutah.
aleš123
# 06.06.2009 ob 18:47
Lojze Slak in Avseniki so zakon!
royalclub
# 06.06.2009 ob 18:20
Nevem zakaj vsi nekaj nabijate za neke "kao" rock-legende za polovico katerih sploh še slišal nisem - sicer nisem neki ravno ljubitelj rocka, sem pa toliko glasbeno podučen da vem za tiste glavne skupine..nemorete pa pričakovat da bodo sedaj kar vsi navalili v Slovenijo ki že itak koncertno ni nevemkako privlačna..sicer iz moje "branže" prihaja v kratkem Tiesto, pa tudi v Mariboru se je spomladi kar dogajalo - Axwell, Ron Caroll, Electronic Carnival...ampak to pač niso koncerti za 10k ljudi ampak max. 1000, 1500, ki pa se v glavnem izvajajo v klubih..se pa popolnoma strinjam glede radijev (vsaj na štajerskem), ker rad včasih prisluhnem tudi čemu drugemu kot posiljeni Rihanni al pa 5x na dan Killersom, al pa Bobu Sinclairu..še bolj pa se strinjam da je srbske scene pri nas občutno preveč ker to je pa res podn od podna..
Glam
# 06.06.2009 ob 18:04
Full dober članek!
Drugače pa: Motley Crue, Ratt, Dokken, WASP, Warrant, ALICE COOPER (!!!)... Kar koli od tega pripeljite pa se vam klanjam ;)
aleksandros
# 06.06.2009 ob 17:00
tut jst sm bla na koncertu AC DC v Munchnu in je blo res nepozabno, kljub dežju, zato res upam da bodo kdaj prišli tut v Slovenijo
še bolj pa si želim da bi k nam prišli Guns n roses
ALLOVE
# 06.06.2009 ob 16:38
39. Peacemaker (6. junij 2009 ob 16:23)Prijavi neprimerno vsebinoAja...pa zalostno je da imajo vsi Kitici, Stavrosi, zELICI in kaj vem se kdo...bolj promovirane koncerte...

PS: kdo ve, da pride julija v Ljubljano Morcheba????


Tisti, ki bujno spremljamo, kdaj bo v Lj kakšen koncert od izvajalca, katerega ime se ne konča na -ić, vemo to SIGURNO :)
Peacemaker
# 06.06.2009 ob 16:23
Aja...pa zalostno je da imajo vsi Kitici, Stavrosi, zELICI in kaj vem se kdo...bolj promovirane koncerte...

PS: kdo ve, da pride julija v Ljubljano Morcheba????
Peacemaker
# 06.06.2009 ob 16:21
Super clanek!!!

Predvsem se strinjam glede izbora glasbe na rdijskih postajah... PODEN OD PODNA!!!!!
model
# 06.06.2009 ob 16:18
se strinjam grega7...mal je tut problem v organizatorjih...killers še niso dorasl nivoju U2 in AC/DC in verjamem da ne bi blo treba tok kart sponzorirat kokr npr. za killerse ki so šele par let na scen niti 10 še niso
grega7
# 06.06.2009 ob 16:07
mislim da lahko bendi kot so U2, metallica in AC/DC napolnijo tudi kaj več kot stožice...ac/dc imajo evropsko turnejo že celo v naprej razprodano in koncert v perthu ki bo komaj drugo leto je bil razprodan v 7 minutah, veliki bendi so magnet za folk, ac/dc so nastopali v beogradu in u2 bojo v zagrebu 2 krat...če bi dobili tak bend pridejo ljudje tudi iz okoliških držav, nekateri fani teh bendov pa jim sledijo po celem svetu na turenjah
grega7
# 06.06.2009 ob 16:00
bil sem na AC/DC v Münchnu...75 tisoč ljudi ali celo več, fantastičen koncert, šov, performans, vreme sploh ni bila ovira, koncert je bil open air in ko se je iz neba vsul dež je to naredilo šov še boljši, v sloveniji se razvija turbo folk in farm metal scena
model
# 06.06.2009 ob 15:57
še moj komentarček...zelo mi je žou da grem na službeno pot in bom zamudu killerse, ker po lanskih iron maiden (al pred lan) pride že spet nek normaln band...poleg tega menim da so tudi drugi žanri OK, kljub temu da poslušam rock...žalostno je to, da v sloveniji poslušamo samo neke kvazi zvezdnike iz juge (predvsem hrvaške), katerih kvaliteta je vprašljiva...nimam nič proti bandom kot so npr. jinx, da pride vsako leto zečić, stavros, karan,kovać in še cela plejada turbo folk scene (kitić,...) itd. mi gre pa osebno že na bruhanje!to je največji podn od podna in ni mi jasno kako se lahko posluša oziroma se sponzorira...kvaliteta te glasbe je primerljiva z pokvarjenimi jajci, ki zaudarjajo že na daleč...poleg tega si sami v skledo pljuvamo, ker uvažamo te kvazi zvezde, medtem ko menim da mamo veliko dobrih domačih bendov...in ko se bo ta miselnost spremenila bomo lahko rekl da smo neki nardil do takrat se ga bo pa folk do onemoglosti nažigu ob vsem tem sranju ki prodira na naš trg!raje grem avsenike poslušat če nardijo reunion kot ta smrdljiva jajca!
StaleY
# 06.06.2009 ob 14:25
Cvetličarna Ljubljani (pri POPTVju) je kar dobra dvorana s kapaciteto 1000 ljudi ...

Tudi dobro opremljenih klubov imamo pri nas precej (Orto, Patriot, Kompleks ...), problem pa vidim predvsem v marketingu, ponekod slabši spremljevalni ponudbi in vedno slabši glasbeni izobraženosti ljudi, ko na koncert renomiranega benda pride 15 ljudi ...
xes
# 06.06.2009 ob 14:02
Problem v sloveniji niso samo veliki koncerti ampak tudi manjsi, srednje veliki koncerti za recimo 1500 ali manj ljudi. Ni namrec primerne dvorane tako po velikosti kot tudi po opremljenosti. Tudi dvorane za rang 500 do 1000 ljudi so prava redkost in v vecini primerov gre za neka napol predelana smrdljiva skladisca brez prave tehnicne in ostale infrastrukture, ki je ne samo potrebna ampak samoumevna pri prireditvah taksnega tipa (sanitarije za izvajalce, backstagei, parkirisca, ...). V Sloveniji zaradi nastetih razlogov bolj zivi oziroma zaradi pomanjkanja sponzorjev in nagajanja vplivnih sosedov zivotari klubska scena, ki pa po mojem mnenju velikokrat postreze s kaksnim prijetnim presenecenjem a zgolj iz alter in underground scene, kar pa obozevalcem zvenecih imen vecinoma ne ustreza. Vecjih koncertov pri nas zal ne bo, dokler se ne spremeni pojmovanje teh koncertov na strani obcinarjev in oblastnikov ter se omogoci izgradnjo primerne infrastrukture (namensko zasnovane manjse in srednje velike dvorane koncertnega/prireditvenega tipa) ki bo organizatorjem omogocala izvedbo koncertov na zahtevanem nivoju in z neprimerno nizjimi zagonskimi stroski.
Untamle
# 06.06.2009 ob 13:35
Res je, zakaj bi morali vsi večji koncerti biti orgranizirani prav v LJ? Je to nenapisano pravilo al kako?
Zaza
# 06.06.2009 ob 13:09
Ja res, le zakaj je g. Janković BTC-ju preprečil gradnjo dvorane na območju BTC-ja. Kr vprašajte ga!
ALLOVE
# 06.06.2009 ob 12:54
najprej pohvala Kaji, za takšen članek, ki je nekatrim odprl oči, druge pa (končno) skritiziral!

Se popolnoma strinjam z g. Patajcem. Poslušanje slovenskih komercialnih radijev je postalo MUČENJE. Enostavno ne prenesem, da v enem delovnem dnevu v službi slišim 2x Rihanno z njenim vzdihovanjem ali pa kakšnega Timberlake-a z njegovim cviljenjem. Potem pa drug dan dopoldan spet isti b*** s**** še enkrat - kot da bi cel dan gledal une zabite mehiške žajfance na popu cel dan.

Če pa se organizirajo kakšni dobri koncerti, pa gredo v smeri zelo "kvalitetne" slovenske glasbene scene zelo nadarjenih izvajalcev kot so npr. Saša L., Rebeka, Sanja in Verner.... ali pa yugo-turbo-folk-migaj-migaj z joški in ritjo. Se res sprašujem na kakšnem nivoj je inteligenca našega preljubega naroda, da se ob tem zabava.
Dajte no, zmigajte malo pa nam kakšnega Springsteena pripeljite :)
thr0l
# 06.06.2009 ob 12:30
Mislim, da so trenutno edino U2 sposobni napolniti Stožice, pa še to je veliko vprašanje... Kakšni AC\DC in Metallica bi jih mogoče napolnili do polovice. Žal je tudi to problem, da nas je premalo. In potem še pogledaš povprečnega Štajerca, ki sta mu Werner in Saška Lendero vrhunec glasbene umetnosti in je brez pomislekov pripravljen odšteti 30€ za koncert teh dveh "Bogov". Ob besedici Ac\Dc ali Metallica se pa samo namrdne... Na štajerskem, opažam, še mladina posluša govejo\hrvaško\turbo musko.
Johnson S.
# 06.06.2009 ob 12:18
Zanimivo, kako je ignoriral opazko, da so v preteklosti v Sloveniji ze bili zelo znani bandi... ocitno so pac bili organizatorji bolj sposobni.
anny22
# 06.06.2009 ob 12:14
Tudi jaz ugotavljam, da se vsaj v Ljubljani, ogromno dogaja. Ogromno koncertov, festivalov, prireditev, na ulici, v Cankarju...Vsak dan bi lahko kam šel, če bi bil čas in denar!
zamudnik
# 06.06.2009 ob 11:56
Glavni zadržek je slovenski glasbeni okus, nič drugega. Tričetrt jih sanja v ritmih vseh sort turbobalkanskih zmazkov, preostala četrtina pa se zdi sama sebi "cool", če se odloči za odhod na technoštancarske dee-jay veselice. Kar pa niti ni čudno: na radijskih postajah, zlasti raznih regionalnih in t.i. komercialnih, posiljujejo s prvim, v diskotekah pa z drugim. "Alternativa" glasbene "vzgoje" naših mladih ostajajo razni MTV-ji, ki pa so žal tudi že davno podlegli rumeni komerciali in diktatu največjih glasbenih založb. No, pa seveda mehraztegovalno forsiranje na televizijskih postajah, vključno z nacionalno.
orxa
# 06.06.2009 ob 11:42
nevem v čem je problem..v mescu februarju in marcu (mogoče še april) se je po sloveniji odvilo neverjetno število raznih koncertov..pač niso bla znana imena..nastopali pa so..za tote kurce ko sami nevejo kaj bi radi pa tak bolše da jih ni v slovenijo..

pri nas se pač gleda če bo že kaki znamenit glasbenik prišel v slo bo nastopal v ljubljani..te pa naj nastopa v ljubljani
Koloko
# 06.06.2009 ob 11:18
Odličen članek in intervju Kaja. O tej temi se veliko premalo govori, zato vse čestitke, da kdo pogleda tudi v to smer. In lepo, da se opozori sponzorje in tudi medije, kako jih sploh ne briga za nič.
Sej če pogledamo v zgodovino, se je skoraj več dogajalo (kar se tiče odmevnih rockerskih svetovnih imen), sedaj pa zaostajamo.
Dejmo Slovenija, zbudimo se, preden res pridemo na list "no tour county" and "no festival" - tu je glede rocka se manj vsega.
Shackler
# 06.06.2009 ob 11:12
Super članek Kajci!:)

guns n' roses!!!
guns n' roses!!!
guns n' roses!!!

pripeljite gunse.., aerosmithe..., kid rock.,. pearl jam.., ac/dc...
bigL
# 06.06.2009 ob 11:08
supr člank, hja da bi se 20% teh koncertov uresničl, bi bla zmaga
drawlord
# 06.06.2009 ob 11:00
Pohvale, Kaja, za tak izčrpen intervju.
lyla
# 06.06.2009 ob 10:59
ljudeki Dream Theater bodo spet v LJ!! ouuu, i'm so happy!!!!

Sat Oct 31, 2009 Ljubljana, Slovenia Tivoli (http://www.dreamtheater.net/tourdates.p
hp)

:) :) ;)

drugače bi bla pa ful vesela Christine Aguilera, ZZ Topov pa še koga...
kok
# 06.06.2009 ob 10:56
Gunsi so bili tako blizu... Upam, da poskusi še enkrat
cycoII
# 06.06.2009 ob 10:49
Oh, nostalgija.
Moji obiski v LJ: Sepultura,Faith No More, Kreator, Slayer, Nirvana, David Bowie, Metallica, ZZ Top, Cowboy Junkies, Pearl Jam, Prodigy, Steve Vai, Rage Against The Machine, Deep Purple, Rammstein, Iron Maiden.
Večina v Hali Tivoli.
Hvala ŠKUC ROPOT-u za te koncerte.
No angel
# 06.06.2009 ob 10:38
Ni nas premalo...samo večinoma so ljudje pri nas goveda! Najbolj padajo na samovšečne,srčne dame iz sosednje države. Tem vedno uspe razprodat dvorane. Delajte reklamo za Britni Spirčić pa bo vse pokupljeno.
nixo
# 06.06.2009 ob 10:29
Pa kaj vsi brezveze bluzite o stadionih, pa dvoranah...koncertna lokacija v Sloveniji sploh ni problem! So že pred desetletji pri nas nastopali veliki bendi, kljub nič boljšim prizoriščem. Problem je premalo zanimanja Slovencev celo za največje zvezde. Premalo nas je , zastopte že, ne pa stadioni pa hoteli!
l3p1
# 06.06.2009 ob 10:27
sm tu je vse res d Slovenci sploh nimajo vec okusa za dobro musko! .. npr Mile kitić in ostal balkan + rebelde/parisa hilton/britney/ .. res katastrofa! ,,

zadn koncert k sm ga sou gledat pa je biu 1mesc nzei v Dunaju PAPA ROACH in so bli res fenomenalni!
drgac pa kaksn Green day(pop-rock bi biu se kre sprejemjiv vse kar je pa bol hardcore kot pa tu neb laufalo prnas! nazalost :S
No angel
# 06.06.2009 ob 10:22
Na žalost pa je tudi takrat,ko jim kakšen koncert uspe speljat Hala Tivoli na pol prazna. Sicer pa res ni primeren prostor za koncerte. Če se bo karkoli na novo gradilo naj vzamejo v ozir,da se na tribune včasih spravi tudi kdo, ki v višino ne meri samo 150cm. Ker to je čista muka v Hali Tivoli. Poleg tega naj bi stadion/dvorana imela dovolj parkirišč, v Lj te samo ven pošljejo z avtom,potem pa blodi kjer hočeš. Dokler take stvari ne bodo urejene bo vstopnice težko prodajat. Da o slabi akustiki niti ne govorimo....
dimmukomun
# 06.06.2009 ob 10:10
Slovenija je Slovenija,tako lepa dezela pa tako zabiti,egoisticni,pozrti,parazitski ne razgledani ljudje,da najbols ce jo predamo v druge roke ,kot nekoč,samo dons.....
ExKavboj Kavbojc
# 06.06.2009 ob 10:05
Mileta Kitića vabit, to je to... ;)
MareSLO
# 06.06.2009 ob 10:05
Sej ni sam problem v štadionih, kr sm tud jaz mnenja, da bi se vse dal izpeljat v Ce al pa Mb. Odvisn je tud od menedžerja oz. organizacijske ekipe zvezdnika samega, kr verjetno majo oni zadnjo besedo, kje bo koncert. Če ni dnarja, nam pa tud stožice kot hipodrom trenutno ne pomaga (verjetno sprejme še največ ljudi).
MareSLO
# 06.06.2009 ob 09:59
Super članek/intervju! Tip je dejansko povedal vse o problemih....in sm mnenja da bo tko tud ostalo. Kr pač sponzorstvo pri nas ni to, kar je včasih bilo. Tako propada koncertna scena, tako bo propadla tudi športna scena,.... kr pripravimo se. :/
prim00z
# 06.06.2009 ob 09:54
kar se pa tiče mariborskega stadiona pa se le-temu seveda godi velika krivica, ker je super stadion, fenomenalno akustičen, iz kopra pa si tam v 2 urah, torej mi ne o oddaljenosti pa logističnih težavah - vse se da če se hoče.
prev tako celje.
Ted
# 06.06.2009 ob 09:53
V MB imaš Habakuk, eden redkih hotelo v SLO ki ima 5 zvezdic. Imaš stadion, imaš ostalo infrastrukturo potrebno za večje koncerte. Prav tako je mesto relativno blizu tako južni kot severni meji. Če so Avstrijski 10 let nazaj lahko organizirali koncerta Joe Cockerja in Eros Rammazotija na vaškem stadionu v Radgoni in če hrvati letos pripeljejo Santano v Varaždin (BTW, ti dve mesti verjetno nimata niti hotela z 2 zvezdicama) je potem res vprašanje ali je problem v infrastrukturi ali pogojih ali v čem drugem.

Prostor skratka je, treba ga je izkoristiti. Prepričan sem, da bi po enem uspešnem kocertru v Mariboru (na stadionu) sledilo še veliko koncertov, podobno kot pri tekmah Slovenske reprezentance. Že sam stadion vleče. Prepričan sem, da bi organizatorjem pomagala tudi lokalna skupnost, kolikor bi to bilo mogoče seveda. Zagotovo bi se našli tudi sponzorji.
prim00z
# 06.06.2009 ob 09:51
se strinjam z vsemi.
vsekakor pa če potegnemo črto, mamo v slo kar vredu koncerte in za vsakega nekaj.
mogoče ne zmoremo tisti hip največjih zvezd, če pa res pogledamo za nazaj in za naprej, se nimamo kaj bunit, skupaj z zagrebom, budimpešto, dunajem, grazom, beogradom, trstom, ki so nam dokaj blizu vsi, mamo kar vredu lokacijo&dogodke.
cintaelu
# 06.06.2009 ob 09:31
Ted,
verjetno je to en razlog, drugi pa, da je veliko lažje organiacijsko org.koncer, že zaradi vseh teh zahtev, potem so tu hoteli, ki ga Celje nima, Mb pa tudi ne, vsaj tistega na najvišji ravni in da lahko oddaš tri nadstropja....je lažje vse odpeljati v Lj, ker je vse pri roki, še posebej za res ta velike zvezdnike.

Je resnično žalostno, da se ne najde en sponzor, ki bi pokrival področje...

Tukaj na Slovaškem imamo za to Orange, mobilni operater, ki si z vsemi glavni medijami delijo stroške in vsako leto je tu ogromno koncertov.Imeli smo Pussycate Dolls , E.Iglesiaspred kratkim, prihaja Manson, Depeche Mode, Kravitz je že drugo leto zapored, Simply Red, Santana je bil lani, Alicia Keys pozimi, dogovor je o Mettalici, .....v glavnem, res je vsako poletje nekaj...In če pri tem povem, da se v zimskem času koncerti dogajajo dejansko v hali razstavišča, ki je podobna Tivoliju, poleti pa res na odprtem stadionu, trenutno gradijo še hokej dvorano, ki bo multinamenska, tudi za koncerte, saj jo gradijo za SP v hokeju, torej bo ogromna...

Kar mi je všeč, za vsakega je nekaj...tako da koncerti so vedno polni..In ne org.jih samo v Bratislavi, glavnem mestu, ampak poskrbijo, da ta isti izvajalec koncertira še v mestu na vzhodu, ki je 500 km oddaljen od Bratislave...vse pokrito s strani mobilnega operaterja....

Zato verjamem, da imajo težko delo v Sloveniji..nihče noče dati denarja, mobilni operaterji, največje pijavke pa so itak zgodba zase..Na žalost velja, zakaj bi dal, če lahko še več vzameš.....
ropotula
# 06.06.2009 ob 09:21
Ooo Metallica ponovno v Sloveniji....to bi bilo za prste polizat..ampak tako kot pravijo....sanja svinja o koruzi...
Anunnaki
# 06.06.2009 ob 09:14
Ja sej ,Ljubljana je Slovenija .Drgač pa jebeš neke bende ala Green Day,Erica Claptona ,AC/DC , če pa imaš Mileta Kitića , Lepo Breno , Hađiselimovič Nejca , Beganović Marjetka itd.
Ted
# 06.06.2009 ob 08:55
V Sloveniji imamo 2 solidna stadiona v Celju in v Mariboru. Sploh v Mariboru se da organizirat tudi koncerte večjih zvezd, ambiente je odličen. Izgovor da nimamo stadiona je tako zelo slab. Razen če ne govorimo o koncertih v Sloveniji ampak o koncertih v Ljubljani...
zeks.peter1
# 06.06.2009 ob 08:54
ful žalostno da ne premoremo enga pametnega koncertnega okolja
k bi lahk živel na bendih največjega kova in ponujal maxi zabave ob tem
ni mi jasno kaj delajo ti "naši" na svoji udobnih foteljih je... jim sunac
- hočmo koncerte - a štekate - luzerji - zbudte se!!!!!
- živeli hedonisti- črni Peter
Kazalo