Iz sveta znanih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,1 od 18 glasov Ocenite to novico!
Liam Neeson
Liam je razjezil organizacijo za varstvo živali. Foto: EPA

Dodaj v

Liam Neeson z volčjim "jedilnikom" razjezil PETO

Organizacija zahteva bojkot filma The Grey
6. februar 2012 ob 18:41
London - MMC RTV SLO

Organizacija za varstvo živali PETA zahteva bojkot filma The Grey z Liamom Neesonom v glavni vlogi, ker je igralec na snemanju filma jedel volčje meso.

V akcijskem trilerju priljubljeni igralec nastopa v vlogi vodje skupine, ki preživi strmoglavljenje letala na Aljaski, nato pa jo preganjajo volkovi.

Med snemanjem filma je režiser Joe Carnahan predlagal igralcem, naj poskusijo volčje meso, da bi se čim bolje vživeli v svoje vloge - nekateri izmed igralcev tega niso želeli storiti, na predlog režiserja pa se je odzval prav 59-letni Liam.

Poleg tega, da so igralci jedli volčje meso le zaradi igre, je Liam dodatno razjezil organizacijo za varstvo živali PETO z naslednjo izjavo: "To je kot igra. Jaz sem Irec, tako da sem navajen na čudne stvari, lahko jih prenašam. Le vrzite nekaj korenčka in čebule in jaz bom to imenoval večerja." Pri PETI so na Liamove besede, da so se med snemanjem v težkih razmerah krepčali z volčjim mesom, odgovorili: "Žal nam je, da igralec zaostaja za preostalim svetom v humanem ravnanju z živalmi in da s ponosom govori o tako krutem 'jedilniku'."

PETO je razjezil tudi sam scenarij filma, ki prikazuje neresnico - organizacija ob podpori strokovnjakov za volkove namreč pravi, da volkovi niso nevarni ljudem in da se običajno skrivajo pred ljudmi. Ljudi tako ne preganjajo, kot prikazuje film. Organizacija za varstvo živali je gledalce po vsem svetu pozvala, naj bojkotirajo sporni film. Ustvarjalci filma se še niso odzvali na vse glasnejše kritike.

D. S.
Prijavi napako
Komentarji
dtesanov
# 07.02.2012 ob 21:27
ma kaksna peta neki mafija ja ne pa peta
Macy
# 07.02.2012 ob 15:50
Zero-sen. Res je, večina divjih živali se v večini primerov umakne človeku. Ne trdim nič drugače niti v zgornjem postu. Pravim samo, da je to DIVJA žival. In je ne bi rada srečala, ko grem na sprehod. Če pa jim ti toliko zaupaš, pa le. Zaradi mene jih pojdi tudi božat, če ti pustijo.

Opteron - se popolnoma strinjam.
Opteron
# 07.02.2012 ob 15:21
Ne me narobe razumet. Jaz obozujem volkove. Meni osebno je to najlepsa zival. Hocem pa povedat, da volk v tropu zna nacrtno ubijat (tudi cloveka). Vsaka zver je napadalna ob dani situaciji in dam roko stran, da ce bi katerikoli od vas, ki trdite nasprotno, zasel nekam v divjino in bil tam ujet par dni, se posebej v obmocju kardel, koncal kot glavna jed volkov z naribanim korenckom.

Jaz osebno v taki situaciji ne bi rad bil.

P.S. Nekateri me ne razumete kaj bi rad dokazal. Ne govorim, da je to cloveski morilec no.1. Enostavno ob dani situaciji bo raztrgal tudi cloveka.

@ginza
Seveda je vecja verjetnost, da te umori sosed ali sorodnik kot volk saj ne tavas dnevno po aljaskih ali ruskih gozdovih. Ali pac?
Zero-Sen
# 07.02.2012 ob 14:59
Macy vecina divjih zivali se umakne cloveku. Ce se ne umakne je vedno razlogov (sciti mladice, je poskodovana, ce jo spravis v "kot", bolezen,...) samo nam je lazej da recemo da je nevarna pa jo pocimo...tak kot clovek dela ze vrsto let. Ce pa lastenmu psu ne mores zaupat si si pa sam kriv.

ISto so vedno vsi govorili da so piranje ful napadalne in te ubijejo v par sekundah in bla bla bla...so nevarne, ampak niso taksne kot so jih opisovali vcasih (in nam kazali ameriski filmi).
Macy
# 07.02.2012 ob 12:46
1. PETA se očitno zelo razburja nad zadevami, za katere vedo, da bodo medijsko razvpite. Dodaten komentar ni potreben.

2. Mhol - me zanima, če bi bil tako ravnodušen do volka, če bi ga srečal. Sploh, pa kot je nekdo že napisal, je to divja žival. Nikoli ne veš kaj ji mrkne, še lastnemu psu včasih ne moreš zaupat.

3. Binder Dandet - se strinjam, ampak divjih lovcev še vedno mrgoli, posebej po Rusiji, volkov pa je verjetno veliko več, kot je prikazano po statističnih ocenah - tudi v Sloveniji.
Binder Dandet
# 07.02.2012 ob 12:38
"With the exception of Russia, European wolf populations number 18,000-25,000."
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Wo
lf#Populations_and_threats

Men se zdi pa neprimerno prehranjevanje z mesom živali, ki jih ni ravno veliko.
Mhol
# 07.02.2012 ob 12:23
Še to. Če se vam ne da gledat celega predavanja. V 24 minuti pove da volk človeku ni nevaren in da v 100 letih ni zabeleženega napada zdravega volka v Evropi.
Mhol
# 07.02.2012 ob 12:21
Opteron

S tabo in s tvojimi podatki se nikakor ne morem strinjati.

A mi lahk navedeš vir kje si dobil podatke, da malo preverim.

Po podatkih strokovnjakov katerim verjamem v zadnjih 100 letih v evropi ni zabeleženega napada zdravega volka.
Mislim da volk človeku sploh ni nevaren. Mislim da si v svojih navedbah tudi kontradiktoren.
Govoriš da se napadi tam kjer ni ljudi, kjer so volkovi v čisti divjini. Nevem od kje pol toliko ubitih otrok če je to neobljudena pokrajina. Ne verjet vsakemu viru. Mislm da so te številke nastele po zgodbah in za izgovor da so lahko streljali volkove.

http://videolectures.net/pms2011_potocni
k_vkb/

Toplo priporočam ogled predavanja slovenskega strokovnjaka.

Kar se pa tiče dokumentarcev so pa zelo nerealni. Prvič je odvisn kdo ga je naročil: zagovornik je govoril da ni nevaren, sovražnik pa ga je pokazal v najslabši luči.
Drugič pa zato ker so volkove, ki so jih preučevali imeli v ujetništvu. Na enem predavanju predavatelj prizna da so do sedaj imeli zmotno mnenje prav zaradi tega. Obnašanje volkov v tropu je v naravi čisto drugačno. Največja zmota: Vsi imamo volkove za napadalne in agresivne tudi med seboj ko gre za hrano. Sedaj so ugotovili da temu ni tako. V tropu velja hirearhija, ki jo uveljavljajo brez agresije, hrano si delijo, mladiči jim pomenijo vse, prvo so oni na vrsti in ne vodilni. Agresivni so sam do drugih volkov ki pridejo v teritorji in ga v velikih primeri ubijejo. Kar se pa tiče lova so pa pametni in intiligentni ter zelo uspešni.

Še enkrat: Volk človeku ni nevaren.
ginza
# 07.02.2012 ob 10:50
Opteron, volk je divja žival, tako da je kot vsaka divja žival nepredvidljiva in lahko napade. Konec koncev je plenilec. Dejstvo pa je, da je večja možnost, da te umori tvoj sosed ali tvoj sorodnik kot pa volk. Tako da se volkov v večini primerov res ni potrebno bati. Da se jim pa ravno ne nastavljaš je pa tudi zdrava pamet.

Kar se pa filma tiče: kako hudiča boš narediš triler z volkovi, ki niso napadalni. Ker potem to ni več triler ampak Disneyjev film za otroke.

Tadejstein, springbok ne springbox (vrsta antilope za nepoznavalce) Je pa res okusen.
Tadejstein
# 07.02.2012 ob 08:47
PETA
jaz sem jedel že:
pujseka (kralj živali!)
kravo
piščanc
purana
noja
krokodila
srnico
medveda
springboxa (meso se kar stopi v ustih)
kuduja
zajca
kobilice
ribe (od a do ž)
konja
kozo
itd

tudi kakega psa se ne branim, če bom kdaj na kitajskem.
sammy
# 07.02.2012 ob 08:22
Nezaslišano, volka je jedel! Kaj bi šele rekli o istem, ki je včeraj jedel kravo!
Zlobni genij
# 07.02.2012 ob 07:41
En volk zbeži proč, več volkov(krdelo) pa nesrečneža preganja, dokler se ta ne preda, dokler mu ne zmanjka potrebne energije za preživetje. Torej je sam film kar dokaj realen in se je brezveze pritoževati nad depikcijo ravnanja volkov v divjini, kajti volkovi so takšni, ko jim človek prekriža pot!
Zero-Sen
# 07.02.2012 ob 03:03
Opteron lepo si to napisal, ceprav se se vedno ne strinjam

Vse kaj sem jaz videl po TVju, se je dogajalo v divjini, kjer je bil stik z ljudmi minimalen oziroma nicen, tak da ne vem kaksna naj bi bila razlika med >Ne mesaj volkove, ki jih vidis tavat po hostah. Volkovi v gozdovih kjer dalec stran ni cloveka so zelo napadalni.<.

>Fakti<.....glej ne mores primerjat odraslega cloveka z otrokom....na vseh celinah sveta so otroci veckrat zrtve, pa ce se gre za volkove, velike macke, pse, ........otrok je manjsi in s tem lazji plen. Mislis da volk en zna ocenit svojega plena?
Podatkom iz leta 1840 do 1861 (pa tudi ostali iz rusije - vzhodni del) najbolj ni za zaupat, pa ce gledas po procentih vidis da so odrasli bili napadeni v 2%...ti to kaj pove?
Se enkrat ti napisem, da za veliko vecino napadov so krivi mesanci med psom in volkom (tega je dosti vec kot si mislis), ker volk ima prirojen strah pred clovekom, pes pa ne in ko to skombiniras. Za par primerov iz amerike je bilo dokazano, da ni volk napadel ampak mesanec, samo folku je to tezko dopovedat.

Recimo da bi se strinjal s tem da evrazijski volk nevarnejsi od severnoameriskega. Verjetno zatpo ker niso imeli tolko stika z ljudmi in se jih manj boji in je mogoce tudi zato lahko vec napadov.

Za Candice Berner pa ti je spodaj fraizait dal podatke....bi dodal samo se to...ce ti teces pred volkom (pumo, levom, tigrom,......) sprozis njegov lovski nagon in potem te lahko samo se cudez resi. Isto lahko jaz recem da vsi ljudje ki so umrli v letalski nesreci se ne bi strinjali s tem da je letalski promet najvarnejsi na svetu. Malo nerodno si to napisal.

Pa ce se se malo obrnem na film - o cem govori film..o ljudeh ki se skusajo resiti po nesreci..torej so tam poskodovani, ranjeni, brez opreme....idealen plen za volka, pa ne zato ker so volkovi tak hudo napadalni kot ti mislis.

Ko bo pa ta reziser naslednjic snemal film s sceno posisltva, pa bo folku ponudil zvezano zensko na pladnju, da se bojo lahko vziveli??? Al pa bo se snemala grozljivka pa bojo pac enga razkosali,d a se bojo lahko vziveli??? Folk je butast!
spiridon
# 07.02.2012 ob 02:23
PETA je že v redu in tudi vi boste enkrat spremenili mišljenje....živali je treba spoštovati in jih imeti rad....testiranja na živalih so problem s katerimi se PETA ukvarja in zato jih spoštujem...
fraizait
# 06.02.2012 ob 23:13
@ opteron

Candice Berner was out jogging when she was pounced on by the animals — who dragged her body off a rural road into a bush and fed on her body.

The 32-year-old local was found dead about a mile outside the small fishing village of Chignik Bay, on the Alaska Peninsula, 474 miles southwest of capital Anchorage.

A report released today by the Alaska Department of Fish and Game confirmed Candice was attacked by a number of wolves.

People on snowmobiles found her severely mauled body in a pool of blood — with multiple tracks in the snow.

An autopsy revealed she died of injuries sustained in an animal attack.

Officials had been concerned about wolf sightings in the area at the time of Candice's death on March 8, 2010.

The State Medical Examiner confirmed the cause of death was "multiple injuries due to animal mauling".

Biologist Lem Butler said it could not be determined if the wolves had been surprised by the avid jogger and attacked, or if they had hunted her. Candice was not carrying any food.

DNA from two wolves later shot in the area was found to be a match with DNA found on Candice's clothing, and tracks around the body were consistent with the animals.

Mr Butler said: "All lines of evidence are consistent with the conclusion that two or more wolves killed Ms Berner.

"The tragic encounter occurred as she jogged down the road less than two miles from the village."

THE FATAL ATTACK IS THE FIRST ON US SOIL IN MORE THAN 50 YEARS.

ATTACKS BY WILD WOLVES ARE EXTREMELY RARE, NUMBERING NO MORE THAN A HANDFUL A DECADE, MOSTLY IN CANADA AND RUSSIA.

peta me ne briga - film pa se manj.
Kapitan Kljuka
# 06.02.2012 ob 22:24
Koga sploh briga za te butaste organizacije?!
Opteron
# 06.02.2012 ob 21:39
@Zero-Sen

Ne mesaj volkove, ki jih vidis tavat po hostah. Volkovi v gozdovih kjer dalec stran ni cloveka so zelo napadalni. Ta film govori tocno o takem kraju. Da pa niso napadalni pa se ne bi strinjala (zal pokojna) Candice Berner.

Fakti:

Rusija:
1840-1861 : 169 otrok, 7 odraslih
1944-1950 : 22 otrok (stari od 3-17)
1980-1986 : 122 otrok (do 17 let)

Severna Amerika:
V zadnjih letih je bilo 39 napadov na ljudi (podatka o smrtnih zrtvah zal nimam).

Je pa evroazijski volk veliko bolj napadalen od severno ameriskega.

P.S. Nasteti napadi ne vkljucujejo volkov okuzenih s steklino.

DA. Volk je napadalno bitje. Kar se dokumentarcev tice bodo vedno snemani iz obeh pogledov. Imas dokumentarec o segrevanju zemlje in imas dokumentarec o ohlajanju zemlje = dokumentarec o volku, ki ni napadalen in dokumentarec o volkovih, ki so izredno napadalni in napadajo predvsem takticno.
Majster
# 06.02.2012 ob 21:28
Kaj pa pujseki, pujseki so tud živali, pa veliko bolj inteligenti kot kužeki itd. kaj pa oni peta?

Ne bluzite peta, ne bluzite.
VevericaStrela
# 06.02.2012 ob 20:46
On je preveč kul, da bi lahko neka PETA vplivala na njega. Hah, car.
Zero-Sen
# 06.02.2012 ob 20:46
Opteron napadalni???
Volk bo napadel vse kaj je poskodovano, oslabljeno ali na robu smrti.
Ce je volk poskodovan bo iskal lazji plen in clovek je lazji plen kot, los, srna, zajec,......Se drugace so podatki da so volkovi (cistokrvni) v zda ubili v zadnjih 100 letih manj kot 5 ljudi, mesanci med psi in volkovi vec, domaci psi pa verjetno se ogromno vec.
Zdrav volk ne bo brez veze napadel cloveka. Poglej ta film oziroma preberi knjigo Never Cry Wolf. pa se kr lepo stevilo dokumentarcev je, kjer se vidi da volkovi niso hard core killeri...za razliko od ljudi.
Drugace pa se najvec pritozujejo zaradi nacina lova...z letalom ali helikopterjem jih preganjajo in streljajo dokler ga pac ne zadeenjo in ubijejo...ameriski fat ass sportni lovci...golazen!!!
Gravesen
# 06.02.2012 ob 20:40
Liam - CAAAARR!!!

PETA - sekret!
Opteron
# 06.02.2012 ob 20:38
@krispi

Glihkar sem pocekiral na IMDB

Olivier Megaton naj bi ga posnel (Colombiana, Transporter 3)
krispi
# 06.02.2012 ob 20:34
@Opteron, prejsnji teden sem gledala en talk show na BBC1, kjer je bil Liam gost. Potrdil je, da trenutno v Parizu snemajo Taken 2 (seveda ni postregel z nobenim podatkom o filmu)!!!
Se ze veselim...
sunken
# 06.02.2012 ob 20:33
PETo vodijo naravnost blesavi ljudje.
Opteron
# 06.02.2012 ob 20:04
Ce bi PETA malce bolje poznala zivali bi vedela, da so volkovi na Aljaski zelo napadalni. Ko skupaj stopi kardelo pa so pravi stroj za ubijanje. Pa naj bo plen los ali clovek. Enkrat sem celo gledal dokumentarec o aljaskih volkovih kako so zorganizirani in ce prides na njegov teritorij te dobesedno ustrahujejo do smrti.

P.S. Liam pa zadnje cajte snema tako dobre filme, da sam kapo dol pred tipom. Film Taken je meni zagotovo top 10 akcijskih filmov.

Pa se quote iz filma (odebeljeno pa bi lahko veljalo iz volcjega pogleda).

I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
DREADLORD
# 06.02.2012 ob 19:59
hvala za reklamo je rekel Liam.
Untamle
# 06.02.2012 ob 19:56
Eh.

http://www.southparkstudios.com/clips/15
4571/pep-rally-with-peta
Untamle
# 06.02.2012 ob 19:54
Nikec3
# 06.02.2012 ob 19:53
Skrajneži, zreli za psihiatrično bolnišnico.
zamudnik
# 06.02.2012 ob 19:45
Res, fanatiki. Drkajo vsepovprek, pa jejo žrebičke in bambije dnevno. :)

:-)))
DamonDash
# 06.02.2012 ob 19:14
ne vem po kakšen ključu izbirajo filme
ne vem zakaj ni v kinu HUGO-ta odličen film
DamonDash
# 06.02.2012 ob 19:14
zakaj ni filma the grey v kinu?
josip1
# 06.02.2012 ob 19:10
Res, fanatiki. Drkajo vsepovprek, pa jejo žrebičke in bambije dnevno. :)
donkeyking
# 06.02.2012 ob 19:07
če bi hannibala dons pusnel jih nebi nč mutil d žre ljudi sam d pa kdo živau poje toj pa konc sveta
Peter Klepec
# 06.02.2012 ob 19:02
loooool.. klapa se jezi, ker film prikazuje neresnico, da volkovi napadajo ljudi :-D
še dobro, da so vsi drugi filmi popolnoma resnični, ker sicer bi se za vsak film nekdo pi*du :-D
kotletix
# 06.02.2012 ob 18:54
Fanatiki, ki se skrivajo za skrbjo za živali.
pikabu
# 06.02.2012 ob 18:52
Mislim, da jih upravičeno skrbi, da bodo ljudje zdaj množično napadali volkove, da bi jih jedli. :)

PETE ne skrbijo pravice živali (čeprav dvomim, da je bilo dejansko potrebno poskusiti to meso, ampak nisem režiserka in ne poznam scenarija, torej moje mnenje nima veljave), sem pa prepričana, da je njihova primarna skrb iskanje publicitete in pojavljanje v medijih, ne pa skrb za živali.
kostin mozeg
# 06.02.2012 ob 18:45
jo preganjajo volkovi? a- tista vodja...
Kazalo