Corsa je ključnega pomena tudi za Oplov uspeh na slovenskem trgu, na katerem so štiri generacije dober temelj za novo. Foto: M. Kr.
Corsa je ključnega pomena tudi za Oplov uspeh na slovenskem trgu, na katerem so štiri generacije dober temelj za novo. Foto: M. Kr.

Corsin delež v prodaji na slovenskem trgu je zadnja tri leta celo nekaj večji kot skupaj na vseh trgih v Evropi in podobne rezultate pričakujejo tudi pri novi generaciji, za kar ima gotovo dovolj možnosti in predvsem prodajnih adutov, s katerimi bodo poskušali očarati kupce.

Vsestranski del trojčka malih modelov
Model pri Oplu označujejo tudi z oznako vsestranski, kar lepo dopolnjuje trojček, ki ga sestavljajo ob vsestranski corsi še trendovski adam in cenovno dostopen karl, ki prihaja na trg v letu 2015. Corsino vsestranskost poleg dveh karoserijskih različic odlikuje pester nabor motorjev za različne okuse, ki jim poskušajo ugoditi tudi s štirimi serijskimi paketi opreme in dolgim seznamom dodatkov, med katerimi ne manjka čedalje bolj iskanih igračk za stalno povezljivost s svetom ter tehnološko naprednih sistemov za višjo raven udobja in varnosti.

Tako udobju kot varnosti je med drugim namenjena prednja kamera opel eye, ki je ključni del petih asistenčnih sistemov; prepoznavanja prometnih znakov, opozarjanja na nenamerno zapuščanje voznega pasu, indikatorja razdalje, opozorila na možnost trčenja in preklapljanja med zasenčenimi in dolgimi lučmi.

Med motorji štirivaljniki in trivaljnika
V pestri ponudbi sodobnih motorjev, kar je rezultat znamkine strategije, da v štirih letih ponudi na trgu 17 novih motorjev, pa poleg treh bencinskih in dveh dizelskih, pri Oplu izpostavljajo dva nova trivaljnika. Bencinsko ponudbo sicer sestavljajo trije po močeh različni 1,4-litrski motorji s 55, 66 in 74 kilovati (75, 90, 100 KM) moči, zadnji ima vgrajen turbinski polnilnik, dizelski par pa sestavljata dva 1,3-litrska štirivaljnika s 55 in 70 kilovati (75 in 95 KM) moči. Oba 1,0-litrska trivaljnika imata vgrajeno turbino, zmoreta pa 66 in 85 kilovatov (90 in 115 KM) moči ter ju ponujajo v kombinaciji z novim šeststopenjskim menjalnikom.

Slovenskim kupcem bodo trgovci ponudili kar nekaj že sestavljenih kombinacij motorjev in opreme, nekaj manevrskega prostora pa bo še za dodajanje po željah kupcev. Cenovni prag za trivratno corso z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 55 kilovatov je 10.090 evrov, za petvratno je potrebno enotno doplačilo 350 evrov, najavili pa so že tudi ugodnejše oplemenitenje izbranih modelov z dodatno opremo oziroma različnimi paketi.