Glasba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1,5 od 26 glasov Ocenite to novico!
Balkan fest
Največ obiskovalcev je prišlo zaradi Cece. Foto: Klemen Štular
VIDEO
Balkan music fest v Ljubljani

Dodaj v

Video: Zaradi Balkan festa je na Gospodarcu zagorelo - in to dobesedno

V petek rock, v soboto "turbofolk"
17. junij 2012 ob 21:55
Ljubljana - MMC RTV SLO

V soboto zvečer se je več tisoč obiskovalcev drenjalo na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču in glasno pozdravljalo balkanske zvezde, ki so se na odru vrstile druga za drugo.

Bil je namreč večer festivala Balkan music fest, ki je bil sprva predviden kot "open air" festival, vendar pa so se organizatorji nazadnje odločili, da ga bodo prestavili v dvorano, obiskovalci pa so njihovo odločitev nazadnje pošteno preklinjali.

Prireditveni prostor so namreč že v zgodnjih večernih urah napolnili do zadnjega kotička in se gnetli v vroči zatohli dvorani, a nastopajoči izvajalci so nato le poskrbeli, da so se misli osredotočale na glasbo, ne pa več toliko na to, kako jim bo uspelo vdihniti tisto malo zraka, ki ga je bilo na voljo, še vedno pa so besneli zaradi pošteno zasoljenih cen pijač - za 0,3 dcl viskija Chivas je bilo na primer treba odšteti kar šest evrov! Pritožbe pa so - tako kot v petek na sestrskem festivalu Rock music fest - letele tudi na (ne)kakovost zvoka.

Množica je težko čakala Ceco
Kot je na koncertih balkanskih zvezd že v navadi, je občinstvo najprej ogreval Ujdi bend z Mirom Todosovskim na čelu, nato pa je prišel čas za prvega gosta - skupino Miligram, za njo pa je ob 22.00 prišla na vrsto verjetno najbolj priljubljena srbska pevka Svetlana Ražnatović - Ceca. Čeprav se je Ceca v Ljubljani s kar dvema velikima koncertoma ustavila tudi že letos spomladi, je bilo iz navdušenja občinstva razvidno, da se je še zdaleč niso naveličali, še manj pa njenih uspešnic, ki jih sestavljajo tako nežne balade kot tudi hitrejši ritmi.

Na Gospodarskem razstavišču je zagorelo
Zdelo se je, da je največ obiskovalcev prišlo prav zaradi nje, saj se je dvorana dodobra izpraznila, ko je Ceca odšla z odra, zamenjal pa jo je Goran Bregović, ki je imel s seboj tudi mali orkester in folkloristki. Za njim je na oder prišel Amadeus bend, ki je poskrbel za največji odrski spektakel, ki je doživel vrhunec, ko so člani skupine na odru zažgali klaviaturo, jo vrgli z odra in sprožili še gasilni aparat (vse to si lahko ogledate tudi v priloženem videoposnetku).

Na krilih Lukasa
Noč se je že bližala jutru, ko so na svoj račun prišli še tisti najvztrajnejši oboževalci, saj so ob 3.00 le dočakali svojega ljubljenca Aca Lukasa - enega najbolj razvpitih srbskih pevcev, ki slovi po svojem značilnem glasu, mračnih besedilih, arogantnem vedenju, ves čas ga obkrožajo govorice o rednem uživanju kokaina, pohvali pa se lahko z verjetno najzvestejšimi, skoraj fanatičnimi oboževalci (v priloženem videoposnetku je tudi del njegovega nastopa). Lukas je s svojimi zvestimi oboževalci kot običajno ostal do zore, nato pa se ob zvokih svoje uspešnice Nešto protiv bolova poslovil, v dvorani so se prižgale luči in še zadnji obiskovalci so se odpravili jutranji zarji naproti.

Tina Hacler
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Balkan fest
Prijavi napako
Komentarji
ultimojan
# 18.06.2012 ob 16:48
vsak naj posluša glasbo, ki mu odgovarja
glasba je glasba
ni "rdeča ali bela"

se pa strinjam, da je preveč tuje glasbe (predvsem angleške in ameriške) pri nas (radio, tv, koncerti...)
madmusic
# 18.06.2012 ob 13:56
@ Mirnčan; no, naštej nekaj al veliko 'pravih tujih izvajalcev' ?
Mogoče pa so organizatorji v veliki zmoti ko vse kar imajo ne delajo v SLO !?
Ker doslej vsakokrat ko sem prav enako rekel sem dobil podrobno pojasnjeno zakaj ne :-(
Giroud
# 18.06.2012 ob 13:33
@MIRNČAN

Sem samo konstruktivno odgovoril. Moti me edino to, da vse mečeš v isti koš in čisto nič drugega.
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 13:22
POtem ne rabiš bit nagovorjen. Ne jemlji tako direktno.
Giroud
# 18.06.2012 ob 13:17
@MIRNČAN

A pljuvam po slovenski glasbi? Ne ne. Če bi si prebral, kaj sem napisal bi vedel, da poslušam tako balkansko kot našo glasbo in ne pljuvam in nikoli nisem pljuval po nobeni glasbi.
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 13:15
madmusic se kr strinjam. Za pravega tujega izvajalca bi kmot našli dovolj ljudi. Upam stavt, Madono itak noben več ne posluša. Tako pa ostajamo v povprečju. In hodimo na koncerte v Trst, na Dunaj, v Zagreb.
madmusic
# 18.06.2012 ob 13:13
@ vsi / večini: Prav zabavni ste 's prepucavanji' ... :)))

da se vsi skupaj 'potolažite', par dejstev / stališč iz t.i. koncertnih krogov:
Torej; dejstvo št. 1 je da t.i. balkanska muzika ima v SLO zadostno populacijo, vtoliko da se njihovi koncerti izplačajo. Torej bo teh koncertov še vnaprej ...
2) Enako, a v obratni smeri velja da v SLO ni zanimanja za tuje glasbenike, ne glede ali je to rock ali pop, oz. vse kar izhaja iz teh dveh osnovnih žanrov. Vključno z metal / heavy metal.
Za pojasnilo; misli se predvsem na največja imena HM in kar izhaja iz tega (torej dvorana Stožice, stadion!
3) zaradi tega je popolnoma logično da naši organizatorji niti v sanjah ne želijo več 'tvegati' - še toliko bolj kot je sicer vsak koncert tveganje - da pripeljejo močna, velika imena k nam.
4) En od razlogov je tudi, da na splošno se v SLO vstopnice ne kupujejo. Tovrstni trend se, kot je vsaj slišati v koncertnih krogih, pojavlja tudi za balkansko muziko, kjer so povsem razumljivo cene vstopnic kar cenejše, kot so sicer za veliko večino tujih bendov.
5) ... :-) še enkrat preberite od 1. do 4. :))) ... in prišli boste do zaključka da pač pri nas ne bo nič ali 'skoraj nič koncertov' - misli se na tuja imena.
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 12:59
Giroud a pljuvaš po naši muski? no sej vsak naj posluša kar hoče, samo na živce mi gre ko se pljuva po naši muski potem pa se posluša tole.
knoxx
# 18.06.2012 ob 12:53
@KLIPAN zgleda še nisi bil na nobeni SLOVENSKI veselici....
Giroud
# 18.06.2012 ob 12:30
@MIRNČAN

Sam se recimo ne delam, da sem iz dol. Pa rad poslušam balkansko glasbo. Pa se imam za ponosnega Slovenca. Navijam za Slovenijo v vseh športih in se najbolj ponosnega počutim takrat, ko naši blestijo. Zakaj moreš vse metat v isti koš, da vsi prihajamo iz dol, oz. da se delamo "južnjake"? Vsak ima pač sebi ljubo zvrst, ki jo rad posluša. Nekateri rock, metal, balkan, slovensko glasbo... ne rabite pa sedaj tukaj z nekimi stereotipi kdo posluša to glasbo.
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 12:25
Joko36 jojojoj, kar nekaj kolegov Hrvatov ki študirajo tukaj. Pa veš kaj govorijo tekoče Slovensko in se obnašajo tako kot se obnaša nekdo ki pride sem študirat. Na telem koncertu je blo 60% slovencev ki se delajo da iz dol, skorej sigurno.
Giroud
# 18.06.2012 ob 12:13
Sam rad poslušam tako kvalitetno hrvaško glasbo, kot srbsko in tudi slovenske, kvalitetne izvajalce? Kje je tukaj problem? Vsak posluša kar mu paše. Tudi sam recimo ne maram metala, pa zato ne pljuvam po metalcih kako lahko to "sranje" poslušajo? Ne ne govorim tega in spoštujem, kar človek želi poslušati. Na živce mi pa gre, ko vsej balkanski glasbi govorite "cigumigu" in podobne izraze. Če vam ne paše ne rabite poslušati, je pa dejstvo, da je balkanska glasba pri nas zelo poslušana. Pa ne samo iz strani priseljencev ampak tudi s strani čistokrvnih Slovencev. Sam sem čistokrvni Slovenec, pa rad poslušam balkansko glasbo in na kaki veselici harmoniko, domačo glasbo in tudi komercialne angleške hite, ki se vrtijo po radiu. Ne rabite pa tisti, ki ne prenesete balkanske glasbe sedaj žaliti nas, ki to poslušamo in glasbo samo.
Pa lep pozdrav & lep sončen dan vam želim :)
assange
# 18.06.2012 ob 12:11
ko sem prebral naslov, sem se že veselil, da je kakšna molotovka padla......
veyron
# 18.06.2012 ob 11:52
@klipan
če je balkan glasba res tako dobra, zakaj je nihče na svetu ne posluša, razen balkanci? Te vaše cvileče cigumigu muzike severno od karavank ne posluša nihče, razen balkanskih gastarbajterjev. Balkanske muzike ne morete nikomur na svetu prodati, razen Slovencem, ki ste jih 50 let načrtno poneumili že od vrtca naprej.
Joko36
# 18.06.2012 ob 11:30
Sicer pa: vsak lahko organizira koncert po svoji volji, država vse dopušča...aja, saj res, očitno smo sposobni samo za računalnikom viset iz izražat svoje frustracije do balkanske muzike in orto balkancev v belih patikah...važno, da nnas zastrupljajo in prodajajo raznorazna ameriška sranja, pa je vse ok. Takrat smo pa vsi strpni, kao demokracija, pa to...a'n...
Joko36
# 18.06.2012 ob 11:27
"joko seveda, zelo smo nestrpni do njih. Komaj po ulicah hodijo, njihova muska pa je sploh prepovedana. Lol dj ne nabijej."

Mirnčan, svojo nestrpnost izražaš s svojim pisanjem. Pojdi raje na dozo cvička, da te ne bo strah salafitov, salamitov, bosanđerosov pa orto muslimov, ki te čakajo za tvojo poštirkano živo mejo.

Mogoče bi bilo pametno da pokukaš izza svoje hiše in uvidiš, da obstaja tudi drugi svet.
skunexl
# 18.06.2012 ob 10:37


To je recimo kvalitetna slovenska glasba.

Pa rad poslušam tudi južne izvajalce (Dino Merlin, Plavi orkestar ipd.)
skunexl
# 18.06.2012 ob 10:34
Pa še to...

Zadnjič se peljem mimo našega lokalnega vrtca in so imeli otroci neko rajanje, zraven pa na polno nabijala hrvaška muzika. Da me je melo da bi se ustavil in nadrl vzgojiteljice, če vejo kje mi živimo. Me zanima če v hrvaških vrtcih nabijajo slovensko muziko. Če že taki mali otroci poslušajo tako glasbo, ni čudno da se nanjo navadijo in jo potem poslušajo tudi v starosti.

Pa ne mi zdaj z neko Natalijo Verboten in podobnim sranjem, saj mamo tudi mi kvalitetno glasbo.
skunexl
# 18.06.2012 ob 10:31
Strinjam se predvsem s prvima postoma od Mirnčana.

Nič ne bi bilo narobe, če bi taki koncerti bili dva-, trikrat na leto, ne pa vsak mesec. Potem pa v vsaki gostilni poslušaš tako glasbo, folk se dere ''Bosna'' ipd. S takim načinom se priseljenci nikoli ne bodo integrirali v našo družbo.

Saj prav da ne pozabiš, od kod si prišel in da si ponosen na svoje korenine, ampak vseeno se je treba integrirat (ne asimilirat) v družbo.
KLIPAN
# 18.06.2012 ob 09:48
Kaki primitivni desničarski komentarji.
Pojejte se desničarji, ker južnjaki polnijo dvorane.
Pa veste zakaj?
Primerjajte eno Slo veselico in en balkan žur. Kje je večja žurka, kje je večji odklop?
Ja na balkan žuru valjda! Kdo po pa gledal tam ene zategnjene slo bende, ki se pozibavajo malo v levo in malo v desno, vrhunec pa je ko rečejo "juhej!"?
Pa še nekaj bi lahko vedeli, koncertov v Ljubljani ne organizira Jankovič pač pa firme, ki se s tem ukvarjajo. Ali mogoče veselice v Dupleku organizira Janša?
Sicer pa smo Slovenci okus za glasbo pokazali spet letos na Eurosongu, kjer nas je zastopala ena mlada nedolžna faca z neko jokajočo balado.
Ostali so imeli energične odštekane pesmi, mi pa neko jokico.
Ja, taki smo, ker so pa drugi bolj odprti in odštekani pa smo jim nevoščljivi.
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 09:21
joko seveda, zelo smo nestrpni do njih. Komaj po ulicah hodijo, njihova muska pa je sploh prepovedana. Lol dj ne nabijej.
von Rhein
# 18.06.2012 ob 09:03
slovenec5....podobno se dogaja v Nemčiji.Trenutno so najbolj predrzni muslimani -salafisti.
Joko36
# 18.06.2012 ob 09:02
"slovenec5"
Potem je najbolje, da se zapreš v luknjo, okopavaš solatko in živiš svoje prečudovito homofobno življenje še naprej.

Vsak posluša tisto, kar mu paše. Pa če je to mocart, metalika al pa šaban...glasba je stvar tisočerih okusov, mar ne...

Ne vem pa, če se je kdaj kateri izmed vas sploh vprašal, zakaj do tega pride? Mogoče ravno zaradi homofobnega obnašanja ljudi, ki vse kar ni čistokrvno in vsaj malo zgleda drugače, je takoj kriminalec oz. ga je potrebno poslati čez Kolpo ali južneje. Če ne bi bilo t.i. gasterbajterjev, bi vsi mi danes po drekcu plavali ter se davili v smeteh, ker se eni gospodi gabijo ta dela.

Seveda, ne podpiram raznoraznih "balkanskih vaških posebnežev", ki delajo sranje, take bi bilo potrebno prevzgojiti in verjamem, da zna biti kar moteče za ljudi (tudi meni gre v nos), samo žal,danes se svet vrti v to smer. Vse pa je stvar vzgoje. Poznam veliko južnih bratcev, ki so dosti bolj kulturni od marsikaterih slovenceljev. Kar pojdite na kako vaško veselico....višek kulturne umetnosti. Poleg tega, če boš soseda "bosanca" prosil, če ti kaj pomaga, ti marsikateri ne bo odrekel pomoči.

In na koncu - ko vsi za novo leto ali pa kaj jaz vem za katere praznike rinete dol na jug, kjer vas sprejmejo kot kralje, potem je pa vsak "balkanec" blazno gostoljuben, nemoteč?? ali se motim...

Mislim, da je potrebno veliko strpnosti in svet bo lepši.

pa lep danželim
slovenec5
# 18.06.2012 ob 08:28
Balkan je lahko še tako simpatičen za Slovence drugih narodnosti, kvazi nostalgičen za naše mladce, ki ne vedo kaj je yuga bila...... ampak dolgoročno je Slovence nič ugoden. To se je že zgodilo in se bo očitno še ponavljalo. Olepšujte kakor hočete.... Tudi mullti kulti je čist ok, dokler to ne preseže kritične mase in se začne dogajati, Nizozemska, Danska, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Italija......itd

Sem prav zdaj govoril z Angležinjo, ki je z možem napol pribežala v Slovenijo..... pravi, da pri njih kmalu nihče ne bo več govoril angleško..... polno je nasilja, nevarne ulice.... največja grožnja pa priseljenci vseh ras, ki se ob najmanjšem discipliniranju izgovarjajo na človekove pravice........ Pretkanost muslimanskih bank, ki svojim dajejo ugodna posojila, kupujejo se kar cele ulice...iz avtomobilov pa na vas gledajo burke...... nič prijetno... res ne.

Pravi, da imamo tu pravi raj..... zaenkrat!
SF010
# 18.06.2012 ob 08:18
Škoda da....(mah sej veste kaj mislim)!
Prepečenec
# 18.06.2012 ob 07:43
Ne štekam debilne agresivnosti na odru in to nad inštrumentom.
von Rhein
# 18.06.2012 ob 07:20
Zabave s tovrstno "musko" so predvsem namenjene priseljencem,ki se v ustvarjenem vzdušju počutijo bolj domače.Enako se dogaja v Muenchnu,Zuerichu ali po drugih euro mestih.S tem jim je podarjen (tudi plačan) del njihove domovine,kulture in mnogim tudi spominov.Mene začne motiti šele takrat,ko to poslušam iz avta,ki čaka na rdečo pri semaforju ali,če to slišim za Bežigradom,ko se nekdo pelje z Viča.
gushtr
# 18.06.2012 ob 07:08
Vsak po svoje. V članku navedeni seznam izvajalcev je glasbeno enako zahteven kot npr. Atomik Harmonik. Tudi Balkan premore kaj boljšega...
MIRNČAN
# 18.06.2012 ob 07:04
Me zanima kolikokrat majo Slovenski izvajalci ne jugu koncerte. Sigurno ne 10 krat na leto. To sam kaže na naš katastrofalni odnos do naše muske. Kritiziramo da so slabi vendar jih niti ne poslušamo. Pod drugi strani pa komaj čakamo da pridejo teli na obisk. Sej ne rečem enkrat na pol leta. Ampak vsak mesec polni koncerti pa pove vse o nas. Žal.
Jugosloven
# 18.06.2012 ob 06:57
Sam šo na koncert, bilo je super
revolution
# 18.06.2012 ob 06:51
Matr ste že bedni s tem strahom do Balkana, kot da smo mi nekje na severu Evrope, ne pa vsaj delno na Balkanu, vendar je to pri nas tabu.
bananana
# 18.06.2012 ob 06:24
Ok, Ceco smo dal čez. Zdaj bo spet nekaj časa mir z njenimi reklamami po radiu.
doktor bauer
# 18.06.2012 ob 01:29
ne maram ne eno ne drugo, ampak to se vsaj da poslušat, za razliko od slovenskih ansamblov ko te spravijo v depresijo in dobiš občutek da si v domu upokojencev ter čakaš na smrt
Hafis
# 18.06.2012 ob 00:56
Ja za balkance je to fajn. Razen par izjem je slovenska pop muika zanič Itak pa večino slovencov ne mara slovenske narodne muzike...potem pa balkanci poslušajo to muziko je pa vse narobe.
rudes
# 18.06.2012 ob 00:29
Pa kaj so res zažgali inštrument?? Ej, pa to je noro, neviđeno. Zdaj mi je pa žal, da sem zamudil to svetovno senzacijo. Kaj takega!

p.s. Noctiferia so pa eden boljših SLO bandov.
V1p3R
# 18.06.2012 ob 00:12
Nekateri ste res neverjetni pri teh komentarjih. Me zanima koliko nacionalistov bi se oglasilo, če bi bilo vaše uporabniško ime vaše pravo ime in priimek, najbrž ne kaj dosti.

Sam ne poslušam balkanske glasbe in je nikoli nisem, ampak dejstvo je, da se takšni koncerti organizirajo zato, ker folk na njih preprosto hodi.

Trditi, da gre pa za neke teorije zarote (Janković je Srb in posledično je poskrbel, da je Cecin koncert nabito poln, ipd) je pa navadna neumnost. Poznam kup ljudi, ki hodijo na takšne koncerte in nobenega od njih nihče ne sili. In zanimivo je, da je večina njih čistokrvnih Slovencev. Tako da te bedaste teorije zarote so točno to - teorije zarote in nič več.

PET & MeadDrummer:
Za vaju je potem dobra skupina Noctiferia, vse ostalo je pa sranje, ali kako? Ali pa morda Henčke nabijata na vse glas?
PET
# 17.06.2012 ob 23:47
MeadDrummer, se podpišem! Žalostno a resnično.

Hafis, glasba zgoraj omenjenih "pevcev" pa je dobra? Malo morgen!
kafkaf
# 17.06.2012 ob 23:45
ok,klape,tamburaši,ceca,danijela,grašo
...pa ne me jebat,oliver ima letos že en peti koncert v lj...a se res ne more enega evropskega ali pa top zvezdnika pripeljat v lj:(
dare326
# 17.06.2012 ob 23:29
vsakemu svoje, balkanci potrebujejo moralno spodbudo, da bodo bolje in več delali...
tudi Slovenci v Nemčiji imajo svoje fešte, Golica pa je postala največkrat predvajana skladba prav po zaslugi nemških poslušalcev, zato so ti komentarji prav bedni.
ics
# 17.06.2012 ob 23:24
Aja pa Goran Dragic je biu ucer tud tm..res "balkansko bednik" ane? Nej ga bo "sram"..
ics
# 17.06.2012 ob 23:23
Superwoman..obrazloz in argumentiri zakaj beda od bede..da preberm..
ics
# 17.06.2012 ob 23:22
Kaj je z vami..ucer so nastopale same LEGENDE!!! Vsi z odlicnim glasom..ama top top..niti en izvajalec ni klasicno narodnjakarski kokr nekateri mislte da je blo ucer.. Zokigrad ? Prosm te no..a amerikance pa angleze in ostale zahodnjake pa lahko gostimo?
SuperWoman
# 17.06.2012 ob 23:11
Mnozica... balkancev... beda od bede
MIRNČAN
# 17.06.2012 ob 23:06
V rodni domovini teli glasbeniki nimajo pol tolk pozornosti.
zamudnik
# 17.06.2012 ob 23:01
Sarme na koncu pa ni bilo?
knoxx
# 17.06.2012 ob 22:57
tu-je.si :)
angelmanuel
# 17.06.2012 ob 22:56
Ceca pride iz house resta pa takoj že trije koncerti v Ljubljani. Lepo poskrbimo za njo očitno.
MuDeL
# 17.06.2012 ob 22:54
pa peeeesda sam jambrate. je bil na gospodarcu rock fest, se je jambral. so južnaki, se jambra. če bodo harmonike, boste jambral o kmetavzarski muski....

get a life.
am shagar
# 17.06.2012 ob 22:51
hafis

ni samo z našo musko povezano .Pridejo tudi tuji kvalitetni zvajalci pa je prazno pa odpade. ko pride pa cigu migu prašičje cviljenje pa vsi letijo tja.
Hafis
# 17.06.2012 ob 22:44
Če bi Slovenci delali boljšo muziko bi veliko pomagali k temu da bi bili koncerti bolj obiskani.
Olimpicus
# 17.06.2012 ob 22:35
požrite se nacionalisti......če vam muzka ne odovarja preskočite članek.Mega svetovne zvezde nočejo v deželico ker bi bilo prodanih 2000 kart vsi drugi bi se švercali preko znancev na koncert.Vam gre v nos ker Saško Lendero,Anjo Rupel,Natalijo Verboten ne pride gledat toliko ljudi??Če niste pomemben narod in nimate pomembnih pevcev se sprijaznite s tem in konec.
kafkaf
# 17.06.2012 ob 22:31
žal ljubljana raj za balkance...
zamudnik
# 17.06.2012 ob 22:30
Zucchero
traianos
# 17.06.2012 ob 22:29
Precej predvidljivi komentarji :)
zamudnik
# 17.06.2012 ob 22:29
Ljubljana urban style.

Kaj 'čmo, take 'mamo. Pri nas pač govorimo o multi kulti, kadar pride igrat Zuccero.
dr. LeQuack
# 17.06.2012 ob 22:25
Moji komentarji na dogajanje dan pred tem balkan sranjem in na UF festival so se samo v parih dneh izkazali za resnične. Samo da Slovencem ponudiš nekaj kar prihaja južno od Kolpe pa če je še takšno sranje, ne bodo niti karte niti pijača predrage da ne bi nafilali prireditvenega prostora.
ALLOVE
# 17.06.2012 ob 22:20
Vau....zažgali so instrument.....čisto nič novega; ker še seveda nobeden na odru tega še nikoli ni naredu. Seveda še za Hendrixa slišali niso, le kako bi, če pa ni bil iz Balkana.
Venski III
# 17.06.2012 ob 22:18
"Množica je težko čakala Ceco"

...
katastrofa
# 17.06.2012 ob 22:12
sramota
MeadDrummer
# 17.06.2012 ob 22:05
P.S. Vem, d je blo tole v sklopu večih večerov (petek je bil rock fest, če se ne motim...), ampak komentiral sem bl splošno stanje pri nas. ;)
MeadDrummer
# 17.06.2012 ob 22:04
Zokigrad..... pa ne sam Zokigrad.
Mi gre kr na jok, k vidm kolk časa in denarja se namenja muskontarjem iz Balkana, medtem ko se domači prav borijo za trohico medijske pozornosti.
Pol pa pravi raja, da Slovenci nimamo dobre muske. Ja kolk jo maš pa možnost slišat, če se ne pobrigaš sam za to.

Uh, uh...
Kazalo