V oglasu pevka nosi zlato obleko modne hiše Givenchy. Foto: EPA
V oglasu pevka nosi zlato obleko modne hiše Givenchy. Foto: EPA

33-letna glasbenica, ki je pred kratkim potrdila, da pričakuje drugega otroka, je kreativnega direktorja modne hiše Givenchy Riccarda Tiscija spoznala po naključju, prek modnega urednika revije W Edwarda Enninfula. Takoj sta se ujela in sodelovanje je bilo le še vprašanje časa.

Maja so pri modni hiši Givenchy potrdili, da je glasbenica postala obraz njihove nove dišave Dahlia Divin, ki jo je zanje ustvaril parfumar Francois Demachy. Dišava je opojna kombinacija slive in jasmina na osnovi lesa.

"Znamka Givenchy mi je zelo blizu. Je mešanica moči, čutnosti in elegance, obožujem jo," je o sodelovanju s priznano francosko znamko dejala pevka.

Tisci in Keysova sta sicer sodelovala že leta 2011 ob deseti obletnici pevkinega prvega albuma Songs in A Minor. Takrat je kreativni direktor za Alicio oblikoval kostume, ki jih je nosila na štirih koncertih.