Dvojčici sta lani ustanovili spletni klub StyleMint. Foto: EPA
Dvojčici sta lani ustanovili spletni klub StyleMint. Foto: EPA

Nekateri drugi, ki jih je doletela čast, da so se uvrstili na Forbesov seznam, so še: Carly Cushnie (katere kreacije rada obleče ameriška prva dama Michelle Obama), Sally LaPointe (katere kreacije nosi Lady Gaga) in Michael Avedon (vnuk slovitega modnega fotografa Richarda Avedona).

Na seznam sta se uvrstili tudi 26-letni dvojčici Mary-Kate in Ashley Olsen, ki sta že v zgodnjem otroštvu zasloveli z vlogo v seriji Polna hiša. Vse bolj kot igralstvu pa se zdaj posvečata modi, pri čemer sta tudi zelo uspešni. Najprej sta oblikovali za tuje znamke, nato pa ustanovili lastno blagovno znamko pod imenom The Row in kolekcijo Elizabeth & James. Lani sta ustanovili tudi spletni klub StyleMint. Gre za neke vrste spletno trgovino, za katero je treba plačati članarino (30 dolarjev), v zameno za to pa člani prejmejo vsak mesec majico po svoji izbiri. Dvojčici sta s kreacijami vse bolj priljubljeni, ne podpirajo ju le pri Peti, saj sta ljubiteljici krzna in ga redno vključujeta tudi v svoje kreacije.

Sodniki, ki so sestavili lestvico, so iskali najkreativnejše in intelektualne ljudi iz sveta mode in umetnosti, za vse, ki so jih izbrali, pa trdijo, da so zelo delavni in da znajo s svojimi izdelki presenetiti. Na lestvico sicer poleg fotografov in modnih oblikovalcev uvrščajo tudi podjetnike, oblikovalce modnih dodatkov in pohištva, trgovce z umetninami, lastnike galerij, grafične oblikovalce in druge umetnike.

Zanimiv primer na lestvici je 28-letna Sophia Amoruso, ki je z uporabo socialnih omrežij postala bogata trgovka. Pred šestimi leti je ustanovila modno spletno stran, prek katere je prodajala trendovska oblačila po ugodni ceni (predvsem oblačila vintidž). Promocijo izvaja skoraj izključno prek socialnih omrežij (Facebook, Twitter, Instagram in Tumblr), ves čas pa so strankam prek spleta na voljo tudi za vsa vprašanja. Vsakodnevno obveščanje prek vseh spletnih kanalov je tako pripeljalo do tega, da je njeno podjetje danes vredno že 130 milijonov dolarjev, poroča Forbes.

Spodaj si lahko ogledate pogovor z mlado podjetnico v angleščini in oglas za StyleMint.