Hillary Clinton je za svojo predsedniško kampanjo 2016 krepko okrepila svojo garderobo. Foto: Reuters
Hillary Clinton je za svojo predsedniško kampanjo 2016 krepko okrepila svojo garderobo. Foto: Reuters
Kampanjski slogan Clintonove daja malce drugačno sporočilo, kot ga daje njen 12.000 dolarjev drag suknjič (na sliki). Foto: AP

Tvidasti suknjič je najverjetnejša demokratska predsedniška kandidatka nosila med svojim javnim nastopom aprila, v katerem je govorila o neenakosti dohodka, ustvarjanju novih delovnih mest in pokojninski shemi.

68-letna Clintonova, znana po svoji obsežni zbirki barvitih hlačnih kostimov, ki so bili v preteklosti večkrat tarča posmeha, je za volilno kampanjo najela ekipo strokovnjakov za osebno podobo, med katerimi je tudi nekdanja asistentka Michelle Obama Kristina Schake, in presedlala na dražje evropske znamke oblek.

"Za to popolno prenovo garderobe je morala zapraviti šestmestni znesek," je za New York Post povedala svetovalka za politično podobo Patsy Cisneros.

A do zdaj njena nova garderoba kaj dosti prahu ni dvignila - vse do sinoči, ko je prišla na dan cena Armanijevega suknjiča in se je na nekdanjo prvo damo ZDA na družbenih omrežjih vsul plaz kritik. "Hillary Clinton je čista hinavka," je na Twitterju zapisal Richard Grenell s konservativne TV-hiše Fox.

Spet drugi so ugotavljali, da je Hillaryjin suknjič vreden približno toliko kot letna plača enega delavca z minimalno plačo, medtem ko so tretji izpostavljali, da v takem suknjiču pač ne moreš kandidirati kot "kandidatka ljudstva".

Trump prisega na Brioni
So pa ji nekateri stopili tudi v bran, češ "bog ne daj, da si nekdo, ki trdo dela, kupi kaj lepega".

Ni treba posebej poudarjati, da na dizajnerske obleke prisega tudi republikanski predsedniški kandidat Donald Trump, ki tega ne skriva kaj dosti, navsezadnje si je le zgradil kampanjo okoli svoje poslovne uspešnosti. Trump še posebej ceni italijansko znamko elegantnih moških oblek Brioni.

Tako ostaja tudi glede izbire oblačil zares ljudski samo Bernie Sanders, za katerega se zdi, da ga zunanja podoba kaj dosti res ne skrbi (februarja so ga nekateri mediji napadli, ker je prišel na jutranje intervjuje v istih oblačilih, kot jih je nosil prejšnji večer). Tudi tako lahko dovolj suvereno stoji za svojim izrazito socialnim političnim programom in napadi na finančno (in strankarsko) elito, katere del je navsezadnje tudi Clintonova.