Foto:
Foto:

38-letna Španka je posnela 13 fotografij za koledar za leto 2013, ki ga že tradicionalno izdaja priljubljen proizvajalec pijač. Tokratna rdeča nit je bila vraževerje, zato so zgodbo tega koledarja naslovili Kiss Superstition Goodbye (Poljubi vraževerje v slovo), poroča Campari.

Dobitnica oskarja je pred fotografskim objektivom Kristiana Schullerja pozirala s črnimi mačkami, zloglasno številko 13, vrano in razbitimi zrcali, na sebi pa je nosila oblačila priznanih modnih hiš, kot sta Vivienne Westwood in Salvatore Ferragamo. Temačnemu ozračju primerno, je Penelope na fotografijah videti hudičevo dobro, menita tako fotograf Schuller kot predsednik uprave podjetja Gruppo Campari Bob Kunze-Concewitz.

"Delati s Penelope je bila uresničitev mojih sanj," je priznal Schuller in dodal, da je igralka svoje delo opravila strastno in samozavestno. Komplimenti so bili obojestranski, saj je tudi Španka pohvalila celotno ustvarjalno ekipo: "Uživala sem v sodelovanju za Camparijev koledar, uprizoritev vraževerja pa je bil mikaven izziv. V veselje mi je bilo sodelovati s tako nadarjeno in profesionalno ekipo, še posebej s Kristianom Schullerjem, saj občudujem njegovo delo."

Za vse tiste, ki ste si zaželeli koledar na domači steni, so pri proizvajalcu pijač pripravili slabo novico. Natisnili bodo le 9.999 izvodov, ki jih bodo namenjeni mednarodnim poslovnim partnerjem in zaposlenim v podjetju.