Nova pesem indijskega raperja Badshaha je postala viralna uspešnica le nekaj minut po objavi na YouTube kanalu Sony Music India. Ob dosegu rekorda je Badshah dejal, da je bila pesem namenjena poslušalkam in poslušalcem po vsem svetu, a da takšnega uspeha kljub temu ni pričakoval.

Absolutni rekord v številu ogledov še vedno drži videospot pesmi Despacito. Foto: Reuters
Absolutni rekord v številu ogledov še vedno drži videospot pesmi Despacito. Foto: Reuters

"Navdušen sem in preplavljen z ljubeznijo, ki sem jo prejel v zadnjih 24 urah," je dejal Badshah, ki je na indijski glasbeni sceni prisoten od leta 2004. Dodal je, da upa, da bo pesem uspela "glasbo ponesti izven meja Indije in da bo svet čutil našo prisotnost."

Ob uspehu se je 33-letni glasbenik zahvalil tudi vsem svojim oboževalcem in napovedal, da prihajajo velike stvari.

Badshah je s svojim uspehom podrl aprila postavljen rekord južnokorejske glasbene skupine BTS. Videospot za pesem Boy with Luv je v 24 urah po objavi zbral 74,6 milijona ogledov. Z drugega na tretje mesto je po indijskem uspehu zdrsnila Taylor Swift z videospotom za skladbo Me! - število ogledov videospota ameriške popzvezdnice se je po prvem dnevu ustavilo pri 65,2 milijona.

Indijska poletna rap uspešnica Paagal se štiri dni po objavi približuje 100 milijonom ogledov. Absolutni rekord v številu ogledov ima še vedno videospot za pesem Despacito, ki je od januarja 2017 nabral že 6,3 milijarde ogledov.