Avstralska supermanekenka Miranda Kerr se ne loči od svoje 'mansurke'. Foto: Instagram profil Mirande Kerr
Avstralska supermanekenka Miranda Kerr se ne loči od svoje 'mansurke'. Foto: Instagram profil Mirande Kerr
Izvedba v kamelji barvi usnja z roza notranjostjo. Foto: Instagram profil znamke Mansur Gavriel

Od začetka letošnjega leta se je do "it" kosa, ki je sprožil pravo manijo za "bucket" torbicami, ki se na vrhu zapirajo s trakom, skušalo dokopati skoraj 60.000 modnih navdušencev, številni izmed njih so vsaj za zdaj ostali praznih rok, saj pri newyorški znamki nikakor ne morejo zadostiti izjemnemu povpraševanju po njihovih izdelkih, še posebej po črni izvedbi torbe z živo rdečo notranjostjo, imenovani flamma - kombinacija, ki se je za zmagovalno izkazala že za prestižno čevljarsko znamko Christian Louboutin.

Gre pravzaprav za dvojec oblikovalk Rachel Mansur in Floriano Gavriel, ki sta skupen podvig začrtali pred nekaj leti, danes pa njune torbe nosijo modne ikone v slogu Sienne Miller in Mirande Kerr (na prvi fotografiji) prek modnih blogerjev do kakega čisto običajnega smrtnika, ki je uspel biti ob pravem času na pravem kraju in zbrati dobrih 500 evrov za svojo "mansurko".

Za vsako torbo 288 kupcev
Pri Lyst.com so izračunali, da je torbo samo letos skušalo kupiti 56.732 ljudi, kar pomeni, da je za vsak kos, ki je v določenem hipu na voljo, v vrsti kar 288 kupcev. Privlačnost torbe naj bi bila tudi v relativno dostopni ceni, saj so torbe podobne velikosti z zvenečimi logotipi v slogu Guccija ali Celine gibljejo od dveh tisočakov naprej, četrtina ali celo petina takšne vsote pa je za nekoga, ki je za modne kose pripravljen odšteti bolj zajetne denarce, dokaj sprejemljiva.

Kot sta za britanski Telegraph pojasnili oblikovalki, je večina cene usmerjena v kakovostno usnje in izdelavo, čim bolj pa sta si želeli znižati stroške, ki nastanejo s posebnimi podlogami in kovinskim okrasjem. Rezultat je preprosta, a učinkovita torba, ki je postala predmet poželenja "fashionistov" po vsem svetu. Že nekaj časa je na voljo tudi v miniaturni različici in v številnih barvnih izvedbah, pa tudi platneno si lahko omislite.

Če vam ni do čakanja in ne pripisujete velike pomembnosti logotipu in dolgoživosti torbe, pa lahko bolj ali manj posrečen približek v dokaj širokem cenovnem razponu najdete pri tako rekoč vsaki verigi dostopne mode.