Podobo zaokrožajo štirje izhodi iz ogljikovih vlaken, ki polepšajo huracanov zadek. Foto: Akrapovič
Podobo zaokrožajo štirje izhodi iz ogljikovih vlaken, ki polepšajo huracanov zadek. Foto: Akrapovič

Bogati kupci si bodo lahko lamborghinija huracana LP 610-4 z desetvaljnim motorjem omislili tudi v kombinaciji z izpuhom slovenskega predelovalca vozil in izdelovalca izpušnih sistemov Akrapovič.
Izpušni sistem za lamborghinija huracana prihaja iz linije slip-on. Izdelan je iz titanove zlitine. Njegova funkcija nima samo estetskega namena, ampak pride do izraza pri zagonu huracanovega motorja.

Izdelan je iz visokoodpornih materialov, ki opazno zmanjšajo težo v primerjavi s serijskim izpušnim sistemom. To se kaže v izboljšani vodljivosti avtomobila, trdijo pri Akrapoviču. V Ivančni Gorici dodajajo, da izpušni sistem poleg boljše zmogljivosti superavta prinaša še izrazitejši, bolj rohneč zvok.
Številne izboljšave izpušnega sistema
Novi izpušni sistem je bil oblikovan na podlagi izkušenj, pridobljenih z izdelavo izpušnega sistema za model lamborghini gallardo. Glavne cevi so tako večjega premera kot pri serijskem sistemu, zlasti pomemben je tako imenovani x-kos (križni del) znotraj dušilca, vsi deli pa so oblikovani tako, da zmanjšajo protitlak. Sistem poveča moč in navor motorja, poleg tega pa ima tudi dva izpušna ventila z litim ohišjem iz titana, izdelanim v Akrapovičevi livarni, s katerimi se lahko nastavljata zvok in zmogljivost.
Edinstveni rohneči zvok atmosferskega desetvaljnika je izboljšan tako, da ustvari prepoznavno noto. Pri nižjih vrtljajih in vožnji v potovalnem načinu sta ventila zaprta, zaradi česar je zvok izpuha globlji in ostrejši. Pri višjih vrtljajih pa se ventila odpreta, povečata moč motorja in poskrbita za strasten športno rohneči zvok.