Ne verjemite vsega, kar vidite ... Foto: Dior
Ne verjemite vsega, kar vidite ... Foto: Dior

Pred meseci je francoska modna hiša Christian Dior posnela niz oglasov za novo maskaro, v katerih je pozirala izraelsko-ameriška oskarjevka Natalie Portman. Besedilo ob fotografiji je poudarjalo kakovost maskare Diorshow New Look in se je glasilo: "Maskara, ki vašim trepalnicam da volumen in hkrati skrbi zanje. Čudež nanokrtačke za edinstven učinek. Maskara povsem spremeni vaš videz, poudari trepalnico za trepalnico."

Diorjevemu tekmecu L'Orealu je šla obljuba o "čudežnem učinku" nove maskare zelo v nos, zato je modno hišo prijavil britanski agenciji za oglaševanje. Trdili so, da gre pri izdelku za zavajanje kupcev in pretiravanje o dejanskem učinku, ter zahtevali podrobno preiskavo. Zdaj je znano mnenje strokovnjakov, ki so ugotovili, da je bila pritožba upravičena.

Dior: Prejeli nismo nobene pritožbe
Pri Diorju so se pokesali in priznali, da so trepalnice Natalie Portman v postprodukciji digitalno retuširali, a to so naredili izključno zato, "da bi bile trepalnice še bolj ločene, še daljše in bolj ukrivljene". "Hkrati smo s Photoshopom odstranili uničene trepalnice," so dejali in v isti sapi sporočili, da sami od potrošnic niso prejeli nobene pritožbe.

Dior je še sporočil, da sporne fotografije sprva sploh niso nameravali uporabiti kot oglas za maskaro, ampak za novo rdečilo.

Oglaševalska agencija je omenjeno fotografijo na Otoku prepovedala, razen če bo ob njej besedilo, v katerem bo jasno zapisano, kaj vse je umetno popravljeno.