Glasba
Organizatorji so že na začetku letošnjega leta oglaševali, da je Ceca razprodala svoj prvi koncert, 21. marca, zato so organizirali dan pred tem še enega - dodatnega. Foto: MMC RTV SLO
Koncert je organiziralo podjetje AMC Studio. Podatki v registru Ajpesa za leto 2012 (za lansko leto podatki še niso dosegljivi) so pokazali, da je podjetje imelo 848.196 evrov kratkoročnih obveznosti iz poslovanja ali drugače: v zadnjem obravnavanem obdobju je dobaviteljem (torej poslovnim partnerjem) dolgovalo 848.196 evrov. Bilanca stanja pa je za leto 2012 izkazovala izgubo za 556.828 evrov. Foto: MMC RTV SLO
Pogled na prizorišče ob polnoči, ko je Ceca stopila na oder. Foto: MMC RTV SLO
Prodaja kuponov je potekala prek spletnega portala. Vsi, ki si svoje vstopnice niso rezervirali prek omenjene strani, pa so lahko kupili svojo vstopnico (po redni ceni) na dan koncerta. Foto: Spletna stran 1nadan.si
Cenejša vstopnica je imela že na samem prizorišču svoj "davek na dodano vrednost" v obliki t. i. "product placementa", ki so ga bili deležni obiskovalci. Ob prihodu na prizorišče z brezplačno vstopnico, dobljeno prek nagradne igre, je bila prva reakcija varnostnikov, da so te redke, češ da je več tistih obiskovalcev s kuponi. Na samem vhodu v dvorano Kocka je izstopal napis ponudnika kuponov. Ob vstopu v samo dvorano je bilo teh napisov na stenah in na balonih, ki so viseli nad dvorano, še več. Po prizorišču so se sprehajale hostese, ki so na račun izdaje vaših osebnih podatkov ponujale akcijsko ponudbo za enomesečno brezplačno naročnino na enega izmed televizijskih kanalov. Foto: MMC RTV SLO
Ceca se vrača v Slovenijo že junija, ko bo nastopila v Mariboru. Foto: MMC RTV SLO
Čakanje na nastop zvezde večera so si številni krajšali s pijačo. Za 0,33-litrsko pločevinko piva je bilo treba odšteti štiri evre, za najdražjo žgano pijačo pa je bilo treba za 0,03 litra odšteti 4,5 evra. Voda z različnimi okusi je stala tri evre. Foto: Peter Podbevšek
Sunrise Avenue
Na Uradu informacijskega pooblaščenca svetujejo, da ljudje puščajo čim manj osebnih podatkov za potrebe različnih nagradnih iger in kuponov ugodnosti. Foto: Peter Podbevšek

Dodaj v

Koncerti na kupone ali zakaj je Ceca v Sloveniji razprodana

Kako velik je "davek" na brezplačne ali cenejše vstopnice?
25. marec 2014 ob 07:18,
zadnji poseg: 25. marec 2014 ob 09:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Izvajalec, ki vzbuja nostalgijo po časih, ki jih več ni. Nabito polno koncertno prizorišče. Kar dva večera zapored. A polno na račun znižanih cen vstopnic, nagradnih iger in potrošnikovega "razmetavanja" z osebnimi podatki.

V Sloveniji lahko že nekaj časa spremljamo pojav, ko se zmanjšuje tveganje slabe prodaje vstopnic na račun zniževanja cen vstopnic s prodajo cenovno ugodnejših kuponov, zaradi katerega so kupci pripravljeni deliti svoje osebne podatke in se podrediti načrtom organizatorja (ki določa cene vstopnic glede na prodajno obdobje, program nastopov, cene pijač na samem prizorišču ...).

Konkreten primer. Pretekli petek in soboto je na Gospodarskem razstavišču nastopila balkanska zvezdnica Ceca. Organizator koncertov AMC Studio (ki je v preteklosti organiziral koncerte, kot so bili Duran Duran v Križankah, Rock Fest in Balkan Fest na Gospodarskem razstavišču itd.), se je podobno kot v preteklosti tudi tokrat odločil za prodajo vstopnic prek spletnih portalov, ki svojim uporabnikom ponujajo najrazličnejše popuste na izbrane izdelke ali storitve. Tokrat so se odločili za sodelovanje le z enim spletnim portalom s ponudbo "cenovno ugodnih" kuponov.

Dva koncerta, dve priložnosti za "ugodnosti"
Zaradi velikega zanimanja, kot so oglaševali organizatorji, so se odločili za prodajo vstopnic še za dodatni koncert na Gospodarskem razstavišču. "Prodaja kuponov za sobotni koncert se je začela na koncu decembra 2013. Prodaja za petkov koncert pa v februarju 2014. Ker smo vstopnice prodajali ekskluzivno po znižani ceni, so bile vse znižane vstopnice prodane prek portala 1nadan.si," je za MMC povedal direktor Media Lab Holding (1nadan.si) Dino Ivan Tot.

Pet dni pred prvim koncertom je bila velika večina kuponov razprodanih, najcenejše (razprodane kupone) je bilo mogoče kupiti po 7,90 evra za stojišče (redna cena je bila 35 evrov), najdražji so znašali 139,90 evra za t. i. VIP-sedišče za štiri osebe z mizo (redna cena je bila 320 evrov).

Popust na vstopnice se je tako gibal od 50 do 77 odstotkov. Kot je povedal Tot, predloge za popuste pripravijo sami: "Ponudnikom povemo, katera ponudba se nam zdi zanimiva in mislimo, da bo zelo dobra prodaja. Svetovanje izvira iz naših izkušenj. Na trgu smo že štiri leta in vemo, kaj lahko ponudimo s kakšnim popustom."

Ponudnik – torej organizator koncerta – mora ob odločitvi, da bo svoje izdelke ali storitve ponujal na spletnem portalu, plačati provizijo. "Pri storitvah se provizija giblje od 25 do 30 odstotkov. Pri izdelkih je lahko provizija nižja, saj se zgodi, da ima sam izdelek nabavno ceno, pri kateri ne moremo postaviti višjega odstotka - glede na to, da je že popust visok in je zato provizija 20 odstotkov, kaj je v pravilu minimum," je svojo storitev pojasnil za MMC Tot.

Več prodanih kuponov = več uporabnikov
Tovrstni koncerti pa so tudi priložnost, da spletne strani, ki ponujajo popuste, povečajo svojo bazo registriranih uporabnikov. Tot je v pogovoru za MMC zagotovil, da v primerjavi z drugimi izdelki in storitvami, ki jih oglašujejo, številka novih uporabnikov ne izstopa bistveno več.

Z registracijo na tovrstne spletne strani, ki ponujajo ugodnosti, pa posameznik plača "davek" na račun osebnih podatkov, ki jih mora deliti s ponudnikom. "Vsako puščanje osebnih podatkov na spletu, vsaka nova registracija na spletu, vsak nov spletni račun, pomeni delček izgube nadzora nad osebnimi podatki. Pomeni, da smo svoje osebne podatke zaupali še eni družbi, ki mora sicer z njimi ravnati v skladu z zakonom oziroma z določbami, s katerimi smo se sami strinjali ob registraciji (splošni pogoji v zvezi z varstvom osebnih podatkov), vendar pa to v vsakem primeru pomeni, da smo osebne podatke dali še eni družbi," je opozorila državna nadzornica za varstvo osebnih podatkov iz Urada informacijskega pooblaščenca Republike Slovenije Eva Kalan.

Podjetje te podatke pozneje uporablja vsaj za izvajanje neposrednega trženja in najverjetneje tudi za profiliranje. "Profiliranje se morda na prvi pogled ne sliši nič slabega, vendar pa nam po mojem mnenju oži možnost izbire, poleg tega pa lahko vodi celo v cenovno profiliranje, kar pomeni, da bo neki produkt nekomu ponujen po ceni x, meni pa na podlagi mojega profila po ceni x + 1. Profiliranje ima lahko za posameznika torej tudi negativne posledice, vsekakor pa se posameznik vedno sam odloči, katere podatke bo zaupal kateremu podjetju in pod kakšnimi pogoji," je pojasnila Kalanova.

Poudarila je, da je moč na strani posameznika, da preveri ponujene pogoje in se šele na podlagi tega odloči, ali bo svoje podatke zaupal še eni dodatni družbi, ali pa mu na drugi strani njegova zasebnost pomeni več kot ponujene ugodnosti, zaradi česar ponudbe pač ne bo mogel izkoristiti. "V vsakem primeru pa bi svetovala, da posamezniki, če se to le da, na spletu nastopajo anonimno, torej z uporabo e-naslova, ki ga ustvarijo prav za namen spletnih nakupov in uporabe drugih spletnih storitev ter ne izdajajo osebnih podatkov," je še dodala Kalanova.

Koliko uporabniki izkoriščajo popuste pri nakupu vstopnic, je odvisno od koncerta do koncerta, pravi Tot. "Gledano z marketinškega vidika: če merimo na določeno občinstvo, jih absolutno izkoriščajo. Ampak to velja tudi za druge ponudbe. Če damo hudo restavracijo, se bo povečalo število ljudi, ker vsi govorijo o tem. Podobno je s hoteli. Vsaka stvar, ki je dobra, prinese dodatne uporabnike. Koncert morda še bolj, če je označen na samem koncertu z našo blagovno znamko, daje dodatno tržno vrednost," je še pojasnil Tot.

Poleg kuponov za koncert še nagradna igra
A nevarnosti pri puščanju osebnih podatkov niso le pri nakupu kuponov, temveč tudi pri nagradnih igrah. Tri dni pred samim koncertom, ko je na spletnem portalu, ki je ponujal kupone, pisalo, da je bilo za Cecin koncert prodanih že več kot 4.000 vstopnic (mimogrede omenimo, da stran nagradi vsakega 1.000. kupca s praktično nagrado), je organizator na svoji strani na Facebooku in prek izbranih elektronskih naslovov sprožil še nagradno igro za 50 najhitrejših interesentov, ki so morali za dve brezplačni vstopnici poslati čim prej na ponujeni elektronski naslov svoje ime in priimek, naslov in telefonsko številko.

"Kar se tiče 'davka' sodelovanja v določeni nagradni igri - če ne z drugim, plačamo s tem, da bomo v prihodnje obsuti z dodatnimi neželenimi e-sporočili ali SMS-sporočili. Pri sodelovanju v nagradni igri se namreč skoraj brez izjeme strinjamo s tem, da se naši osebni podatki začnejo uporabljati za neposredno trženje. Zavedati se je treba, da smisel, ki stoji za vsako nagradno igro, ni dobrohotnost podjetij, temveč zbiranje osebnih podatkov, za katere danes že vrabci čivkajo, da so postali tržno blago, katerih cena raste iz dneva v dan," je pojasnila Kalanova.

Ob tem svetuje, naj posamezniki na spletu nastopajo anonimno, z uporabo e-naslova, ki ne izdaja osebnih podatkov (npr. imena in priimka). "Tak e-naslov naj bo tudi drugačen, kot je naslov, prek katerega posameznik npr. komunicira s svojo banko ipd. Poleg tega se velja na splošno izogibati vsaki e-pošti, ki prihaja iz domene gmail.com, yahoo.com ali podobno. Resna podjetja namreč uporabljajo lastne domene. Če torej pošiljatelja e-pošte ne poznamo, svetujem, da se taka e-pošta enostavno izbriše brez odpiranja. Je pa seveda odločitev ponovno na strani posameznika," je sklenila Kalanova.

A vendar - v primeru zlorabe je posameznik največkrat prepuščen samemu sebi, saj je bila odločitev za posredovanje osebnih podatkov povsem njegova lastna odločitev.

Klavdija Kopina
Prijavi napako
Komentarji
srecko40
# 25.03.2014 ob 07:44
Če bi mi plačali, ne bi šel na tak koncert.
von Rhein
# 25.03.2014 ob 07:31
Zakaj je Ceca v Sloveniji razprodana (in ostali balkanizem)? Zelo težko vprašanje.
bo7ksar
# 25.03.2014 ob 07:56
Kaj ne bo razprodana, ko pa že 14 dni reklamirate Ceco in to na nacionalnem javnem mediju, ki ga plačujemo vsi prebivalci SLO, tudi tisti ki bi nastopanje Cece v SLO z zakonom prepovedali.
Kermit
# 25.03.2014 ob 07:31
Navadno zavajanje ovc. Razprodaja neomejenega števila vstopnic ni nobena razprodaja, tokrat je bila redna cena 7 evrov in nekaj, ker vstopnice po redni ceni sploh niso bile dostopne. Zrelo za tržno inšpekcijo. Vsak lahko reče, da stane nekaj po redni ceni 100 evrov, ker pa je jasno, da prodal ne bo niti tretjino, "zniža" na 50 evrov, čeprav zadeva ni vredna niti 5 evrov.
buzzerbeater
# 25.03.2014 ob 08:08
na ceco nebi šel, pa če mi podarijo vstopnico.

ona je še nekaj levelov pod podnom in zelo zelo zelo me žalosti, da taki bedniki pri nas, v sloveniji, napolnijo koncert. iz tega vidika me je sram, da sem slovenec.

pa verjetno ni treba poudarjat, koliko kart bi kakšen naš "dober" bend (recimo sidharta, kreslin, mi2,...) prodal v srbiji...niti za hotel ne bi imeli..

"slovenci" gremo zaj naval z minusi, da podprete divo ceco.
Nikec3
# 25.03.2014 ob 08:06
Koncerti na kupone ali zakaj je Ceca v Sloveniji razprodana

Ker Slovenci v povprečju poslušamo zanič glasbo.
subcomandante
# 25.03.2014 ob 08:13
Ceca ali Modrijani, oboje je isto s..... v drugačni embalaži. Kaže pa na duhovno, kulturno raven množic na prostoru nekdanje skupne države. Včasih so take viže poslušala starejša in pa populacija iz pretežno ruralnih okolij, danes pa ob teh zvokih poskakujejo študentje. Žalostno.
Modrijan6
# 25.03.2014 ob 07:59
Zakaj je Ceca v Sloveniji razprodana......, preprost odgovor - ne pozabimo, da v Sloveniji živi ogromno prisiljencev, tudi mnogi naši ljudje so jugonostalgiki....., zato me sploh ne preseneča, da se koncerti ex jugoslovanskih pevcev dobro prodajajo in gredo za med - razprodan je vedno tudi Bajaga, Čolić, zagotovo bo razprodana tudi Lepa Brena, ki v Ljubljani koncertira 12. aprila. Apropo - zato pa ni zanimanja za tuje zvezde - v mislih imam Madonno, pa pokojnega Michaela Jacksona, njuna koncerta sta bila pred leti odpovedana iz preprostega razloga, ker zanimanja za njun koncert ni bilo, oziroma je bilo prodano premalo vstopnic.
zemljemerec
# 25.03.2014 ob 08:24
Mi smo generacija ki smo želeli proč od balkanske glasbe. Nam je bila blizu germanska kultura. Danes pa vidimo, da sicer imamo svojo državo izgubili pa smo jezik in kulturo saj nam mediji spreminjajo Slovenijo v bosansko srbsko ameriško kolonijo priseljencev.
Me zanima koliko plačujejo tujci v slovensko blagajno ? ali prihajajo samo po denar.
mc007
# 25.03.2014 ob 07:28
Kamorkoli se obrneš ali narediš, same goljufije. Ljudje bodo zagrabli cenejše vstopnice, po drugi strani te pa zaradi osebnih podatkov nadlegujejo....
Modrijan6
# 25.03.2014 ob 08:01
Pa še to......., vzrok zato je naša mentaliteta, naše razmišljanje....., vse je v naših glavah....
Kapitan Kljuka
# 25.03.2014 ob 09:19
Vrhunec kulturnega udejstvovanja za nekatere. Sveta pomagavka!
kaj_kaj?
# 25.03.2014 ob 08:11
Ceca je po kvaliteti glasbe na nivoju najboljšega slovenskega glasbenika 21. stoletja Jasmina Stavrosa. Nekateri sicer trdijo, da je boljša izvajalka kot John Bon Jovi, a se s tem ne bi strinjal. Je pa res, da bi v nemških filmih lahko zamenjala znano gledališko igralko Gino Wild, ki je že v letih in tudi malce dementna. Vsekakor pa mislim, da je napočil čas za kolaboracijo Cece z manj znanimi balkanskimi glasbeniki kot so Rade Šerbedžija, Srdja Todorović in Zvonimir Boban. Kakšna naveza Ceca-Peđa Mijatović bi se lahko izkazala za koristno. Posebej v sistemu 3-5-2.
heavyd
# 25.03.2014 ob 09:50
Ceco je treba v Sloveniji prepovedat.
Baltzar87
# 25.03.2014 ob 08:48
Moram pohvalit članek. Mi je kar dal malo mislit. Sicer pa če tako pogledaš so naši podatki res že vsepovsod in tudi na mobilne telefone te kličejo iz vseh možnih podjetji, kjer ti ponujajo brezplačne preglede in izvajajo ankete, tako da smo po moje bitko z zasebnostjo na nek način že zdavnaj izgubili...
T-bag
# 25.03.2014 ob 11:06
Nimam nič proti priseljencem v sloveniji, in nič proti temu da so naredili koncert namenjen njim.Če pač nekdo lahko zasluži s prirejanjem takih koncertov, zakaj pa ne.

Me pa boli srce, ko mladi slovenci in slovenke poslušajo tako glasbo in fejkajo južnjaški naglas itd...
kaj_kaj?
# 25.03.2014 ob 08:19
Kot člana komornega pevskega zbora me zanima tudi kaj druga kot je ročni fuzbal, zato sem se lani poleti, mislim, da je bilo to julija, odločil, da se udeležim koncerta Cece. Ker sem drugače ljubitelj jazz glasbe sem glede koncerta bil skeptičen, a se je moj strah izkazal za pretiranega. Ceca je na koncertu dokazala, da bi lahko brez težav nastopala kot back vokalistka Tinkare Kovać.
Master s puppet
# 25.03.2014 ob 07:47
Dober članek!
B in .
# 25.03.2014 ob 08:59
Ceca ali Modrijani, oboje je isto s..... v drugačni embalaži. Kaže pa na duhovno, kulturno raven množic na prostoru nekdanje skupne države. Včasih so take viže poslušala starejša in pa populacija iz pretežno ruralnih okolij, danes pa ob teh zvokih poskakujejo študentje. Žalostno.

Dober in realen komentar.
To je zaplankanost ... mase in ko bodoči intelektualni cvet konzumira iztrebke, lahko postaneš zaskrbljen.

Ta nekvalitetna muzika je imela vedno poslušalce. Ampak v kakšni "zabiti", zakajenem kafiču s starimi pijanci brez zob, ki "pjevulko" šlatajo po riti prek poceni minice.
xes
# 25.03.2014 ob 10:28
Spoštovani RTV. Prosim, da mi pojasnite katero pravilo sem prekršil s tem, ko sem napisal, da je po koncertu v dvorani prišlo do pretepa. Nikogar nisem žalil, nikjer ni bilo sovražnega govora, zanimalo me je samo, če je kje na internetu posnetek incidenta (verjetno bi ga radi videli tudi policisti). Hvala.
melanholik
# 25.03.2014 ob 10:24
Ma nekateri res pretiravajo ali pa ne vedo.
Tudi leta 1980-90 se je v Sloveniji po večini poslušala eks-YU glasba. Crvena Jabuka, Plavi Orkestar, Bajaga, Merlin, Ekatarina Velika in še in še...

No, no, bodimo korektni. To so bile vse spodobne zasedbe, ki so izvajale muziko na določenem nivoju (no, Crvena Jabuka mogoče malo manj, ampak nekaj stopenj nad Ceco).
O Ceci in podobnih pa ... res, raje ne bi.
zamudnik
# 25.03.2014 ob 09:49
Poglejte, kdo vse koncertira na drugi strani naših meja. Mi pa kot v votlini, kjer so edini stik s svetom stare Jugotonove kasete.
kar_nekdo
# 25.03.2014 ob 09:40
Fuj in fej...
Me ne gane za mikrometer niti kot ženska niti kot pjevaljka... Raje poslušam, kako lonci letijo po stopnicah, kot njeno jamranje...
Ampak, kot smo že večkrat ugotovili, je glasbeni okus Slovencev na dnu... No, če bi bili na morju in v času plime, bi bil celo pod morsko gladino.
Kot bi rekel "moj dobar drug" Metalika: Sad but true...
Nikec3
# 25.03.2014 ob 09:12
Potrebno je živet z nekimi načeli. Če bi imel na izbiro koncert Cece ali pa eno ldvico manj, bi bila odločitev težka.
seene
# 25.03.2014 ob 11:07
Pa če mi plačaš ne grem! :-))
fah-q
# 25.03.2014 ob 10:21
Glede na to, da taka glasba razproda tolko kart pri nas mi daje občutek, da sem padel z lune. V Sloveniji imamo na primer Mlakarja. On ne proda niti par% Cece, pa je klasa zase v svetovnem merilu. Ampak ej, Ceca je pač le lokalna Lady Gaga. Torej je problem univerzalen, ne le lokalen...
zamudnik
# 25.03.2014 ob 09:45
Se opravičujem, če česa ne razumem, ampak še zdaj ne vem, kakšne ugodnosti bi imel, če bi kupil tak kuponček? To, da bi lahko Ceco poslušal za osem evrov, ne pa za trideset?
Ma ne bi, hvala.

Dajte mi tak kuponček za Jovanottija. Tapravega, ne kakega Jovana iz Priotija.
B in .
# 25.03.2014 ob 09:19
Hej Rikimartine, brate shvati me, dobičeš batine ...

...kmalu u Stožcah ..
pikapolonica70
# 25.03.2014 ob 08:55
Pa kaka nostalgija po časih, ki jih več ni - Cece takrat spoloh še eni bilo na estradi, takrat so bili Martin Krpan, Lačni Franc, Agropop, Videosex, Randvu, Don Žuan, ...Srebrna krila,....
Sicer se pa ve kdo hodi na koncerte Cece inp, meni in večini avtohtonega prebivalstva so ljubši ansambli s harmoniko!!!
Ohio
# 25.03.2014 ob 11:14
jurica, tvoj komentar ne seže niti k od kvlitete. Pa še nauči se napisati pravilno slovenske besede (ni glaZba ampak je glaSba!!!!). Potem pa piši, kaj je vse v Sloveniji zanič. In pri "Ljudje pa to opazijo in poslušajo tisto kar je kvalitetno narejeno" sem se pa tako nasmejal, da glava boli. Ubogi moj trebuh. Rajo pa res zanima, kaj je kvaliteta in kaj ni.
Mi je pa všeč tvoj zadnji stavek. Tukaj je problem. V Sloveniji velja rek malo denarja malo muzike. Pri nas se premalo denarja obrača v glasbi. Žal je tako. Samo malo bolj poglej kakšno je stanje na naši sceni. Ni kriv Resnik, Lendero in ostali, da imajo slabo produkcijo. Resnik je v redu, problem je drugje. Pa veš kje?

Problem je tudi v tem, da se zdi ala Ceca, Stavros, Zečič, Borno, Danijela, Lepa Brena itd. nekaterim pametnjakovičem to iber huda kvliteta (samo še rdeča preproga manjka), v resnici pa so zelo daleč od tega. Zanič, sranje, drek je njihov cigu-migu. Samo še balkan, njihovi izseljenci in mi še norimo za tem sranjem.
Crveni
# 25.03.2014 ob 11:17
Vsak ima svoj okus!

Se ne strinjam. Nekateri ga nimajo.
heavyd
# 25.03.2014 ob 09:52
Super, da so podatki ..tistim, ki grejo na tak koncert je potrebno računat dvojni davek v Sloveniji (na nepremičnine, na zaslužek, na vse..)
laky82
# 25.03.2014 ob 10:36
žalostna zgodba o slovenski glasbi in Nerazgledanosti oziroma primitivnosti poslušalcev je to!
vsi balkan glasbeniki v slo dobro služijo, posebej tisti odpisani hrvaški, ki jih doma nišče ne mara.
Pa ni kriv narod, veliko so k temu pripomogle nekatere radijske postaje, ki so katastrofalno nerazgledane in podpirajo to norost , stem pa grenko zapostavljajo slo glasbo
xes
# 25.03.2014 ob 09:48
v zadnjem obravnavanem obdobju je dobaviteljem (torej poslovnim partnerjem) dolgovalo 848.196 evrov. Bilanca stanja pa je za leto 2012 izkazovala izgubo za 556.828

... no, to je pa sam pri nas mozno....
petrainpika
# 25.03.2014 ob 12:18
Slovenska glasba, da je zanič? Lepo prosim! Usmerite svoj pogled še v kakšnega drugega slovenskega izvajalca, ne samo v tistega, ki vam gre na živce. Jesus. -.-
Črnibog
# 25.03.2014 ob 10:52
V vsaki zvrsti glasbe se da najti kaki dober komad, verjamem da tudi balkanski turbo lahko ponudi kakega, čeprav mi je melos in tuljenje v tej glasbi totalno mimo in je ne morem ravno poslušat, seveda gre za stvar okusa, a generalno gledano je to glasba namenjena poneumljanju raje (predvsem "besedila" kažejo na to), ki je že tako ali tako podpovprečna v uporabi svoje miselne kapacitete.
V glavnem, vsakemu svoje..
kaj_kaj?
# 25.03.2014 ob 10:09
Kakor bi rekli v Nemčiji: Nein, nein, nein!
zarman
# 25.03.2014 ob 12:54
Ceca, kaj to je glasba ali sexshow? Na to vprašanje naj si odgovorijo tisti, ki obiščejo omenjeni koncert!
pixelbitch
# 25.03.2014 ob 11:23
Kdo to posluša? Groza.
Cervantes
# 25.03.2014 ob 10:13
Kar mejte svoje Cece in Modrijane, Rakete in mehiške soap opere. Privoščim vsem.
In v tem ne vidim nič spornega.
tim sein
# 25.03.2014 ob 09:32
Evidentno je, da komentatorji (večina) sploh ne dojamete o čem piše v članku. Ovce deluxe.
ucenec
# 25.03.2014 ob 08:25
A je to protizakonito?
barezi
# 26.03.2014 ob 04:07
Ceca je poceni ovenela starleta, ki je omožila vojnega zločinca. Jaz ji ne bi izdal vize za vstop v Slovenijo pod nobenim pogojem.
MIRNČAN
# 25.03.2014 ob 12:41
Ti_ne s tem da so Modrijani iz Slovenije in nimajo mafijce za financiranje. Tale levičarska ljubezen do južna muske presega vse meje dobrega okusa. Na balkanu je nekaj izjemnih glasbeniko, Ceca pa je katastrofa da razproda pri nas.
ti-ne
# 25.03.2014 ob 12:16
T-bag

# 25.03.2014 ob 11:09

Naša kultura je polka in valček pa če ti je všeč ali ne.
-------------.................-----------......

Zgodovinska zmota!
Polka je češki ples, a valček je nemški ples.
izo
# 25.03.2014 ob 11:34
Kako lahko Modirjane primerjate s tem?

in v čem je razlika? pač namesto silikonov so si omislili trogarje, ker pač to pali pri nas, malo v stilu axla skakat po po odru na domače viže. res glasbeni presežek..
jerry26
# 25.03.2014 ob 10:07
Ne razumem, teh veleumnih komentarjev.., tudi meni ceca ne paše, pa zato še ne pomeni da bom pljuvala po njej... vsak naj posluša kar mu paše! kar se pa tiče dajanja raznih podatkov ima pa vsak možnost izbire!
bakasliskovic
# 25.03.2014 ob 18:10
samo trije na svetu me spravijo s kavča....Maidni, Max Cavalera in Metallica...tole sr. od muzke si pa še komentarja ne zasluži
Modrijan6
# 25.03.2014 ob 14:03
@Mirnčan

Kot veš te imam v čislih in te spoštujem, rad pohvalim tvoje komentarje. Toda danes pa te ne razumem popolnoma - razloži mi zakaj mešaš glasbo s politiko......., jaz, ki sem izjemno a političen težko sprejemam desjtvo, da imata politika in glasba, kaj dosti skupnega, ali pač?
STRIKE
# 25.03.2014 ob 09:55
In ne strinjam se da Ceco poslušajo samo priseljenci ali njihovi potomci, ampak ogromno slovencev!

Ogromno ljudi posluša tudi govejo glasbo! Katera je boljša? Stvar okusa!

Ogromno ljudi posluša tudi angleško ali ameriško glasbo!
Nove note
link
Imset: Med slovenskimi glasbeniki ne čutimo rivalstva
17
14. november 2018 ob 09:38 Zasedba Imset, ki je pred kratkim izdala glasbeni prvenec z naslovom Persona, pravi, da z njimi na slovensko glasbeno sceno, ki je že potrebna prevetritve, prihaja nova, bolj mladostna energija.
Več novic ...
Kazalo