Raf Simons je v treh letih, odkar je Diorjev hišni oblikovalec, velik pečat pustil prav z domišljeno obutvijo, ki nikakor ni več v drugem planu, tudi na revijah visoke mode. Foto: Reuters
Raf Simons je v treh letih, odkar je Diorjev hišni oblikovalec, velik pečat pustil prav z domišljeno obutvijo, ki nikakor ni več v drugem planu, tudi na revijah visoke mode. Foto: Reuters

Kot je genialni Belgijec povedal v zaodrju, je Bowie veliko več kot le velik mož, je ideja. Tako kot Dior.

Poznavalci ugotavljajo, da je čutiti, da se Simons še vedno ni sprijaznil s pregovorno "damskostjo", ki je desetletja zaznamovala pariško hišo, ampak želi pod svojim kreativnim vodenjem ustvarjati visoko modo, ki ni popolnoma brez stika z realnostjo.

Čeprav haute couture ne povezujemo ravno s plastiko, se je na brvi pojavil prav ta material, tudi v obliki škornjev iz lateksa, ki segajo do stegen in imajo prozorno kvadratno peto, nekaj pa je bilo tudi bolj "diorovskih" toalet, v kakršnih bomo na rdečih preprogah v prihodnjih mesecih videvali manj drzne zvezdnice. Vse skupaj je preveval duh 60. in 70., psihedelije, Edie Sedgwick. Iz zvočnikov je seveda bobnel Bowie, natančneje album Ziggy Stardust.

Če si izposodimo Simonsove besede, je želel pričarati "romantičnost bližnje preteklosti, ko so vesoljska doba in predstave o prihodnosti dajale vtis, da omejitev za družbo, popularno kulturo in modo tako rekoč ni". Ko so bile še dovoljene sanje.

Zasedba v prvih vrstah je bila pričakovano izbrana, veliko pozornosti sta pritegnila Natalie Portman, že nekaj časa obraz Diorjevih dišav, in njen mož, baletnik Benjamin Millepied, pa Elizabeth Olsen in Eva Herzigova ...

Napasite si oči na dragocenih kreacijah Diorjevega ateljeja visoke mode.