Za razstavo v muzeju V & A ob 50-letnici Bowiejevega ustvarjanja, ki se je končala 11. avgusta, je že v predprodaji pošlo 50.000 vstopnic. Foto: EPA
Za razstavo v muzeju V & A ob 50-letnici Bowiejevega ustvarjanja, ki se je končala 11. avgusta, je že v predprodaji pošlo 50.000 vstopnic. Foto: EPA

V prvem delu kampanje je nastopala ameriška supermanekenka Arizona Muse, ki so jo v kratkem filmčku (oglejte si ga spodaj) kamere ujele med sprehodom po slovitem muzeju Louvre, nato pa je v nebo s pomembno kuverto odletela v prepoznavnem LV-balonu z rdeče-belimi črtami. Bowie naj bi drugi del posnel že poleti v Benetkah, več podrobnosti pa za zdaj ni znanih.

Kot pišejo pri Fashion Telegraphu, so bili vodilni pri Vuittonu očitno pozorni na izjemen uspeh londonske retrospektive, posvečene Bowieju, ki je postala najhitreje razprodana razstava v zgodovini muzeja Victoria & Albert.

V kampanjah slovite pariške modne institucije, katere kreativni vodja je od leta 1997 Američan Marc Jacobs (a se v modnih krogih govori, naj bi načrtoval skorajšnje slovo, utegnil pa bi ga naslediti Nicholas Ghesquière, nekdanji vodja pri Balenciagi), so nastopili že mnogi znani obrazi iz sveta popularne kulture in glasbe, med njimi Keith Richards, Bono, Madonna ...

Bowiejev novi album The Next Day na stavnicah velja za favorita za letošnjo nagrado mercury: prvo mesto na stavnicah si deli z zasedbo Arctic Monkeys, ki je "v igri" s še svežim albumom AM. Dobitnik prestižnega priznanja bo znan 30. oktobra.