Iz sveta znanih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 25 glasov Ocenite to novico!
Portia de Rossi in Ellen DeGeneres
Portia in Ellen sta poročeni devet let. Foto: Reuters
Steven Seagal
Ruski predsednik Vladimir Putin je novembra leta 2016 Seagalu po srečanju podelil ruski potni list. Foto: Reuters

Dodaj v

"Steven Seagal si je pred menoj odpel zadrgo na hlačah"

Seagal ima srbski in ruski potni list
10. november 2017 ob 08:28
Los Angeles - MMC RTV SLO

Spolne obtožbe v Hollywoodu se vrstijo. Oglasila se je tudi Portia de Rossi, ki je na Twitterju zapisala, da si je na avdiciji zvezdnik akcijskih filmov Steven Seagal pred njo odpel hlače in dejal, da je "pomembno, da imata kemijo tudi za filmskim platnom".

Portia, igralka ameriško-avstralskih korenin, ki se je slovenski gledalci verjetno še spomnijo iz nanizanke Raztresena Ally, sicer ne skriva lezbične usmerjenosti. Že devet let je poročena s komičarko in voditeljico pogovornih oddaj Ellen DeGeneres.

Plavolasa igralka je v sredo zvečer na Twitterju zapisala: "Moja zadnja avdicija za vlogo v filmu Stevena Seagala je potekala v njegovi pisarni. Dejal mi je, kako pomembno je, da je med nama kemija tudi izza kamer. Posedel me je na kavč in si odpel zadrgo na svojih usnjenih hlačah. Zbežala sem iz pisarne in poklicala svojo agentko. Ta mi je mirno odgovorila: Nisem prepričana, da je tvoj tip moškega." Igralka ni podrobneje sporočila, o katerem filmu govori in kdaj naj bi se incident zgodil.

Njeno objavo je na Twitterju delila tudi Ellen, ki ima kar 75 milijonov sledilcev. Ob tem je zapisala: "Ponosna sem na svojo ženo."

Oglasile so se še druge
Predstavnik 65-letnega Seagala obtožb ni želel komentirati, piše BBC. Portia de Rossi v obtožbah proti Seagalu ni ostala osamljena, saj so za njo igralca neprimernega obnašanja in nadlegovanja obtožile tudi nekatere druge zvezdnice, kot sta igralka Julianna Margulies in manekenka Jenny McCarthy.

Ljubitelj Rusije in Vzhoda
Seagal je sicer zaslovel z vlogami v akcijskih filmih v 80. in 90. letih 20. stoletja, kot na primer Oblegani, Aljaska v plamenih in Maščevanje. Znan je tudi po svoji ljubezni do Rusije in Vzhoda na splošno. Lani mu je tako ruski predsednik Vladimir Putin izročil ruski potni list, v Belorusiji ga je gostil Aleksander Lukašenko, v Kirgiziji je sodeloval na nomadskih igrah, bil je na obisku pri razvpitem čečenskem voditelju Razmanu Kadirovu, v Črni gori je odprl šolo borilnih veščin, po vrsti obiskov v Srbiji pa je lani prejel tudi srbsko državljanstvo. Med državami, v katerih se je ustavil s svojo bluzovsko skupino, je bila leta 2014 tudi Slovenija.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
paraBellum
# 10.11.2017 ob 09:04
Na kratko, on je hotel spolni odnos, ona ga je zavrnila. Če izpustimo moraliziranje, kaj je tu spornega?
Acta Sanctorum
# 10.11.2017 ob 09:13
Samo eno vprašanje: a če pristopim do ženske in ji rečem danes bi rad seksal s tabo in se istočasno držim za mednožje in ona reče ne in se jaz obrnem in grem stran, je to spolno nadlegovanje?
sportivko
# 10.11.2017 ob 08:59
Kaj pa Slovenke? Se je že oglasila katera na Twitterju? ..pri nas se to ne dogaja? Al si nobena ne upa razkrinkat kakšnega politika/direktorčka?
Skippy
# 10.11.2017 ob 09:04
To, kar se trenutno dogaja s temi "spolnimi" obtožbami, je najslabše možno za resnične žrtve spolnih zlorab: od šal s spolno vsebino, do prijetja za rame in kolena in sedaj še odpeta zadrga. Pravzaprav se s temi "zlorabami" norčujejo iz resnično posiljenih.
hepimen
# 10.11.2017 ob 09:15
Zakaj mu ni rekla, da ima odprto trgovino? :P
stewie
# 10.11.2017 ob 08:41
Zakaj se še ni oglasila nobena igralka in užaljeno jamrala, kako pa nje noben režiser, producent ali kak drug maher ni želel spolno nadlegovati? Kakšno reklamo bi si šele ona napravila v medijih!
royayers
# 10.11.2017 ob 09:02
Imam tak feeling, da ima cel Hollywood hlace dol.
Splythe
# 10.11.2017 ob 08:31
Kakšne nebuloze in pretiravanja bomo še slišali, jaooo.
frozen pingvin 2
# 10.11.2017 ob 09:18
Tako resne obtožbe kar preko tweeterja. Dejansko lahko preko 160 znakov kogarkoli obtožiš karkoli...
valcek2010
# 10.11.2017 ob 09:47
ne je spolno nadlegovanje eno pa je spolno namigovanje

to ene ne razumejo, on ji je namignil, ni je nadlegoval
Voly
# 10.11.2017 ob 09:55
Ubogi Segal, pri vseh teh hoolywoodskih ženskah je ravno pred lezbijko odprl zadrgo! To pa je smola! Seveda mu je ušla, kaj pa drugega.
log
# 10.11.2017 ob 09:02
Na vseh medijih razpravljajo in delijo moralne vrednote samo o Ameriki. Včeraj v Odmevih je bilo prav bizarno. Marcel je sicer lepo razložil zadeve, ki se dogajajov ZDA a o razmerah pri nas NIČ, konkretno o tem, kaj je naredil župan Jankovič, obsodbe skupaj z Bobovnikom ni zmogel. Ali so ženske pri nas manj vredne? Ko vidim tako prikrivanje od novinarjev na katero mnenje se je gledalec lahko včasih zanesel mi gre na bruhanje, ker je vse skupaj odvratno in pokvarjeno. Le kako lahko govorite o svobodnem poročanju, če o tem ne črhnete niti besede??!!
Grof_von_Baron
# 10.11.2017 ob 10:58
Lahko je. Odvisno od tega, kaj nagovorjena oseba občuti.

No ja, tako subjektivno to ne more biti določeno, sploh če bo imelo določene posledice. Prvič, če nekdo nekaj stori, ne more kar vnaprej vedeti kakšen občutek bo to vzbudilo pri nagovorjeni osebi in drugič po tej logiki bojo recimo neprivlačni in nezaželeni moški lahko za "nadlegovanje" obtožen za vsako malenkost (recimo kupi rožo), ki bi bila lahko pretolmačena kot "namigovanje", ker pač oseba ženski ni simpatična, medtem ko bi zaželeni lahko počeli veliko bolj vulgarne zadeve in šli mirno skozi. Nadlegovanje je lahko samo v primeru, da nagovorjena oseba JASNO izrazi, da ji določeno početje do nje ni všeč, pa tisti, ki to počne, počne še naprej.
copcop
# 10.11.2017 ob 09:39
Aha, zato je Putin podelil državno odlikovanje Seagalu in Jankoviču. Ker sta prava moška in si ga upata pokazat! No, čeprav Janković je skromen in pravi, da je šlo zgolj za farmacevtske raziskave.
Pantha Rhei
# 10.11.2017 ob 09:25
Zamujate. Zdaj je že Louis CK aktualen ... Treba bo še koga zaposlit za dnevno updatanje novic o nadlegovanju.
friks
# 10.11.2017 ob 09:16
Acta Sanctorum

DA. Vprašati moraš bi se malo pocrkljala z menoj in se držati za rožo:)
Binder Dandet
# 10.11.2017 ob 08:55
Očitno svet, vsaj zahodni, doživlja nekakšno očiščenje na tem področju. Vse te javne izpovedi so pozitivne, ker od zdaj naprej bodo morali moški na pozicijah bit bolj zadržani in se ne bodo mogli več tako spozabljat, da si bodo zadrge odpirali in namigovali na kemijo. Letvica se je dvignili.

Verjamem, da je večina teh obtožb resničnih. Pravzaprav zaenkrat vse. Še nobene ni bilo zarad reklame (če kdo meni drugače, naj navede primere...ampak naj ne pozabi, da če smatra, da je obtoževanje brez dokazov neprimerno, naj poišče tudi dokaze za svoje trditve:)). A se je že kdo od obtoženih oglasil, da kaj ni res? Bodisi se opravičijo in vlečejo ven ali pa so tiho. Je pa res, da na nivoju posameznika pa so tovrstne obtožbe problem, če ne bodo dokazane na sodiščih, ker brez dokazov pač ne moreš zaključka naredit priposamezniku.
gesan
# 10.11.2017 ob 12:20
Kako se pa temu reče, če ženska pride na javno druženje v "obleki", ki ji več razkriva kot pokriva in ji joški kar padajo na svetlobo reklektorjev...in na takšen način pride vzbujat pozornost celotne rumene javnosti...?

Eno je spolno nadlegovanje, drugo je iskanje pozornosti...
Navsezadnje bo tako, da te bo lahko kdo obtožil že, če prideš preblizu njega in mu za to nisi dovolj dobro plačal...

Hjezas, res se samo vprašam, zakaj vse to, če pa je itak jasno, da bi večina folka za denar in slavo naredili prav vse in mnogi še več!

Če pa je kdo pri tem koga posilil, pa naj pride na dan z besedo takoj po storjenem zlu in ne kar tako sedaj, ko je to postala kar moda razkrivanja za celo zgodovino nazaj.

A imam jaz slučajno danes priložnost, da bom prijavil, da mi je nekdo poškodoval avto pred 10, 20, 30, 40 leti?
PA kaj mi bodo rekli na zavarovalnici, na policiji...kjerkoli?

Se pravi, če je nekdo res storil kaznivo dejanje in se to ni razkrilo 20, 30 let...to pomeni, da je ta lahko počel to kar naprej, ker ga nihče ni prijavil takrat, ko je bil čas, da ga že na začetku spustijo na realna tla...

Res bolano vse skupaj.
friks
# 10.11.2017 ob 14:19
Naj najprej povem, da sem absolutno proti spolnim nadlegovanjem.

Ampak, ko berem te izpovedi holivudskih igralk se včasih sprašujem. So to te igralke, ki hodijo po zloglasnih zvezdniških zabavah, kjer droge in obilice alkohola nikoli ne manjka, kjer ne manjka najetih spremljevalk in na pol nagih deklet, ki iščejo svojo priložnost, dostikrat za vsako ceno?

Ker nekatere so zdaj kar naenkrat postale nebogljene, pobožne device. Naivne, neizkušene deklice, ki so šele po 30 letih spoznale, da so bile žrtev spolnega nadlegovanja.
E24
# 10.11.2017 ob 13:19
Matematika je preprosta:
Njegova biološka narava mu narekuje, da se trudi, namiguje, osvaja.... On je vendar plenilec, lovec....
Njena presoja pa je, ali ga sprejme ali ne. Ona ima privilegij, da izbere takega, ali pa drugačnega...

In tako zadnjih 75.000 let.

A zdaj se bo pa to spremenilo?
pikam_dopust
# 10.11.2017 ob 12:34
Samo za informacijo me zanima kaksen je primeren nacin za to?"

Na to absurdno vprašanje sploh ne mislim odgovarjat. Če ti ni jasno, da si pred tujko ne moreš šlica odpret in ji rečt, da se mora kemija vzpostavit, so starši globoko zabluzili v vzgoji.


Sorry, ampak tudi mene zanima, kakšen je primeren način, da lahko moški vpraša žensko, da je za seks? Kdaj obstaja t.i. kemija? Ko ti ženska sama odpre šlic oz. začne mahati z joški okoli? Kaj pa če moški tega noče? Mimogrede, SPLOH NI REDKO, da se ženske oblačijo v "krpice", ko hodijo nekaj urejat, pa vedo, da bo oseba moškega spola: naj bo to kredit, ali pa ustni izpit na faksu.

Boleče očitno je, da moralisti nimate odgovora.
Dejstvo namreč je, da bo vsak, ki mu ni za seks, tako vprašanje vedno doživel kot nadlegovanje, je pa nujno, če naj človek razčisti, ali oseba sploh hoče seksati z njim ali ne.
Enako kot mene nadlegujejo, ko me kličejo po telefonu in posiljujejo z nakupi nekih zadev, ki jih nočem. ali na blagajni na pumpi mahajo s keksi it. Postopek je povsem enak, samo vsebina je druga. In enako kot pri keksih, lahko tudi tu vsaka reče ne.

kolikor se spomnim, je bilo 10 let nazaj pa prav noro navijanje, kako mora dedec jasno razčistiti, kaj ženska hoče (in se ne sme zanašati na t.i. "kemijo"), ker sicer se zadeva zna hitro spremeniti v posilstvo.

Bottom line: tele so koristolovke, ne pa žrtve. In kot je jasno povedano tudi tu - te koristolovke daleč najbolj škodijo pravim žrtvam, ker pravim žrtvam nihče več ne bo verjel. Če pa ženske res mislijo, da je človek naredil nekaj narobe, pa naj dajo uradno prijavo in se bo tam razčistilo. Ja, to pa ne! Zanimivo, kako se te ženske bojijo, da bi se zadeva obravnavala na sodišču (večina sodnic je danes ženskega spola, da ne bo kdo kaj ugibal). Ker bi se tam utegnilo dokazati, da so dale krivo prijavo?
Nemo
# 10.11.2017 ob 11:20
Po drugi strani pa ne bo nobena priznala, da je mogoče včasih oblekla kako malo bolj kratko krilo in malo bolj odprto majico samo zato, da bi lažje dobila službo/vlogo/položaj.

Gotovo je področje spolnih zlorab nekaj, kar bi bilo dobro prečistiti. Mi pa ta zadnja gonja deluje še en v nizu promoviranja poslinjenih prestrašenih maminih sinkotov, ki si ne bodo upali niti nagovoriti ženske in ji reči, da je lepa.
Predvsem pa bi morale same nadlegovane ženske odločno ukrepati - Ti nekdo govori (ali pač kar že počne) nekaj neprimernega - mu rečeš NE - če ga ta "ne" ne ustavi, greš na policijo. In pri tem postaviš na kocko svojo službo, a s tem rešiš sebe in še kakšno drugo žensko. Dokler pa se bodo te reči reševale prek twitterja, se bo bolj malo rešilo.
Robiland
# 10.11.2017 ob 14:14
Jaz sem bil tudi v mladosti med 18-26 letom vsaj petkrat nadlegovan. Namrec, za rit sem bil vscipnjen od nekaj deklet, med drugim od skupine angleskih navijacic. Sedaj je na meni, da te punce poiscem in jih spravim pred sodnika. Se danes se pocutim nelagodno, ko pomislim na te dogodke.
pikam_dopust
# 10.11.2017 ob 12:37
Takrat bi ukrepala.. aja.. je dorasla pozneje..predlagam dvig polnoletnosti na 35 let.

Takrat ji je pasalo, da je tiho.
Danes ji pa paše, da trobi.
brain2k
# 10.11.2017 ob 11:54
""Steven Seagal si je pred menoj odpel zadrgo na hlačah""

Bejž no bejž. Mogoce pa si ti malo prevec odpela svoj dekolte, pa je mislil, da ti je kaj dolzan pa si je on odpel šlic.
Heisenberg
# 10.11.2017 ob 11:40
Vse skupaj je postalo neumno. Če je šlo za nadlegovanje, naj ga ženska uradno prijavi in sproži postopek, tole blebetanje po twitterjih ne pelje nikamor. Je nek nov trend, namesto da objaviš sliko na instagramu, objaviš raje da si je nekdo pred tabo odpel zadrgo.
Skippy
# 10.11.2017 ob 10:27
Večina žensk, vključno z mano, doživi takšno in drugačno nadlegovanje vsaj enkrat v življenju, največkrat pa na redni bazi.

Zato ker ti nekdo nekaj reče in se te pri tem niti ne dotakne, se tvoje življenje seveda nič ne spremeni. Ni čudna obsedenost s psi, če pa se ljudje tako bojijo interakcij z drugimi ljudmi.

Ljudje so preveč zdolgočaseni in samo čakajo, da jim nekdo reče nekaj, kar jim ne paše. Outrage culture pač.
arhitektka
# 10.11.2017 ob 10:21
Poslušte tole:

Igralec Brascia je obtožil Charlia Sheena, da je pred 30.leti posilil takrat 13.letnega igralca Coreya Haima, sedaj že pokojnega. Haim naj bi mu povedal, da ga je CS analno posili, potem pa bil hladen do njega. Ko se je hotel Haim znova 'fool around' ga je CS zavrnil. Haimova mama navedbe zanika in se sprašuje o marketinškem motivu Brascie.
Beara
# 10.11.2017 ob 09:44
Gresta dva prjatla po cesti in reče eden mimoidoči ženski: "Bejbi, a greš seksat z mano?"
Ženska ga užge s torbico.
Reče ta drugi: "Ti jih pa velikokrat fašeš"
Prvi: "Že res, ampak seksam pa tudi veliko."
mend055
# 10.11.2017 ob 09:20
Sveta rumena ZDA preproščina, ki se prodaja po Slovenskem!
Hyperion
# 10.11.2017 ob 12:28
Veliko priznanj je zaradi iskanja pozornosti.. Vse to pa bo samo razvrednotilo taka priznanja.. Kot teroristicni napadi.. tudi ganilo nas vec ne bo skoraj..Takrat bi ukrepala.. aja.. je dorasla pozneje..predlagam dvig polnoletnosti na 35 let.
gesan
# 10.11.2017 ob 12:24
Me pa tale Seagal spominja vedno bolj na kakšnega Bud Spencerja in precej manj na nekoga, ki se je tolko ukvarjal z borilno duhovnostjo...

Keš in slava pač nardijo svoje. TO je spoznal tudi že Bruce Lee, pa Elvis P.
in
A mislite, da si Elvis ni pred drugimi odpenjal hlač?

In mnoge, bi se v blato vrgle za to, da bi to naredil prav pred njimi!
simonc27
# 10.11.2017 ob 11:28
Glavno, da je MMC zraven napletel še Putina.

Pri Spaceyu niste omenili njegovega prijatelja Billa Clintona in da je dobil odlikovanje od princa Charlesa.
paraBellum
# 10.11.2017 ob 15:13
Binder Dandet

# 10.11.2017 ob 10:29
"Na kratko, on je hotel spolni odnos, ona ga je zavrnila. Če izpustimo moraliziranje, kaj je tu spornega?"

Brez moraliziranje je sporen način. Če mu je bila privlačna, bi jo povabil na večerjo izven delovnega časa. In ji pihalna dušo itd.. Ne pa šlic odprl in rekel, da se mora kemija vzpostavit. Resno se sprašujem, kaj je z dedi tu gor narobe, da vas toliko ne razume primernosti dejanj.


Ne mi moralizirat. A nisem jasno napisal da ne podajam moralnega mnenja. Če ga želiš slišati, ga pa tudi lahko podam. Osebno menim, da je Seagalov pristop do žensk preveč direkten, ponižujoč in kot tak neprimeren. Moralno sporno je tudi, da je podal pobudo za spolni odnost kot producent, torej iz pozicije moči. Po drugi strani pa ni uporabil prisile ali izsiljevanja. Prav tako ni kršil zakonodaje, saj ni šlo za korupcijo ali zlorabo položaja, kar pa ne moremo trditi za najboljšega župana naprimer.
fah-q
# 10.11.2017 ob 13:34
dejansko najbolj bizarno pri temu, da je od posameznika odvisno kaj je moteče in kaj ne (in posledično kaj se definira kot nadlegovanje) je to, da je "rešitev" tega problema, to, da bomo kot saudijci-vsi zadekani in ženske doma. ker le tako ne bo nihče nadlegovan...
fah-q
# 10.11.2017 ob 13:20
" nadlegováti -újem nedov. (á ȗ) 1. s času, položaju neprimernimi zahtevami, dejanji povzročati komu neprijetnosti, slabo voljo: "

sedaj čakam na plaz pritožb moških, ki morajo na sestankih trpet z bejbami, ki so za prvi poslovni sestanek recimo za službo oblečene kot da gredo v diskač v petek lovit tipe...ker če je tole segalovo početje problem je enako problem tudi ko ona pride flirtat na razgovoru, sestanku itd...ozrioma po tej zgornji definiciji je za bolj "zapete" tipe problem že mini krilo in petke...jaz to doživljam vsak dan, da poskušajo flirtat z mano. sam nobena do sedaj še ni tako slavna zvezda da bi lahko kaj objavil na twiterju in facebooku...no, pa tudi nimam ne enga ne drugega...

:)
Wolfy
# 10.11.2017 ob 12:50
@Binder Dandet

Ne pravim, da se je potrebno slacit pred tujko. Samo vprasam kaj pomeni primeren nacin da das zenski namig za seks oz. pokazes interes? A to pomeni, da ce zenski dam kompliment ali pa jo predolgo casa gledam jo ze nadlegujem? Mislim, da je to v Segalovem primeru malo too much. Pac tip ji je namignil, da bi rad seksal z njo in ker pac ni bila za, je sedaj to nadlegovanje. Torej je sedaj vsaka zavrnitev hkrati nadlegovanje? Lahko bi bilo nadlegovanje ce bi jo na silo zadrzeval v pisarni oz. ce bi ji po tem "incidentu" tezil se naprej vsak dan.
anny22
# 10.11.2017 ob 12:15
Nekdo je izmaknil en kamenček v jezu in ves d*ek je udaril čez.
Hwood se bo težko pobral nazaj, če sploh kdaj.
hepimen
# 10.11.2017 ob 11:39
In vsakdo se lahko preko 160 znakov brani. Kdo se je branil? In na kakšen način?

Ja, proti klevetam je preko twitterja res jaka obramba.
stewie
# 10.11.2017 ob 11:30
Wolfy
# 10.11.2017 ob 10:53
Samo za informacijo me zanima kaksen je primeren nacin za to?


Verjetno v obliki nekaj lističev potiskanega papirja, na katerem so pomembne le številke. Oziroma število ničel za prvo cifro.
Wolfy
# 10.11.2017 ob 10:53
@Binder Dandet
Ni je fizično prisilil. Nadlegoval jo je pa vseeno. Ker ji je na neprimeren način namigoval, da želi od nje spolne usluge.

Samo za informacijo me zanima kaksen je primeren nacin za to?
matej pirnat
# 10.11.2017 ob 08:48
Zanimivo bi bilo brat svetovno statistiko spolnih napadov - nadlegovanj - posilstev 2018. Statistika žrtev spolnih napadov.

https://www.rainn.org/statistics/victims-sexual-violence

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_stati
stics

V svetovnem merilu je ZDA vsekakor napredovala v negativnem smislu ...
log
# 10.11.2017 ob 14:43
Kdaj se bo pri nas odprla pandorina skrinja. Čakam, čakam? Le kje ste varuhinje človekovih pravic, feministke in drugi moralisti. Ko se to dogaja pri nas vsem na očem ste tiho, celo več, pri županu sprejemate odlikovanja kako se borite za pravico in enakopravnost. Vrednostno in moralno ste na koncu človeške lestvice!
fah-q
# 10.11.2017 ob 13:13
@binder
Na to absurdno vprašanje sploh ne mislim odgovarjat. Če ti ni jasno, da si pred tujko ne moreš šlica odpret in ji rečt, da se mora kemija vzpostavit, so starši globoko zabluzili v vzgoji.

tujka najbrž ni bila, prav tako pa ne veš kakšna je bila dejansko situacija. zgoraj na sliki obe z njeno ženo zgledata kot dve spogledljive avše-in moški se običajno ne spogleduje z ženskami, ki ga ne zannimajo-če je bolj počasne sorte potem tako dojema svet in misli, da ženska ki se spogleduje z njim je zainteresirana...
štajerc64
# 10.11.2017 ob 12:31
"Steven Seagal si je pred menoj odpel zadrgo na hlačah"

to lahko reče še vsaj nekaj tisoč moških na stranišču
mend055
# 10.11.2017 ob 12:25
Sam si vedno odprem zadrgo na WC-ju (lulaj ponosno, prvi in drugi del), a me kotlički za vodo še niso (za)tožili.
Binder Dandet
# 10.11.2017 ob 12:24
@wolfy:
"Samo za informacijo me zanima kaksen je primeren nacin za to?"

Na to absurdno vprašanje sploh ne mislim odgovarjat. Če ti ni jasno, da si pred tujko ne moreš šlica odpret in ji rečt, da se mora kemija vzpostavit, so starši globoko zabluzili v vzgoji.
simonc27
# 10.11.2017 ob 11:23
A Seagal ni vedel, da je lezbijka?
No saj ji ni videti z razliko od Ellen:)
peglezn
# 10.11.2017 ob 19:27
Mene je zadnjič sodelavka za rit zagrabila.

Še zmer tuhtam, al jo ovadit za mobing al jo nabrisat.

Mislim, da bo to drugo, ker dobro zgleda...
SsDrag
# 10.11.2017 ob 16:08
ta steven seagal je grd in zaradi tega je potem ta gospa to vzela kot spolni napad. Če bi bil pa kak gosling, bi ji bilo pa v kompliment.
Kazalo