Manekenka z oblinami Kate Upton je končala v katalogu Victoria's Secreta. Foto: Victoria's Secret
Manekenka z oblinami Kate Upton je končala v katalogu Victoria's Secreta. Foto: Victoria's Secret
Kate Upton
Kate Upton je krasila tri naslovnice modne biblije Vogue. Foto: Vogue

Britanski Telegraph piše, da je Uptonova jezna na modno znamko Victoria's Secret, ker so v zadnjem katalogu uporabili eno izmed njenih starih fotografij iz leta 2011.

Katin agent je za ameriški Page Six dejal, da Kate ni v delovnem razmerju z omenjeno modno znamko: "Kate ni nikakor povezana z znamko Victoria's Secret, niso pa je niti vprašali za dovoljenje, da uporabijo njeno fotografijo. Manekenka naj bi ameriško podjetje tako celo tožila.

Pri priljubljeni modni znamki spodnjega perila so lani plavolaso manekenko odpravili kot dekle "z obrazom, ki ga lahko kupi vsaka ženska z dovolj denarja".

"Nikoli ne bi najela Kate Upton za naše kataloge. Ona je nekako ... predvidljiva, poceni ... Videti je kot nekakšna starleta iz tabloidov, žena nogometaša ali nekaj takega," je dejala lani Sophia Neophitou, odgovorna za castinge pri znamki spodnjega perila.

Po trdem pristanku vzpon med najboljše
Pri znamki spodnjega perila še niso komentirali primera, niso pa niti komentirali govoric, da naj bi si med svojimi angelskimi lepoticami želeli prav Uptonovo, ki je ena najbolj iskanih manekenk ta trenutek.

Odkar so plavolaso manekenko z oblinami pred petnajstimi meseci pri Victoria's Secretu postavili na trda tla in jo odslovili, je njena kariera šla le navzgor - krasila je naslovnico italijanske, britanske in ameriške izdaje Voguea, za naslovnico GQ-ja jo je fotografiral sam Terry Richardson, Carine Roitfeld jo je slikala za naslovnico prve izdaje svoje nove modne revije CR Fashion Book ...

Ponosna na svoje obline
Uptonovo so velikokrat označili tudi kot predebelo za modni svet, sama pa pravi, da se nima namena podrediti skrajno suhljatemu videzu, ki ga zahteva visoka moda. "Nočem stradati. Še vedno se hočem družiti s svojo družino in biti normalno dekle. Moraš biti samozavesten in to ne pomeni, da se moraš izstradati," je povedala za ameriški Vogue. "Mislim, da je pomembno, da ko odpreš revije, pomisliš, da je zdrav življenjski slog dosegljiv. Zdaj ko me je modna industrija sprejela, sem vesela, da imam lahko vpliv."