Oboževalci imajo zaradi velikopoteznih napovedi visoka pričakovanja. Foto: Reuters
Oboževalci imajo zaradi velikopoteznih napovedi visoka pričakovanja. Foto: Reuters

Za izvedbo projekta je moči združila s podjetjem Glu, ki se je podpisalo pod že kar nekaj mobilnih igric, katerih tema so znani obrazi - z njihovimi razvijalci so med drugim sodelovale tudi Katy Perry, Nicki Minaj in Kim Kardashian.

A po poročanju ameriškega tabloida People naj bi Swiftova razvijala aplikacijo, ki bo manj podobna igrici in bolj "novi digitalni zabavi in močno družabno naravnanemu okolju", je zapisal Nick Earl, direktor podjetja Glu.

Kot je razvidno iz promocijskega spota, The Swift Life obljublja, da bo iz posameznih družbenih omrežij, kot so Instagram, Tumblr, YouTube in Snapchat, vzel najboljše, kar lahko ponudijo, in to združil. Tako bo aplikacija namenjena tistim najbolj gorečim oboževalcem, ki si želijo ekskluzivnega dostopa do najnovejših novic v povezavi z glasbenico.

Glasbenica naj bi izdala tudi paket čisto lastnih čustvenčkov, ki jih bo poimenovala Taymojis, dostopni pa bodo le v aplikaciji.

Kot še poroča People, naj bi Swiftova tudi že zdaj precej časa posvetila komunikaciji z oboževalci - pogosto naj bi jim odpisovala na komentarje in sporočila na družbenih omrežjih.