Prvi mož koncerna VW Martin Winterkorn (levo) in član uprave Heinz-Jakob Neusser (desno) sta se v Ženevi ponosno postavila ob novi avtomobil leta. Foto: Volkswagen
Prvi mož koncerna VW Martin Winterkorn (levo) in član uprave Heinz-Jakob Neusser (desno) sta se v Ženevi ponosno postavila ob novi avtomobil leta. Foto: Volkswagen

Volkswagnov prodajni adut, ki je kot model na trgu že več kot štiri desetletja, je bil favorit že od vsega začetka, najvišjo mogočo oceno pa mu je prisodilo kar trideset članov žirije. Skupno število 340 točk mu je zagotovilo prepričljivo zmago, na drugo mesto se je z 248 točkami uvrstil Citroënov (pre)drzni novinec C4 cactus, na tretje pa z 221 točkami Mercedes-Benzov izdelek, razred C.

Za letošnji naziv se je v prvem krogu potegovalo 31 novincev na trgu, v ožji izbor pa se jih je uvrstilo sedem. Poleg že omenjene trojice na zmagovalnih stopničkah so bili v finalu še ford mondeo, nissan qashqai, BMW serije 2 active tourer in renault twingo.

Naziv Car of the Year podeljujejo že od leta 1964 dalje, število članov žirije pa se je z leti povečevalo, hkrati pa je žirija postala tudi bolj mednarodna. Danes pri glasovanju sodelujejo člani iz 22 držav.

Med znamkami, ki v tem desetletju pogosto osvajajo člane žirije, brez dvoma izstopa prav Volkswagen, saj je leta 2013 naziv osvojil golf, leta 2010 pa polo. Prvič pa se je Volkswagnov model z nazivom Car of the Year okitil leta 1992, in sicer golf.