Japonci in Francozi so skupaj proslavili prihod mladega vina. Foto: EPA
Japonci in Francozi so skupaj proslavili prihod mladega vina. Foto: EPA

Med največjimi uvozniki vina beaujolais nouveau so Japonci. Tako ne presenečajo fotografije, ki so obšle svet in na katerih se okoli 60 oseb v toplicah zahodno od japonske prestolnice namaka v kopeli, oplemeniteni z omenjenim vinom. Lani so na Japonskem uvozili 7,9 milijona steklenic vina, kar je približno štirikrat več kot v ZDA.

Zabave ob prihodu vina so v številnih restavracijah po vsem svetu postale tradicija, v restavraciji v središču Tokia so z odštevanjem do odprtja steklenic množice v rdečih šalih in klobukih pozdravile prihod v državi izjemno priljubljene alkoholne pijače.

Prihod mladega vina, ki nosi ime po francoski zgodovinski pokrajini Beaujolais, so množično proslavili tudi v njegovi rodni deželi Beaujeu v Franciji. Tisoči ljubiteljev vina so v sredo kljubovali mrazu, da so si lahko privoščili prvi požirek mladega vina beaujolais nouveau. Množica ljudi se je malo pred polnočjo zbrala pred cerkvijo v mestecu Beaujeu na vzhodu Francije, ko so ob vzkliku "prišel je beaujolais nouveau" začeli pokušati francosko mlado vino. Iz sodov se je nekaj tednov staro vino začelo zlivati v kozarce in prek obrazov navdušenih ljubiteljev vina - nekateri med njimi so prišli celo iz Kitajske, Brazilije in Rusije - se je razlezel nasmeh.

Mlado vino v pokrajini Beaujolais proizvaja približno 2.000 manjših proizvajalcev in vsak ima svoj način. V letih njegove množične proizvodnje so beaujolais porogljivo označevali za vino z okusom po banani. Danes je znano predvsem po svojem sadnem okusu, ki se razlikuje od proizvajalca do proizvajalca.