Kot so zapisali na CoolBrandsu, je potrošnike in stroko prepričal predvsem edinstven dizajn. Foto: Facebook
Kot so zapisali na CoolBrandsu, je potrošnike in stroko prepričal predvsem edinstven dizajn. Foto: Facebook
Lara Bohinc
Nakit Lare Bohinc uživa v svetu vedno večji ugled. Foto: Facebook

"Brezčasni in moderni. Visoko opevani izdelki so Laro Bohinc ustoličili kot eno izmed najbolj inovativnih in najuspešnejših oblikovalk njene generacije." S temi besedami so sestavljavci lestvice CoolBrands utemeljili izbor Bohinčeve med drugimi svetovno priznanimi blagovnimi znamkami.

"Kreativna direktorica podjetja, ki ima sedež v Londonu, združuje svoje industrijsko znanje in ga spaja s svojimi vzorci, ki se raztezajo od arhitekturnih oblik do elementov iz narave. Blagovna znamka osvaja s svojim neprimerljivim spektrom nakita ter s tem vabi sofisticirane in moderne stranke, ki cenijo edinstven dizajn. Inovacije zaznamujejo njeno vsako novo kolekcijo, ki združuje prvovrstnost, izjemno kakovost in pozornost na detajle," so še dodali pri CoolBrandsu.

V izboru med tisočimi blagovnimi znamkami je sodelovalo 3.000 potrošnikov in 39 strokovnjakov. Pri tem je potrošniško mnenje predstavljalo 20 odstotkov glasov, strokovno pa 80 odstotkov. Pri sestavljanju seznama so upoštevali predvsem stil, inovacijo, izvirnost, avtentičnost, všečnost in edinstvenost.

Na vrh lestvice se je sicer uvrstila blagovna znamka Apple. Sledijo pa ji YouTube, Aston Martin, Twitter, Google in BBC iPlayer. Med prvo dvajseterico najdemo še Twitter, Skype in Nikon. Zunaj dvajseterice najboljših pa Bohinčevi delajo družbo blagovne znamke Maserati, Ferrari, Chanel, Vivienne Westwood in Alexander McQueen.