Glasba

Poudarki

  • Miroslav Akrapović o najboljših leta 2010
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 29 glasov Ocenite to novico!
Kino Šiška je letos postregla s celo vrsto lepih glasbenih presenečenj: Florence and The Machine, White Lies, New Young Pony Club, Caribou, Yan Tiersen, Tricky, če izpostavimo le nekatere. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Akrapović s Hladnim pivom
Akrapovića je v letošnjem letu najbolj navdušila britanska skupina 65daysofstatic. Foto: Osebni Arhiv Miroslava Akrapovića
Med pregledi leta se v vrh nenehno postavlja album High Violet ameriške skupine The national. Nam najbližje so bili novembra v Zagrebu. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Tahita Bulmner - novodobna rock boginja na čelu New Young Pony Club, ki so v Kino Šiška gostovali junija. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Akrapović bo skušal leta 2012 okrepiti mariborsko koncertno sceno. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Dodaj v

Tisti, ki hodi po tanki liniji med popom in alternativo

MMC-jev intervju z glasbenim recenzentom Miroslavom Akrapovićem
29. december 2010 ob 10:26
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Popularna glasba je politično sporna? Kje v Evropi je še tako?" se sprašuje glasbeni recenzent Miroslav Akrapović, ko beseda nanese na pomanjkanje urbanih glasbenih oddaj na televiziji.

Za leto 2011 se vseeno napovedujejo lepši časi - vračajo se namreč Videospotnice, Aritmija in Brane Rončel, ki bodo potešili urbanejšo ciljno publiko.

Za volanom Aritmije bo tudi Akrapović, ki ima v teh dneh dela čez glavo: je svetovalec za neklasično glasbo Maribor: Evropska prestolnica kulture 2012, glasbeni recenzent za številne revije in priloge, pa tudi dežurni MMC-jev glasbeni kritik.

Akrapovića smo ob koncu leta povprašali po njegovem izboru najboljših in najvidnejših v glasbi 2010.



Kritiki si niso enotni, kateri je bil album leta. Med najpogosteje omenjenimi sta High Violet (The National) in The Suburbs (Arcade Fire). S čim sta obe, sicer že uveljavljeni skupini, tokrat tako zadeli v črno? Kateri so bili po tvojem izboru najboljši albumi letošnjega leta?
Popolnoma se strinjam s tabo! Obe skupini sta s svojimi letošnjimi albumi "zadeli v črno" - Arcade Fire so le potrdili status rockovske "lige prvakov" (če parafraziram istoimensko nogometno); The National pa so z albumom High Violet stopili na točko, ko jih kritiki z razlogom primerjamo s skupino R.E.M.. Seveda, v popolnoma različnem vsebinskem kontekstu, toda z istim globalnim nabojem prodora in uspeha. In to bi lahko bil tudi moj izbor najboljših diskografskih del v letu 2010, če ne bi dobil v roke albuma We Are Exploding Anyway sheffieldske skupine 65daysofstatic. To je moj album leta in to je tudi moja skupina leta! Ko postindustrijska rocksimfonija stopi v 21. stoletje in, k sreči, ne sliši na ime Muse!!!

Kaj pa novinci? Na katere je vredno biti pozoren, katere bi izpostavil?
Zagotovo na supersonični ženski kvartet Warpaint; tehno hard core duet Sleigh Bells, izjemno kantavtorko Zolo Jesus, ki bi jo za duet lahko le prosila tako Beck in tudi na Nick Cav, če bi želela ustvarjalno injekcijo; in neverjetna vokalno-inštrumentalna skupina Surfer Blood iz floridskega kopališča West Palm Beach, ki po moje proizvaja pri ameriških resnih glasbenih privržencih enake občutke, kot so jih pri nas nekoč proizvajali VIS Idoli.

Letos je bila koncertna suša pri nas končno malce prekinjena. Kateri koncert bi izpostavil kot koncert leta?
New Young Pony Club, Kino Šiška. Lahko bi (na)pisal cel esej o tej skupini in tem koncertu … Dekleta so rekla, da ob prvi priložnosti pridejo nazaj. Ne vem, kako promotorjem koncertov in mobilnim producentom glasb "brez razloga" ni jasno, da morajo oni zagrabiti ali biti pobudniki takšne "priložnosti", ki nam jo je omenila pevka skupine Tahita Bulmer.

Veliko je bilo letos govora o popfenomenih tipa Justin Bieber, Kesha, Lady GaGa ipd. Če pogledaš te primere, kakšen se ti zdi, da je danes recept za uspeh?
Recept je vedno isti. Ko pride do krize, takšne ali drugačne, v glasbeni industriji zmagujejo najbolj drzni, kontroverzni in intelektualno podkovani – danes je to zagotovo Lady GaGa! Glede na to, da jo vseskozi spremlja ta neumna primerjava z Madonno, pa sem prepričan, da je Lady GaGa prav zaradi svoje razgledanosti, ozaveščenosti in inteligence v boljšem položaju kot Madonna ob svojem začetnem svetovnem uspehu. Največja zasluga pa gre zagotovo internetu. In ne vem, zakaj se vsi resni glasbeni kroniki in analitiki ukvarjajo s popolnoma nepomembnimi izvajalci, ko gre za t. i. glasbeno revolucijo prek spleta!? Največja zmagovalka spletne glasbene promocije, seveda kot relativno glasbena novinka, je Lady GaGa.

Pred časom sva govorila o stanju glasbe na Slovenskem. Se je v zadnjem letu s Kino Šiško (pogojno še Indie večeri v Ortu) morda vseeno kaj premaknilo naprej?
To sploh ni vprašanje! Lahko samo preštejete število koncertov, ki so jih producirali sami ali so odstopili prostor drugim promotorjem ter imena nastopajočih. Že dolgo Ljubljana in Slovenija ni bila konkurenčna drugim evropskim metropolam. In takšen ritem je treba ohraniti. Kajti v Kino Šiška ni šlo za produkcijsko in finančno zahtevne koncerte; toda glede skoraj več kot petletne koncertne suše, vsaj kar se tiče tovrstne sodobne indie produkcije, smo videli, da publika je. In publika ve približno enako ali celo več kot mi, ki se profesionalno analitično in kritiško ukvarjamo z njo. In povsod na svetu ima publika prav!

Kot svetovalec za neklasično glasbo EPK 2012 Maribor – Maribor evropska prestolnica kulture 2012 – nam lahko izdaš, koga si boš prizadeval pripeljati na Štajersko?
Laurie Anderson
! V okviru njene koncertne promocije zadnjega albuma Homeland. Kar bi seveda pomenilo, glede pomembnosti mariborskega leta evropske kulturne prestolnice, tudi obisk njenega soproga Louja Reeda. In seveda, producenta njene zadnje plošče, Kierena Hebdena ali večini bolj znanega kot Four Tet. Z enim udarcem, tri muhe!

Mnogi se razburjajo, da slovenskim bralcem vsiljuješ svoj tip glasbe (tj. alternativa) in da zanemarjaš cel kup glasbene produkcije. Kako bi jim odgovoril?
Odgovor naj si preberejo iz naslednjega stavka, ki mi ga že vrsto let postrežejo moji glasbeno-novinarski kolegi, ki resnično pišejo o alternativni, underground glasbi: "Miroslav, ti obravnavaš le popglasbo!".

RTV SLO v zadnjih letih nima nobene prave glasbene oddaje. Drugo leto se vrača Aritmija, Rončel ... Kako je prišlo do tega, da gre krivulja končno spet navzgor in ali misliš, da si RTV SLO spet lahko pridobi ugled pri dotični ciljni publiki?
To ni vprašanje zame. To je vprašanje za sociologe in zgodovinarje. In bi se moralo pravzaprav glasiti: "Zakaj sploh ni bilo na RTV Sloveniji oddaj za popularno glasbo?" Popularna glasba je politično sporna? Ne poznam države v EU-ju, ki bi morala odgovarjati na takšno vprašanje!

Kaja Sajovic
Prijavi napako
Komentarji
TakoJeTakoBo
# 04.01.2011 ob 17:30
Banban@-Ne vem, če je vse tako preprosto kot si napisal. Mimogrede, imam High Violet od The National, pa mi preprosto ne "potegne". Komadi so bolj ali manj vsi narejeni po istem kopitu, kakšne posebne inovativnosti pa tudi nisem zaznal (čeprav je plata kot celota ocenjena odlično).
Glede Arcade Fire;slišal sem par komadov, je pa res, da si jih več kot parkrat nisem zavrtel, tako da jih ne morem ocenjevat...Si pa bom v prihodnosti poslušal tudi kaj njihovega.
Ne bi se spuščal v to, kaj je dobra glasba, ker so to za nekatere Atomik Harmonik, za druge Doorsi, za tretje Ray Charles...Niti me ne skrbi, da je v te glasbi pop, kar je navsezadnje tudi prav, naj ljudje dobijo pop še s te "fronte" in ne samo iz skladb raznih novodobnih kvazi zvezdnic/zvezdnikov, ki za velike vsote prodajajo povprečno glasbo.
Se pa na žalost to dogaja tudi na alternativni rock sceni. Povprečno kvalitetno glasbo (verjetno obstaja nekaj bendov, ki bi jih bilo vredno izključit iz oznake "povprečno kvalitetni") se prodaja v enormnih količinah, to pa je posledica predvsem medijev, ki to glasbo lansirajom množici kot nekaj novega, še neslišanega...Lep primer za to je ta portal. Praktično vsak teden se pojavi novica, ki na tak ali drugačen način govori o indie/alter. rock glasbi. S tem ne bi bilo nič narobe (vsaka čast za ažurnost), če se ne bi na ta račun zapostavljalo drugih zvrsti (od funka, jazza, soula), kjer mrgoli kvalitetnih izvajalcev.

V bistvu tudi razlika med "pofl popom" in "dobro godbo" ni nujno ta, ki si jo sam izpostavil. V popu se gre za aranžmaje in dobre komade skoraj po pravilu ustvarjajo producenti (seveda jih snemajo glasbeniki), ki vedo, kaj trg hoče in se poskušajo približati podobi glasbenega trga v prihodnosti, kar skladbo naredi praktično zimzeleno.
Npr. Lady Gaga se je od vseh verjetno najbolje znašla v popu 21. stoletja (pa če jo še tako kritiziramo). Z najbolj preprostim zaporedjem akordov je prišla do milijonov oboževalcev, ker je njena ekipa vedela, kaj trg hoče. Torej problem ni v njej, ampak v nas poslušalcih, ki do glasbe ne znamo biti dovolj kritični. Če jo bo čez 2 leti še kdo poslušal, ne vem, ampak če bo še naprej izkoriščala nekritičen pogled ljudi na glasbo, potem je lahko na vrhu še naslednjih 30 let...
Banban
# 02.01.2011 ob 10:45
TakoJeTakoBo, morda pa bi si lahko zdownloadal, če že ne kupil, kak album omenjenih arcade fire al pa The national, in ga POSLUŠAL. brez videa. morda bi se lahko odpelal na koncert u zagreb al pa na dunaj na Interpol, in bi SLIŠAL kaj je dobra glasba in dober band. ja, dišijo na popmuzik, ampak tudi Straussova modra donava je bla čisti pop.

razlika med pofl popom in dobro godbo je ta, da čez 5 al pa 15 let lahko še vedno poslušaš dober album. a lahko kdo dans posluša 2unlimited in DJ Bobota? in če takrat ko so s tem posiljevali vsi komercialni radiji nisi dojel da je to kozlarija, si se jezil na bedake ki so poveličevali alice in chains soundgarden Faith no more ki so . . uganili ste, dišali po popu. pop princeske lady gaga nebo noben povohal že čez 2 leti, aligator je pa še zmer feomenalna plata.
TakoJeTakoBo
# 30.12.2010 ob 15:26
botox45:mogoče sem se narobe izrazil, verjetno bi bilo primerno trendovski. Vse skupaj temelji na neki indie, alter podobi, kjer so le redka odstopanja. Ni neke neodvisnosti in dejansko alternativnega pristopa (ker to, kar se danes prodaja pod "alter", je zame den večjih nategov 21. stoletja:D), ampak zadeva temelji na že uveljavljenih smernicah.
Mogoče je krivo tudi to, da nikoli nisem maral glasbe, ki bi temeljila na minimalističnih aranžmajih in na osnovnem glasbenem znanju izvajalcev in zato po krivem obsojam vse, kar se mi ne zdi dovolj....dobro:D
Botox45
# 30.12.2010 ob 14:59
takojetakobo: ne vem, kje na svetu si ti dobil občutek, da se karkoli pri zgoraj omenjenih bandih daje na videz, saj med njimi skoraj ni nekoga, ki bi ga družba po nekih splošnih merilih lahko označila za lepega.
TakoJeTakoBo
# 30.12.2010 ob 13:39
seržinho-to, da nekdo ni virtuoz, me niti malo ne moti. Moti me, da se da prevelik poudarek zunanjemu izgledu in je glasba skoraj sekundarnega pomena.
Zelo podoben pojav tistemu izpred parih desetletji, ko so razni "glam rockerji" igrali več ali manj zaradi stvari, ki z glasbo nimajo neposredne veze (alkohol, droge, seks...)
In to me moti - izkoriščanje glasbe v neke z njo nepovezane namene. Saj obstaja kup dobrih bendov, ampak če frontman ni ravno biser lepote, obstaja velika možnost, da bodo prezrti, kljub njihovim glasbenim kvalitetam.
seržinho
# 30.12.2010 ob 12:01
Zakaj vsi zaplankanci ob besedi, da nekdo pač ni virtuoz pomislijo na slabo glasbo? Stereotip tisočletja.
robinson crusoe
# 30.12.2010 ob 09:55
vsi, ki tako radi uporabljate izraze "urbana glasbena oddaja", "urbana scena ..." se malo vprašajte, kaj s tem poveste.

pri nas se najbolj razburljiva muzika dogaja na obrobju. vsaj večinoma. sama "urbana" središča razen izjem že dolgo niso postregla s čim resnično dobrim.

z akrapovićem pa ne bi zgubljal besed.
pojoča_travica
# 30.12.2010 ob 06:05
Labda se strinjam s tabo:
MTV v takšnem formatu - v večernih urah, recimo - pojebe vse po spisku! Tudi teze Akrapovića.
Z mamo pa ne gledava Kopitarja, včasih si sejo parlamenta naštimava.
TakoJeTakoBo
# 30.12.2010 ob 01:23
Zakaj vsi zaplankanci ob besedi "virtuoz" pomislite na kitarista brez filinga? Stereotip stoletja:D
seržinho
# 29.12.2010 ob 23:34
Sem gledal aritmijo in jo bom. Tvoja mama pa lahko gleda Kopitarja s tabo. Kar pa se tiče virtuoznosti pa ni nič hujšega kot virtuoz ki drka in muči kitaro. Mimogrede: na aritmiji so poročali o jazz festivalu cerkno pa tudi o metal koncertih tako da ni bilo vse samo strogo indie.
srsek
# 29.12.2010 ob 23:01
Kaj pa je narobe z Muse..?
TakoJeTakoBo
# 29.12.2010 ob 22:46
To forsiranje "alternative" mi gre že malce na živce. Dejansko je večina bendov, naštetih skozi članek in komentarje, neka mešanica zunanjega videza in povprečne glasbe. Raje lep dečko s slabim znanjem kitare kot obratno... Resnici na ljubo to niso vrhunski glasbeniki (vsaj v večini primerov) kot npr. jazz-erji, ampak so bolj na pop ravni (ki jo vsi tako radi pljuvamo) (+to, da za pop izvajalce snemajo predvsem akademsko izobraženi glasbeniki)
Ni moja poanta, da mora bit glasbenik popoln virtuoz, bi bilo pa vseeno lepo videt kakšnega malo manj "luštnega" fantiča, ki bi za razliko od ostalih obvladal svoj inštrument.

PS:Še vedno imam v glavi kitarista skupine The Last Shadow Puppets in njegov solo, ki mi je dal vedet, da kljub temu, da nisem kitarist, še imam šanse..tudi v svetovnem merilu:D
labda
# 29.12.2010 ob 22:33
Akrapoviću kapo dol.

@pojoca_travica: to kar si dejala pa je ena "blesava" resnica, ki je slovenska scena ne zna videti.

MTV v takšnem formatu - v večernih urah, recimo - pojebe vse po spisku! Tudi teze Akrapovića.
Bluesy
# 29.12.2010 ob 19:23
pojoča travica, jst bi z veseljem rad pogledal aritmijo če bodo v njih Melodrom, We Can't Sleep At Night, ipd domači kvalitetni bendi. Bo prava osvežitev napram Čukom, Atomik Harmonik in Tanji Žagar, Borisu Kopitarju in takim ki so v zadnjih letih prevladovali na nacionalki. Pa lep pozdrav!
Ruudy
# 29.12.2010 ob 18:07
Bleferji! Vsi po vrsti!
pojoča_travica
# 29.12.2010 ob 17:44
Dragi indi(e)-janci!

Najprej gospodu Akrapoviču priporočam še kakšno drugo čtivo kot le Q Magazine in NME.
Sicer pa tole:
Malo se ozrite še po kakšnem drugem programu, ki ga ponujajo slovenski operaterji. Zdaj me boste sicer vsi popljuvali, vendar kapo dol MTV-ju, ki ima že nekaj tednov oddajo Hitorama, pa je v njej nastopilo kar nekaj Slovencev, ki IGRAJO V ŽIVO. In tam so še edini, ki nudijo regiji nekaj koristnega. Pustimo neumne oddaje, glasba in glasbi namenjene stvari pa ostajajo, mislim, da jih je kar nekaj.
Povejte mi še, kdo bo sedel pred TV-jem in gledal Aritmijo? Moja mama med likanjem tega ne gleda, nekateri, ki bi nas pa to morda zanimalo, pa za TV nimamo časa. Sicer pa kot je napovedano, bo dobil priložnost le indie in podobno, saj se ustvarjalci od prejšnje Aritmije niso spremenili - no z izjemo voditeljice.

To je moje mnenje in lep pozdrav
Debely
# 29.12.2010 ob 16:47
Akrapović o glasbi nima kaj dosti pojma.
prim00z
# 29.12.2010 ob 16:43
Videospotnice, Rončela in Sobotno noč!
seržinho
# 29.12.2010 ob 15:01
Je že čas, da se vrneta aritmija in videospotnice, da ne bomo gledali samih maš in brizgalnih brizg po rtv.
JoshauBoy
# 29.12.2010 ob 14:53
kurt-china, morda si repliciral na Bluesyja, si pa po mojem skromnem mennju v bistvu odlično opisal avtorico Kajo.

Pa ne vem, zakaj mi gre tako na smeh ob tem videu link. Morda si resda neupravičeno nekoga predstavljam v vlogi vseh žensk v videu, ampak si ne morem pomagat haha
ikn1
# 29.12.2010 ob 14:38
mah problem niti ni kaj je komu vsec, problem je ker v sloveniji niti ne dobis priloznosti da se odlocis kaj ti je vsec, ker ti prek vseh medijev, vkljucno s tem kar se dejansko vrti zunaj, nabijajo vedno isto sranje. sam sem poslusal arcade fire, the national recimo in se mi enostavno niso dopadli, nic hudega. kriminal pa je to, da ljudje ne morejo odlocit med lady gago in arcade fire-om ker slednjega enostavno ne mores slisat nikjer. ali pa med davidom guetto in deadmau5om, za primer iz istega žanra. Slovenija je glasbeno "retardirana", ali nekaj popolnoma ignorira, ali pa pride vse z zaostankom 2 let za ostalim svetom.
Bluesy
# 29.12.2010 ob 14:36
kurt-china, to glede naštevanja se strinjam, ampak jst niti približno ne berem ne NME, ne Q ne RS (ki so zame itak preveč populistični, pa sploh ne padam na britpop pa te bolj popularne izvajalce ki jih oni večinoma pokrivajo, pa naj so še tako alternativni). Če berem recenzije berem Village Voice (ki je itak izven mainstreama v vseh ozirih) ali pa informativno Pitchfork in to je to. Sploh ni point v tem da bi meni prihajalo ob teh imenih, samo veseli me sprememba uredniške politike če bo do tega res prišlo. Jst poslušam še marsikaj kar nikoli ne bodo vrteli na javni televiziji (da o komercialnih ne govorim) pa se ne sekiram. Ampak samo imet narodno-zabavne oddaje in hkrati ukinit edino oddajo o jazzu, edino recimo alternativno, Katjo Škoberne odgnat in zelo zanimivo oddajo ki jo je vodila pa je očiten znak da je en hud kmet ( v negativnem smislu besede) prišel na čelo ki je sforsiral svoj osebni okus ukinil pa skorajda celotno bolj urbano orientirano produkcijo ki ni glih na prvo žogo in hojladri. To je problem, ne to da bi morali vrtet to kar meni paše. Ampak če nima še javna televizija širine ki bi jo morala imeti (že po zakonu in statutu mimogrede) potem pa imamo pravico kaj na to reči. Ne samo kot gledalci in plačniki. In mislim da vsi vemo o katerih ljudeh je govora in kdaj je do tega radikalnega zasuka prišlo, ko so po vrsti ukinjali vse kar je tudi približno "drugačno" bilo na rtvslo. Še čudno da niso Studija city ukinili, premaknili so ga v kasnejše termine tako in tako.
kleman3
# 29.12.2010 ob 14:35
@kurt-china, tolk doberga komentarja pa že dolgo ni noben spesnil!
Se podpišem!
kurt-china
# 29.12.2010 ob 14:22
ce nastejes nekaj alter skupin ki so kao trenutno "in", se ne pomeni da se na glasbo spoznas. tudi jaz se lahko na pamet naucim repertoar trenutno najboljsih dirigentov klasicne glasbe pa nimam pojma o klasicni glasbi.

sicer pa, gremo bit posteni... kaj sploh pomeni da se spoznas na glasbo? to da lahko povezes en zvok z naslovom pesmi in izvajalca? konec koncev (pa ne ciljam ravno nanj) lahko bluesy pac bere veliko teh kvazi glasbenih revi (ala NME, Q, RS, itd.) in samo citira izvajalce in pravi da mu prihaja.

glasba je odvisna od okusa, in ce je nekomu res vsec lady gaga (meni osebno mi moj okus pravi da mi gre na penis) kdo so drugi da recejo da je lady gaga shit?? tako kot so meni vsec tartufi nekomu pa smrdijo do neba... ne pomeni da ta nekdo nima pojma o hrani ker so pac tartufi super ekstra izjemni.

dejte nehat nastevat izvajalce in uzivajte v muziki zase ali s prijatelji.
madagascar
# 29.12.2010 ob 14:14
Aktualne narodnozabavne produkcije na nacionalki ni. Obstajajo oddaje, ki vrtijo starejše hite in oddaja Na zdravje, ki se norčuje iz vseh zvrsti glasbe. Imamo festival polka valček s katerega se niti zmagovalne skladbe praktično nikoli več ne pojavijo v programu in to je vse.
syd_barrett
# 29.12.2010 ob 13:15
Metacritic - lestvica najboljših albumov leta
Ima JoshauBoy kar prav, kritiki se kar strinjajo, da je My Beautiful Dark Twisted Fantasy (Kanye West) najboljši album leta. Pitchfork mu je med drugim dal čisto desetko (prvo po kar lepem času)..
Sam sicer večine teh albumov še nisem slišal (vsaj v celoti ne), mi je pa zaenkrat najbolj všeč Teen Dream od Beach House.. Temu je če se ne motim tudi Akrapović dal najvišjo oceno.
kleman3
# 29.12.2010 ob 12:56
Oh Matejko no......Enciklopedija, sj veš.....
Delno te podprem ampak je škoda ker vedno eni in isti pljuvate stvari ki vam niso všeč, tko da niste prov drugačni.
Men če nekaj ni všeč ne pljuvam vse povprek......napišem mnenje in to je to!
JoshauBoy
# 29.12.2010 ob 12:50
Ni treba bit kao sarkastičen. Z Bluesyjem se vedno ne strinjam, bi ga pa z veseljem mel za urednika glasbenih vsebin na tem portalu, ali TV ... Bi oboje bilo precej boljše. Ve nekaj o glasbi in filmih, za razliko od tebe. Pa dejansko tak misli za razliko od (nekoga), ki hoče biti kao kul in oceni tisto kar velja za kul z dobro, vse ostalo je pa kao slabo in nadležno...

Kritiki si niso enotni, kateri je bil album leta. Med najpogosteje omenjenimi sta High Violet (The National) in The Suburbs (Arcade Fire)
Kritiki so si enotni, kot še dolgo ne, da ima album leta Kanye West. Ni treba imeti predsodkov do njega. Tudi meni je The Suburbs album leta, oz. album zadnjih parih let, ampak večina kritikov meni, da je album leta My Beautiful Dark Twisted Fantasy, ne zdaj potvarjat njihovih rezultatov samo zato, ker ni iz "pravega" žanra, oz. ker ni kul...
kleman3
# 29.12.2010 ob 11:42
@Bluesy, sj Kaja to dela prevsem zarad tebe.......in pol so vsi zadovolni!
No sj pravilno, za vsakega nekaj!
Pomojem bi bil že skrajni čas da bi šel ti za urednika rtv-ja :)

LP
Bluesy
# 29.12.2010 ob 11:37
Nasmeh na lice dobim ko vidim omenjene Warpaint, Zola Jesus, Sleigh Bells in Laurie Anderson v enem članku. Še je upanje na tem svetu :)

Drugače je pa najbolj žalostno dejstvo kar se samega tv programa nacionalke tiče (MMC portal itak ni problem, tu se vsaj to pokriva) , da je sploh treba govoriti o vrnitvi urbanih glasbenih/kulturnih oddaj na javni zavod. Kot da je nacionalka postala domena izključno narodno zabavnega (da ne rečem domačega turbo folk) občinstva in kot da ostali ki jo tudi plačujemo ne obstajamo. Razni Po Domače, Glasbeni spomini z Borisom Kopitarjem ipd itak spadajo na TV Golico. Če pa že morajo bit, bi pa morala biti enakovredno zastopana tudi čisto drugača glasbena in druga ponudba za ljudi z malo bolj zahtevnim glasbenim in kulturnim okusom. Upam da do korenitih sprememb res pride, ker je bil že skrajni čas. Prejšnji uredniki so bili užas....
Kazalo