Glasba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 10 glasov Ocenite to novico!
Bruce Springsteen
Bruce Springsteen je v Londonu pel predolgo. Foto: EPA

Dodaj v

Hej, Bruce, predolgo si pel! Adijo, ozvočenje!

Oboževalci so ostali brez zahvale
15. julij 2012 ob 17:39
London - MMC RTV SLO/STA

Pevcu Bruceu Springsteenu so v soboto zvečer tik pred koncem koncerta v Hyde Parku odklopili ozvočenje, saj je za pol ure prekoračil dovoljeni čas za koncert.

Springsteen, ki je znan po svojih dolgih koncertih, je predtem igral več kot tri ure, dovoljeni čas na festivalu Hard Rock Calling v Londonu pa je prekoračil za 30 minut, Koncert bi se namreč moral končati do 22.30.

Proti koncu koncerta se mu je na odru pridružil tudi nekdanji Beatles Paul McCartney in skupaj sta zapela nekaj uspešnic legendarne skupine, ko pa je 62-letnemu Springsteenu in 70-letnemu McCartneyju ravno uspelo odpeti zadnjo pesem, so jima organizatorji odklopili mikrofone. In to še preden se jima je uspelo zahvaliti 65.000-glavi množici, zato sta morala oder zapustiti v tišini.

Steven Van Zandt, kitarist Springsteenove skupine E Street Band, je svoje nezadovoljstvo z dogodkom izrazil na Twitterju, kjer se je vprašal, kdaj je Anglija postala "policijska država", in dodal, da to kljub temu ni uničilo "imenitne noči".

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
rokec
# 26.07.2012 ob 09:04
@pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 21:58


V baru si ti lahko še eno uro PO uradnem zaprtju (po urniku). Torej če se bar zapre ob 00:00, si ti lahko noter do 01:00, zaposleni pa morajo oditi do 01:30!!

@prim00z
# 15.07.2012 ob 23:59


Brez Springsteena sploh ne bi prodali toliko kart:)
rokec
# 26.07.2012 ob 08:52
Kaka gnila država in mesto ej!!!
Če je igral v Hyde Parku je motil koga ali kako??
Naj se malo zamislijo neumni angleži!!!

Bil sem na Dunaju na njegovem koncertu (končno!!) in je bilo res odlično!! Komaj čakam, da grem na naslednji njegov koncert.
demetra
# 19.07.2012 ob 12:06
pikam al kaj si že: ne nabijat, če nisi bil tam in tega sam doživel! Red si zabij tja, kamor sonce redkokdaj posveti. V sistemu takšnem in drugačnem je potrebno uporabiti dobršno mero zdrave pameti in včasih narediti kompromis, pa ne bo nihče siten in nihče nezadovoljen.

Če že ne Bruce, je pa Pavle (McCartney) takšno ime v Angliji (sir in odlikovan z vsemi mogočimi cungeljni), da si tega enostavno ne bi smeli privoščiti. Sploh glede na to, da je Hyde Park z drevesi dokaj dobro izoliran od prvih stanovanjskih naselij, tako da je zvok še najmanjši problem.

Bolj je pomoje problem bližina domovanja Stare Kleštre (Buckingham).
Jersey girl
# 17.07.2012 ob 13:21
pikam_dopust ti res rabiš dopust... in kaj zdaj, če delavci delajo na stadionih, pred tem in po tem, ko bandi odigrajo svoje??? Kje si se našel utrujat s tem svojim redom in urniki in pravili....
shark77
# 16.07.2012 ob 18:50
In a series of angry tweets from Steven Van Zandt, Springsteen's guitarist said: "One of the great gigs ever in my opinion. But seriously, when did England become a police state?
"Is there just too much fun in the world? We would have been off by 11 if we'd done one more. On a Saturday night! Who were we disturbing?"
He added: "The cops got nothing more important to do? How about they go catch some criminals instead of f****** with 80,000 people having a good time?
"I'm sorry but I have to be honest I'm p*****. Like I said, it didn't ruin the great night. But when I'm jamming with McCartney don't bug me!"
"There's no grudges to be held. Just feel bad for our great fans. Hard Rock is cool. Live Nation is cool. It's some City Council stupid rule."
420
# 16.07.2012 ob 09:54
še ozvočenje se ga je naveličalo
pikam_dopust
# 16.07.2012 ob 09:24
@alllove

Točno to!
Hvala, da si na praktičnem primeru (svojem!) ponovno in naravnost "po šolsko" lepo potrdila, da te zanima samo in izključno tvoja rit in tvoje ugodje!

Vsi ostali, ki se s tvojim otročje patetičnim metanjem ob tla ne strinjamo (točno in izključno samo to je bilo bistvo mojega pisanja že od vsega začetka!), smo namreč "zfrustrirani starši razvajene mularije", "penzionisti, ki čez dan nič ne delamo", "hodimo na korncerte samo s pijano mladino",....

Še enkrat hvala in želim ti nadvse produktiven dan (se opravičujem, ker se ne bom več utegnil pogovarjat s tabo)!

PS: Tisti, ki smo koncert že kar nekajkrat doživeli "z druge strani", vemo da praktično ni rock/pop/"pink" koncerta brez pijane mladine (mladine na travi, lepilu, hašišu... - velja tako za Evropo kot tudi za ZDA). Ajde... izjema (pa tudi ne 100%) so mogoče tisti otroški (pop) koncerti, ki se začno ob 16h in se jih udeležijo tudi mame, ker otroci še ne smejo brez spremstva odraslih hodit okoli. Mogoče je ti ne opaziš (mogoče tudi zato, ker si sama pijana, pa tega niti ne smatraš za pijanost), ampak ostali, ki imamo skrb dogodek pripeljat do konca, pa to zelo natančno vidimo, ker se moramo s ukvarjat s posledicami.
ALLOVE
# 16.07.2012 ob 09:07
pa "the Boss" tolče po kitari, je pa to nadvse dobrodošlo in zaželjeno, vsi morajo biti srečni, če ga lahko poslušajo do 2h zjutraj (četudi so stari 80 let in - smola - živijo v okolici, do koder še seže zvočni odmev, pod dvojim oknom se pa ob 2h sprehaja tuleča pijana mladina)

Še enkrat si dokazal, da nimaš pojma o ničemer. Koncert bi se, tudi če mu ne bi odklopili elektrike končal pred polnočjo. Po izkušnjah sodeč 23:00 (glede na to kako dolog je že igral). 80-letni ljudje pridejo na Springsteenov koncert; pijane mladine pa večinoma na njegovem koncertu ni. Seveda tebi to ni jasno, ker še nikoli nisi bil, predvidevam pa tudi, da hodiš samo na koncerte z pijano mladino, katere malo bolj "zreli" ljudje ne prebavljajo. Tako skuliranega in "pisanega" folka , kot ga ima Springsteen ga nima nobeden. Na koncertu pa vidiš dedeke, ki so na koncert pripeljali 10-letne vnuke, starše z najstniki, pare, ..... skratka ljudi od 8-80 let. Tako kot Boss povezuje generacije, jih nobeden ne!
Če pa se kdo pritožuje nad muzko ob 23:00 zvečer.....in to samo 1x na leto ali pa še manj, pa mu ni pomoči. Pritožujejo pa se itak samo zafrustrirani starški katerih razvajeni froci ne morejo spati, pa uni k seveda ne morejo spati, ker se čez dan ne zmatrajo.....upokojenci in takšni kot si ti.
Ti kar lepo hodi na "senior" koncerte, ki se začnejo ob 19:00, bi morali trajati do 21:30, vendar se končajo ob 21:00 ker se pač izvajalcu ni več ljubilo biti na odru. Mi nekateri pa bomo hodili na koncerte, kjer morajo izklopiti zvok, da izvajalca spravijo iz odra.....ker je pač tako predan svojemu delu in oboževalcem!
mmm
# 16.07.2012 ob 09:04
pikam_dopust.... dej ne serji... pejt na njegov koncert pa boš videl, slišal, doživel... ne mi pa tukaj srat z nekimi Fužinami.... haloooo...
pikam_dopust
# 16.07.2012 ob 08:49
Če se bo kdo bolje počutil, pa naj imam skisane možgane...

Seveda nisem pričakoval odobravanja na strani, ki jo pretežko kliknejo taki in drugačni Brucovi fani. Kot sem povedal - tudi mene osebno, kot obiskovalca koncerta, bi motilo, če bi odklopili ozvočenje. Ne bi pa traumiral, se zgražal, tulil kot ranjena žival, se metal ob tla od togote....kot to počne kar nekaj ljudi, ki očitno še niso presegli najstništva (pa četudi datumi kažejo, da bi se to moralo že davno zgoditi).

Moti me tudi dvojna morala, ki jo lahko preberem točno na tej strani (pogosto tudi od povsem istih ljudi): npr. če "v Fužinama" nekdo "bolj glasno" praznuje rojstni dan, je lokal malo dlje odprt, ljudje pa pred lokalom govorijo in kadijo čike, zunaj je pa ura 1h... tu beremo zgražanja na temo "neprilagojenih gastarbajterjev", ki "se poserjejo na normo obnašanja, ki pri nas velja" in "kršijo uredbo o odpiralnih časih". Ko pa "the Boss" tolče po kitari, je pa to nadvse dobrodošlo in zaželjeno, vsi morajo biti srečni, če ga lahko poslušajo do 2h zjutraj (četudi so stari 80 let in - smola - živijo v okolici, do koder še seže zvočni odmev, pod dvojim oknom se pa ob 2h sprehaja tuleča pijana mladina) in delavci so lahko srečni, če začnejo pucati smeti ob 3h ponoči (namesto že ob 24h). Naj bodo srečni, da imajo službo, kaj ne?

Saj vas ne bo motilo, če vas bom kdaj v nadaljevanju tega leta citiral, ko boste "bentili" čez prostovoljna pripravništva, razdeljene (neplačane) delovnike in podobne "naj boste srečni, da lahko delate" izume?

Seveda, kako sem lahko tako neumen?
Vsi na tem svetu morajo na smrt oboževati "the Bossa"!
Komur se ne zdi nič tragičnega, če je koncert trajal "samo" tri ure in pol, ima pa skisane možgane!
pegi
# 16.07.2012 ob 01:23
@ ALLOVE, nisi razumel/a, kaj sem želel povedati. In ravno ta tvoja primerjava je izvrstna. Enim praktično otrokom pri nas so izklopili ozvočenje ob pozni nočni uri in so zasfrustrirani Slovenci, ki zanjo samo šinfat domače pisali, kot da je konec sveta, nezaslišano, nedopustno, "only in Slovenia". Na drugi strani pa ena moderna evropska država izklopi ozvočenje eni največjih glasbenih legend vseh časov; kje so zdaj ti in zakaj zdaj ne pišejo, kaka banana država je Anglija in da se to dogaja samo tam. In zato "meanwhile in Slovenia", ker je to na tem portalu zadnje čase moderno napisati pod vsako novico, ki slavi glasbene dogodke v tujini, kot da je tam vse izvrstno.
Sabinho
# 16.07.2012 ob 00:17
Kot je nekdo zgoraj napisal o gostih v gostilnah....ne moreš vreči iz gostilne gosta, ki je cel večer jedel in pil pri tebi, ti prinesel veliko denarja itd. To se enostavno ne spodobi. Bi rad videl gostilničarja, ki bi to naredil. Prvič, zadnjič in nikoli več. ;)
prim00z
# 15.07.2012 ob 23:59
se povsem strinjam z pikam_dopustom.

če je dovoljeno do 22h, po tej uri žal ne sme bit galame, je.iga...
a boste vi plačali kazen?

...na odru sta mccartney in springsteen... že, že, vendar kazen plača organizator, ki pa stvar verjetno organizira zaradi dobička, ne zaradi dogodka samega po sebi...

malo objektivnosti vseeno ne škodi...

ps: če se gremo evropskost (če sploh kaj takega obstaja, pa vseeno...), bodimo evropski na vseh področjih, ne samo tu in tam, ko evropa vrže denar in ko nam paše...
ema
# 15.07.2012 ob 23:21
njegovi koncerti niso nikol predolgi :) Dunaj je bil fantastičen!!
kleman3
# 15.07.2012 ob 22:59
pikam dopust, a si lahko prosim tiho oz. nehaš blesarije pisat in pejt res raj na dopust da mal spočiješ zadevo ker očitno nekaj ni v redu!
nitro82
# 15.07.2012 ob 22:22
pikam_dopust

Očitno je res kar pravijo statistike: da pri nas ni veliko ljudi, ki bi imeli naslednji dan šiht, tisti, ki ga pa imajo, pa lahko na njem spijo...

bil na koncertu na Dunaju ta teden, koncert se je končal ob 23:40, zaradi mene bi lahko trajal še kako uro...doma sem bil ob 4:30,..budilko za šiht pa sem mel ob 5:35...oddelal celi šiht - pa ne tak kot ti praviš, da lahko spim,...tak ti kar lepo pikaj na dopust ker se ti možgani cvrejo...

in ja The Boss zamuja maksimalno pol ure, kar je v tem biznisu minimalen čas...
brinika
# 15.07.2012 ob 22:19
jao itak da mora bit red....samo ura je bla 22.30 hahaha
Sabinho
# 15.07.2012 ob 22:10
Naslov članka bi moral bit: The Boss - ''Unplugged''. Kje vam je kreativa..... :D
ALLOVE
# 15.07.2012 ob 22:03
Očitno hodiš samo po beznicah, ki se grebejo za vsakega pijančka s ceste.

Saj ne rečem, da se pije še 5 ur po zaprtju.....ampak, da te pa ob uri vržejo ven pa je nesramnost. Tole si lahko privoščiš samo v LJ kjer imaš sao "brezosebne" poslovne odnose; nikakor pa v kakšnih manjših mestih. Kakšno urco po zaprju še komot ostaneš not če nisi bedak; tudi kakšno rundo še dobiš. Ampak po tvojem obnašanju sodeč, pa tebe res vržejo iz vsake gostilne še pred zaprtjem, ker enostavne preveč nabijaš. Red je super; samo ne vojaški red in ure.....malo fleksibilnosti pa res ne škodi nikomur. Tudi tebi ne bi.
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 22:01
Se pa opravičujem, da tebi, vroči Bossovi oboževalki, kradem spanec z nečem, kar se imenuje red. Nimam nič proti bossu in njegovi glasbi, z veseljem ga lahko poslušam 6 ur in več, ampak to zgražanje, da so ga izklopili po pol ure prekoračenem času, ko je odigral dejansko več kot je bilo predvideno (3 ure in 20 minut), je pa tudi pomilovanja vredno...
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 21:58
"Gostinec, ki meče stranke iz gostilne točno ob uri zaprtja, ne bo dolgo preživel. Del njegovega delavnika je pač to, da praktično ne ve kdaj bo končal."

Očitno hodiš samo po beznicah, ki se grebejo za vsakega pijančka s ceste.
Lokali, ki res kaj štejejo, so odprti po urnikih (pa je vseeno, ali je to od 8h do 16, ali od 18h do 6h) in te ob zaprtju (ob 16h v prvem primeru, ali ob 6h v drugem primeru) gladko vržejo na cesto.

Ostalo ne bom komentiral, ker nima smisla (nimaš pojma o tem, kaj vse je treba - tudi z vidika ljudi - da postaviš koncert & sploh festivali so znani po tem, da je na njih manj "bossovega" osebja in več "festivalskega", ki niso z "bossom" sklenili nobenih pogodb...).
ALLOVE
# 15.07.2012 ob 21:50
Pri čemer je Boss sam kriv, da si je nastop odrezal za slabe pol ure, ker je pač zamudil z nastopom...
a si prepričan, da je bila zamuda njegova krivda? Boss je namreč zelo znan po svoji točnosti. Kvečjemu kakšna akademska četr mu udide po njegovi krivdi. Večkrat se na festivalih zgodi, da oder ni pripravljen.

Koncert je bil solidno izveden, tri ure ni malo materiala, folk je bil zadovoljen, kje je torej problem, če so mu zadevo odklopili, ko je prekoračil pol ure čez dogovorjen čas?
Očitno ga še nisi videl v živo in ne ceniš pravega koncerta. Za uro pa pol se meni ne splača peljat npr. na Dunaj na koncert. 3 ure se pri Bossu smatra kot "slab" in "kratek" koncert. Povprečje je tam nekje 3,5 ure / koncert. Sicer pa ga organizatorji niso prvič gostili in bi lahko vedeli, da je znan po svojih maratonskih koncertih in bi lahko planirali 4 ure namesto 3. Amaterji.

To za zaposlene pa je največji bull-shit, ki sem ga kdaj koli slišala. 1. to je festival: zaposleni se tam menjavajo na "šihte", ne glede na to kdo igra; 2. Bossova ekipa je tega že vajena in ve, da bo zadevo pospravila ko bo on pač končal; ker so zato tudi plačani; 3. če si že v tem biznisu, moraš biti pač pripravljen na nenapovedane "nadure". Isto je v gostinstvu. Gostinec, ki meče stranke iz gostilne točno ob uri zaprtja, ne bo dolgo preživel. Del njegovega delavnika je pač to, da praktično ne ve kdaj bo končal.
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 21:30
Naj dodam še to: v razviti Evropi so že davno pogruntali, da je "red" nastal zato, ker to olajša življenje ljudi v skupini. Da si ti ljudje lahko npr. planirajo, kako bodo prišli domov. Da npr. vedo, da če se udeležijo nekega koncerta, ki je npr. planiran med 19:00 in 22:15, da to pomeni, da naslednji dan ne bodo povoženi na šihtu.

Na Balkanu je pa očitno čisto OK, če se tak koncert, ki je bil planiran ob 19:00, v resnici začne ob 22:30 in konča ob 1:30.... Če si le dovolj "velika zvezda".

Očitno je res kar pravijo statistike: da pri nas ni veliko ljudi, ki bi imeli naslednji dan šiht, tisti, ki ga pa imajo, pa lahko na njem spijo...
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 21:21
Vendar, da se pa to zgodi na enem izmed največjih rock festivalov po svetu in to dvema legendama, ki sta navdihnila več milijonov ljudi in več generacij, pa je nedopustno, neodpustljivo in predvsem žalitev za ves njun trud v več-desetletni karieri!

LOL!
Boss je bil na odru 3 ure in 20 minut, preden so ga odklopili, in vi iz tega delate tragedijo, primerljivo z Fukušimo.
Pri čemer je Boss sam kriv, da si je nastop odrezal za slabe pol ure, ker je pač zamudil z nastopom...

Pa dajmo hipotetično obrnit situacijo in si prestavljajmo, da pride Žižek (tisti, ki je sicer zaposlen na FF, samo ga baje tam ni še nihče v živo videl) in se odloči, da bo imel enega od svojih maratonskih govorov. Pride ga poslušat kup oboževalcev, fibrcev,... Vi ste pa tam delavci. In ker ste delavci, boste tam, pa naj vam je "predavanje te zvezde" všeč ali ne. In recimo, da se ta Žižek odloči, da ima danes pa tak velik navdih, da bo govoril do dveh zjutraj (četudi je bilo predvideno, da bo govoril samo do 23h).

Boste še protestirali, če mu bo kdo ob 24h odklopil mikrofon, ker drugače sigurno še ne bi nehal? Ali pa se vam v tem primeru zdi odklop mikrofona pa izredno pameten in nujno potreben ukrep?

Vsaka zadeva ima več plati. Koncert je bil solidno izveden, tri ure ni malo materiala, folk je bil zadovoljen, kje je torej problem, če so mu zadevo odklopili, ko je prekoračil pol ure čez dogovorjen čas? Bi mu morali pustiti žagat do 1h zjutraj? Ste pripravljeni plačat taksije vsem delavcem, ker po npr. 2 uri zjutraj ne bodo imeli več normalnega prevoza do doma?
(BTW Šiht se za take delavce ne konča, ko Boss neha vpit v mikrofon. Ampak najmanj eno uro kasneje).

Vem, banalni primeri.
Ampak bistvo življenja je, da se vsi ukvarjamo samo z banalnimi problemi, ker so ti edini, ki nam znajo polepšati (ali pa neverjetno podrekati) naš vsakdan.
funky
# 15.07.2012 ob 21:20
V nekaterih delih evrope se pač držijo dogovorov kar je za slovence seveda nedojemljivo.
ALLOVE
# 15.07.2012 ob 20:50
@ pegi

žal ne moram povedati resnice brez da bi koga užalila. Resnica pa je taka: pa ne moreš primerjati par mulcev, ki je šele začelo preigravati instrumente in dveh največjih glasbenih legenda zadnjega pol stoletja. Najverjetneje se še starši od teh mulcev sploh rodili niso, ko sta ti dve legendi že lepo in vztrajno gradile kariero.
Res je: to kar se je zgodilo Eskobarsom je bila krivica. Vendar, da se pa to zgodi na enem izmed največjih rock festivalov po svetu in to dvema legendama, ki sta navdihnila več milijonov ljudi in več generacij, pa je nedopustno, neodpustljivo in predvsem žalitev za ves njun trud v več-desetletni karieri!
pegi
# 15.07.2012 ob 19:09
Meanwhile in Slovenia .... Samo zato, da bodo ku*ci, ki znajo samo šinfat našo državo in preko vseh meja poveličevat vse, kar je tuje, vsaj enkrat tiho. Pojdite gledat članek po koncertu mislim da Killersov, ko se je to zgodilo pri nas (ob precej bolj pozni uri) in je bilo seveda milijon komentarjev, kako je to možno samo pri nas, kako smo banana republika ipd.
kleman3
# 15.07.2012 ob 19:03
EMU, luči na koncu prižge Bruce in ne organizator! Vse skupaj je del koncerta. Na vseh koncertih na tej turneji je tako. Lp
@Sammy, Bruce je bil glavni oz. nosilec festivala in bil je seveda zadnji, včeraj.
sammy
# 15.07.2012 ob 18:50
Kakor piše v novici, je šlo za festival in ne za koncert, kar najverjetneje pomeni, da je za njim nastopil še kdo. Če mu drugače ne potegne, mu je pač treba izklopiti ozvočenje.
EMU
# 15.07.2012 ob 18:44
Ha, v četrtek na Dunaju je Bruce tudi prekoračil mejo 23h, ko naj bi se koncert po "predpisih" končal, tako da so organizatorji že kar prižgali štadionsko razsvetljavo. Vendar pa ne Bruce, ne občinstvo ni odreagiralo, tako da je pel še skoraj do polnoči. 3h 41 vse skupaj.
Bilo je super.
JoshauBoy
# 15.07.2012 ob 18:43
ALLOVE, ni blo Grohla včeraj, je bil pa John Fogerty (Creedence Clearwater Revival) - preden je Fogerty odigral svoj del, ga je Springsteen napovedal in se mu pridružil pri Rockin' All Over The World, potem je pa Fogerty bil zraven pri The Promised Land
JoshauBoy
# 15.07.2012 ob 18:36
link - malo čez 10min na videu se vidi, kako Springsteen govori v prazno lol ... saj so ga po tem dogodku še enkrat ga ozvočli, da je rekel adijo :), ampak precej bolj potiho (je vidno čisto na koncu linka)
ALLOVE
# 15.07.2012 ob 18:30
kleman 3 ..... nikomur ki je bil tam, ne gredo iz glave. Nepopisno! Odlična izbira komadov.

@ Joshua Boy...... prav zavidam ti :P pa tudi če sem Bossa letos vidla 2x. Ja, Tom Morello se Bruce-u dostikrat pridruži na odru. A ni bil zdaj na odru tudi Dave Grohl? Ker mislim, da sem eno fotko vidla, da je stal med Springsteenom in McCartney-jem.
JoshauBoy
# 15.07.2012 ob 18:26
Je blo zelo fajn na koncertu :D ... Springsteen je rastural, zaključek z McCartneyjem je bil fenomenalen, odklop elektrike ni motil, čeprav nikol ne veš, če še ne bi kakega komada zraven zaigrali ... tudi Tom Morello je bil gost pri parih komadih ... pri The Ghost of Tom Joad je bil njegov solo totalen odXXX

je bil pa planiran od 19.00-22.15, pa je začel ob 19.25 in ob 22.45 so jih izklopli lol
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 18:26
kjer se je vprašal, kdaj je Anglija postala "policijska država"

Mah, kakšna policijska država!
Samo elektriko so jim odklopili!
Nihče jim ni prepovedal, da bi igrali še naprej.... Samo bolj po tiho.... :D
kleman3
# 15.07.2012 ob 18:26
Allove, našteti biseri mi še dons ne grejo iz glave! teli Angleži ja, ko da nebi vedl koga majo na odru......
pikam_dopust
# 15.07.2012 ob 18:24
Najbolj se namuznem ob novicah, ki opisujejo klasične "kulturne" konflikte: ko trčijo običaji nekoga, katerega celo bistvo temelji na kršenju pravil, ob togo britansko zapetost.

Nič, človek se nasmehne in si misli, da je že prav, da je življenje tako pisano, da se lahko zgodijo tudi taki dogodki, ob katerih novinarji poročajo, ljudje se jezijo (pa gre za res tako banalno zadevo, okoli katere se nima smisla jezit), jaz se pa smehljam.

PS: Itak sem pa mnenja, da je tip to naredil zanalašč, ker ga je zanimalo, koliko časa bodo angleški organizatorji zdržali. In zdržali so ravno prav.... :D
kleman3
# 15.07.2012 ob 18:18
To se Bossu in Sir McCartneyu enostavno ne sme nardit! Sram naj jih bo, jagodke angleške!
ALLOVE
# 15.07.2012 ob 18:18
Da spodijo z odra dve izmed največjih glasbenih legend zadnjih 50 let?! Budale!
Če so slučajno prvič gostili Springsteena?! Mislim, da ne.....in zato bi MORALI vedeti, da Springsteenu ne moreš postaviti policijske ure na odru ker on je pač The Boss in bo igral kokr koli dolgo se mu bo dalo......ponavadi tam od 3,5 ure naprej! Legenda! V Trstu je bil odličen, na Dunaju pa nam podarjal bisere kot so Loose Ends, Darlington County, Rendevouzs in Tougher than the resta. Obakrat 3 ure in 40 min! Eat that England!
brinika
# 15.07.2012 ob 18:02
na odru the boss pa mccartney pa ju odklopijo....22.30...res pozna nočna ura ja....v trstu je končal ob pol enih proč
Kazalo